Μια από τις καλύτερες τηλεοπτικές διαφημίσεις της χρονιάς που φεύγει είναι κατά τη γνώμη μου η πρόσφατη της Cosmote Απεριόριστα με τον γιατρό της πείνας. Πραγματικά από προχθές το βράδυ που άρχισε να παίζετε στα κανάλια δεν “χορταίνω” να την βλέπω. Ποια άλλη διαφήμιση τεχνολογίας σας έκανε εντύπωση το 2011; Υ.Γ. Αυτή με τον “captain” του Conn-X είναι μια από τις πιο ξενέρωτες για φέτος!
Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας.
Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Παρακολουθήστε τα σχόλια
35 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Vasilis_G
12 years πριν
ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!!!! ΤΑ ΣΠΑΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ!
ιορδανης
12 years πριν
τα σπάει εντελώς
miltiadis
12 years πριν
ΧΑχαχαχαχχαχα! κορυφαία! ειδικά το “ομορφάαααααντρα μου” δίνει ρέστα στην υποκριτική ο τύπος!
Όλο το spotακι είναι αριστούργημα, ειδικά εκεί που τρέχει ο μικρός εξτασιασμένος προς το passat και δεν αγγαλίαζει τον πατέρα του ή όταν ανάβουν τα φλας και δείχνει έκπληκτος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
costis
12 years πριν
δεν υπάρχει απλά αυτή η διαφήμιση!!!
Γιώργος22
12 years πριν
Κλασικός τύπος που πουλάει βρώμικο 😛
angelos
12 years πριν
Εγώ ένα πράγμα έχω να πω Ο Τζάμπας της Media Markt είναι γύφτος. Ο τσηγκούναρος…
Πάντος έχει πολύ πλάκα, γιατί τσακόνωμαι με γνωστούς και φίλους που τους αρέσει.
costis
12 years πριν
και φυσικά δεν μπορούμε να αφήσουμε εκτός τον “Αγαπούλα, πούλα”!
Υ.Γ: αν ψάξετε στο youtube θα βρείτε πολλά με τον προπονητή και τον πρόεδρο…
Κορυφαία ατάκα που έχω ακούσει από βρόμικο έξω από το Καραΐσκάκη:
– Καλέ αυτό είναι κρύο…
– Μαντάμ , άμα το θέλετε ζεστό να το πάρετε από τα Goody’s.
PS: η διαφήμιση με τον “Captain” εκτός του ότι απευθύνεται στον κλασικό Mao Mao είναι και τεχνολογικός λάθος καταρτισμένη … (βλέπε firewall και δίκτυο που σέρνεται)
Απόστολος Ν.
12 years πριν
Είναι ελεεινό!
teovag
12 years πριν
Πράγματι για τρελά γέλια η διαφήμιση… ΑΛΛΑ δυστυχώς δεν παίζει Ο…..Αντωνίου!
…αγαπούλες!
Τα σπάει η διαφήμιση! 😛
Άλλη που έχω αγαπήσει είναι…Αγαπούλα…Πούλα…!!xD
Από τις χειρότερες μου…
Αυτός ο μπ@γλαμάς ο “τζάμπας”…
Θεέ μου δηλαδή τελείως άνοστος…-.-…
yannis11
12 years πριν
Απο τις χειρότερες θεωρώ αυτή της vodafone οπου τα κείμενα της διαφήμισης τα γράφουν με “Greeklish” και οχι ελληνικά,(ακριβώς για τα “Greeklish”).Μαζι και ο “τζαμπας” βέβαια.
mindtrapper
12 years πριν
Αυτή με τον Captain είναι τραγική. Ειδικά στο τέλος που λέει “πείτε μου τουλάχιστον με πόσα KB/s φορτώνουμε”. Τι ΚΒ ρε ξεφτίλες, πάμε στο 2012 και δεν είστε άξιοι να δώσετε σε όλους MB/s και το παινεύεστε κιόλας;
Ο τζάμπας πρέπει να παίξει στην επόμενη διαφήμιση με γύψο και μαύρα μάτια, θα είχε φάει τρελό ξύλο ο τύπος. Μάλλον γι αυτό λένε “ο τζάμπας ζει”, θα έπρεπε να είχε πεθάνει 🙂
Αγαπούλα – πούλα και Ομορφάααααντρα είναι γαμάτες φυσιογνωμίες.
tsak8
12 years πριν
Κ Ο Ρ Υ Φ Η ο τυπος!!!!!!
hayatevo9
12 years πριν
Οι καλύτερες διαφημίσεις ανήκουν αποκλειστικά στη Q για μένα. Απλά respect!!
dimis
12 years πριν
Απαράδεκτη διαφήμιση, όπως κάθε μία που αναπαράγει την νεοελληνική σάχλα, μουσικό χαλί της κατάντιας και της χρεωκοπίας που ζούμε. Αν δεν εκλείψουν αυτέ οι διαφημίσεις, μην με ξυπνάτε. Αν ναι, θα έχει αρχίσει η αναγέννηση απο τις στάχτες.
dimis, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς. Και εγώ τσαντίζομαι έτσι με άλλες παρόμοιες καταστάσεις όπως για παράδειγμα διαφημίσεις που αναφέρουν “Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε έτσι..” ή “το κάνουμε έτσι” η συγκεκριμένη όμως με έκανε το ξεπεράσω γιατι μου αρέσει πολύ σαν εκτέλεση 🙂
Stereos
12 years πριν
Τι καρφίλα είναι αυτή…
dimis
12 years πριν
Κώστα, σε αυτή την κατάντια που ζούμε, το πρώτο που χρεοκόπησε ήταν η αισθητική. Όλες οι διαφημίσεις κινητής απευθύνονται σε καμένους εγκεφάλους (θυμήσου εκείνη με τον τύπο με το πιστολάκι που ”έλιωνε στο εξοχικό”- μιλάμε για πολύ καμένο εγκέφαλο. Σύγκρινε την με διαφήμιση πx. Volksvagen- Star wars ή πρόσφατη Mercedes A series με τα πιτσιρίκια που δεν είναι καν ακριβές παραγωγές. Μην συνεχίζετε να εξωραΐζετε την ξεφτίλα, έλεος… Αν μην τι άλλο θα νομίζουν ότι κάνουν και καλά τη δουλειά τους οι διαφημιστές. Ε όχι, δεν την κάνουν. Να στρωθούν και να δουλέψουν, όχι να κοροϊδεύουν.
εντάξει στην Ελλάδα έχουμε την κουλτούρα της πλάκας στη διαφήμιση και έτσι αυτή είναι πολύ καλή…
giannis chania
12 years πριν
Πολύ καλή η διαφήμιση, αν και δεν έχει καμία σχέση με το προιον που θέλουν να προωθήσουνε, όπως όλες οι τελευταίες διαφημίσεις της cosmote και της wind. Την συγκεκριμένη μετα την τρίτη φορά που την είδα κατάλαβα οτι διαφημίζει την cosmote.
geoper2
12 years πριν
Χαχαχα απίστευτη διαφήμιση !! Όταν την είδα γελούσα για 3 λεπτά. Θεός… και σως για να γλιστράει χαχα
teovag
12 years πριν
@dimis
Μην το βλέπεις έτσι φίλε μου.. Δεν έχει πεθάνει η αισθητική…Επί του παρόντος η διαφήμιση θέλει έναν ήρωα της καθημερινότητας, συμπαθητικό και αγαθιάρη, που να συμπάσχει με τον απλό άνθρωπο. Δεν μπορούν, νομιζω, να συγκριθούν από αισθητικής πλευράς οι διαφημίσεις των 3-4 τελευταίων ετών με αυτές των 90s ή των πρώτων ετών του 2000. Κορυφαίες διαφημίσεις υπάρχουν πάντοτε, όπως και “πατάτες”. Να θυμίσω μερικές κορυφαίες από μία εταιρία (πχ Cosmote) : “Γιαγιάδες”,γαλλίδες τουρίστριες, αλλά και “πατάτες” πχ “σόγια” κρήτης/μάνης. Και στο εξωτερικό βέβαια τα ίδια γίνονται (πχ Coca Cola Zero-άντε ρε φίλε κατούρα και λίγο, που πηδάς από ουρανοξύστες για να αποφύγεις τον μπαμπακα)…
Δυστυχώς ο πατέρας μου και η μητέρα μου δεν την πολυκατάλαβαν τη διαφήμιση της Mercedes (never star-wars funs)..όμως αγοραστική δύναμη για μερσεντικό στην Ελλάδα έχουν οι φίλοι της δύναμης…??? Θα βρείς διαφήμιση BMW,AUDI,Mercedes σε Καθημερινή και Ημερησία, αλλά όχι σε Λοιπόν, Espresso και Το παιδί μου και εγώ, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!
🙂
Panos7GR
12 years πριν
Ο τύπος δεν παίζεται!! Όσες φορές τη βλέπω “λυνομαι” στα γέλια! Αλλά ρε παίδες κόβω το κεφάλι μου αυτή τη φωνή τη θυμάμαι από κάπου…! Από μεταγλωττισμένα έργα ή σε κανένα παιδικό που έβλεπα πιτσιρίκι… Ξεμπαρκήλα τελείως που θα ρωτήσω είναι, αλλά μήπως θυμάται κανείς που “έπαιζε”;;; Με έφαγε η περιέργεια τόσες μέρες…
hayatevo9
12 years πριν
συμφωνώ εν μέρη με dimi, αισθητική μηδέν κ δε τραβά καθόλου τον αγοραστή αφού τον μπερδεύει κ δε ξέρει τι διαφημίζει! Ασε που είναι κ μεγάλη κ κουράζει.
miltiadis
12 years πριν
Πολύ προσεγμένη και εύστοχη θεωρώ ότι είναι η διαφήμιση του ΟΠΑΠ που έπαιξε το 2009:
… and what about Liverpool? Arsenal? Tottenham? Newcaste?
GadgetΆκης
12 years πριν
Αυτή μια χαρά είναι η διαφήμιση…
Ο τζάμπας είναι ελεϊνος….
teovag
12 years πριν
Εντάξει του ΟΠΑΠ φυσάνε… Ειδικά από το 2007 και μετά είναι υποδειγματικές για τους υπόλοιπους (πχ κολλημένος με τη μπάλα)!!! Αλλά εδώ μιλάμε για τεχνολογία! Ωραίες ήταν και οι διαφημίσεις της NOVA “Put the κότες down”(αν θεωρούνται τεχνολογία) και του ΟΤΕ για την ευρυζωνικότητα “στη μάνα σου το πες” (το 2009-2010 νομίζω).
Εντάξει ξαναλέμε(!) όλα τα λεφτά φέτος είναι: https://www.youtube.com/watch?v=AX1Bh7_nARc&feature=related
Τα Τζουμέρκα, ένας ορεινός όγκος που στέκεται περήφανος στην καρδιά της Ελλάδας, αποτέλεσαν τον ιδανικό προορισμό για το τριήμερο φωτογραφικό workshop που επέλεξα να παρακολουθήσω το προηγούμενο ΠΣΚ.
ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!!!! ΤΑ ΣΠΑΕΙ Ο ΤΥΠΟΣ!
τα σπάει εντελώς
ΧΑχαχαχαχχαχα! κορυφαία! ειδικά το “ομορφάαααααντρα μου” δίνει ρέστα στην υποκριτική ο τύπος!
εγω ψηφίζω με κλειστά μάτια μια ξένη διαφήμιση της VW : https://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0
Όλο το spotακι είναι αριστούργημα, ειδικά εκεί που τρέχει ο μικρός εξτασιασμένος προς το passat και δεν αγγαλίαζει τον πατέρα του ή όταν ανάβουν τα φλας και δείχνει έκπληκτος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
δεν υπάρχει απλά αυτή η διαφήμιση!!!
Κλασικός τύπος που πουλάει βρώμικο 😛
Εγώ ένα πράγμα έχω να πω Ο Τζάμπας της Media Markt είναι γύφτος. Ο τσηγκούναρος…
Πάντος έχει πολύ πλάκα, γιατί τσακόνωμαι με γνωστούς και φίλους που τους αρέσει.
και φυσικά δεν μπορούμε να αφήσουμε εκτός τον “Αγαπούλα, πούλα”!
Υ.Γ: αν ψάξετε στο youtube θα βρείτε πολλά με τον προπονητή και τον πρόεδρο…
Χαχα άπαιχτη ! Δεν την είχα δει!
ρε παιδιά δεν φέρνει λίγο σε Belmodo ???? xaxaxaxaxaxa
Κορυφαία ατάκα που έχω ακούσει από βρόμικο έξω από το Καραΐσκάκη:
– Καλέ αυτό είναι κρύο…
– Μαντάμ , άμα το θέλετε ζεστό να το πάρετε από τα Goody’s.
PS: η διαφήμιση με τον “Captain” εκτός του ότι απευθύνεται στον κλασικό Mao Mao είναι και τεχνολογικός λάθος καταρτισμένη … (βλέπε firewall και δίκτυο που σέρνεται)
Είναι ελεεινό!
Πράγματι για τρελά γέλια η διαφήμιση… ΑΛΛΑ δυστυχώς δεν παίζει Ο…..Αντωνίου!
…αγαπούλες!
ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΛΑ!!! το κορυφαιο ειναι : θα σου βαλω και σοσ για να γλιστραει!
Το “Michael…” για το PlayStation απλά τα σπάει!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=mdWkKKSckNk&feature=share
Apla den yparxei o typos!
Τα σπάει η διαφήμιση! 😛
Άλλη που έχω αγαπήσει είναι…Αγαπούλα…Πούλα…!!xD
Από τις χειρότερες μου…
Αυτός ο μπ@γλαμάς ο “τζάμπας”…
Θεέ μου δηλαδή τελείως άνοστος…-.-…
Απο τις χειρότερες θεωρώ αυτή της vodafone οπου τα κείμενα της διαφήμισης τα γράφουν με “Greeklish” και οχι ελληνικά,(ακριβώς για τα “Greeklish”).Μαζι και ο “τζαμπας” βέβαια.
Αυτή με τον Captain είναι τραγική. Ειδικά στο τέλος που λέει “πείτε μου τουλάχιστον με πόσα KB/s φορτώνουμε”. Τι ΚΒ ρε ξεφτίλες, πάμε στο 2012 και δεν είστε άξιοι να δώσετε σε όλους MB/s και το παινεύεστε κιόλας;
Ο τζάμπας πρέπει να παίξει στην επόμενη διαφήμιση με γύψο και μαύρα μάτια, θα είχε φάει τρελό ξύλο ο τύπος. Μάλλον γι αυτό λένε “ο τζάμπας ζει”, θα έπρεπε να είχε πεθάνει 🙂
Αγαπούλα – πούλα και Ομορφάααααντρα είναι γαμάτες φυσιογνωμίες.
Κ Ο Ρ Υ Φ Η ο τυπος!!!!!!
Οι καλύτερες διαφημίσεις ανήκουν αποκλειστικά στη Q για μένα. Απλά respect!!
Απαράδεκτη διαφήμιση, όπως κάθε μία που αναπαράγει την νεοελληνική σάχλα, μουσικό χαλί της κατάντιας και της χρεωκοπίας που ζούμε. Αν δεν εκλείψουν αυτέ οι διαφημίσεις, μην με ξυπνάτε. Αν ναι, θα έχει αρχίσει η αναγέννηση απο τις στάχτες.
dimis, καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς. Και εγώ τσαντίζομαι έτσι με άλλες παρόμοιες καταστάσεις όπως για παράδειγμα διαφημίσεις που αναφέρουν “Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε έτσι..” ή “το κάνουμε έτσι” η συγκεκριμένη όμως με έκανε το ξεπεράσω γιατι μου αρέσει πολύ σαν εκτέλεση 🙂
Τι καρφίλα είναι αυτή…
Κώστα, σε αυτή την κατάντια που ζούμε, το πρώτο που χρεοκόπησε ήταν η αισθητική. Όλες οι διαφημίσεις κινητής απευθύνονται σε καμένους εγκεφάλους (θυμήσου εκείνη με τον τύπο με το πιστολάκι που ”έλιωνε στο εξοχικό”- μιλάμε για πολύ καμένο εγκέφαλο. Σύγκρινε την με διαφήμιση πx. Volksvagen- Star wars ή πρόσφατη Mercedes A series με τα πιτσιρίκια που δεν είναι καν ακριβές παραγωγές. Μην συνεχίζετε να εξωραΐζετε την ξεφτίλα, έλεος… Αν μην τι άλλο θα νομίζουν ότι κάνουν και καλά τη δουλειά τους οι διαφημιστές. Ε όχι, δεν την κάνουν. Να στρωθούν και να δουλέψουν, όχι να κοροϊδεύουν.
Μου άρεσε πολύ η διαφήμιση απο το deixtous.gr: https://www.youtube.com/watch?v=saWaE9HgMJk
εντάξει στην Ελλάδα έχουμε την κουλτούρα της πλάκας στη διαφήμιση και έτσι αυτή είναι πολύ καλή…
Πολύ καλή η διαφήμιση, αν και δεν έχει καμία σχέση με το προιον που θέλουν να προωθήσουνε, όπως όλες οι τελευταίες διαφημίσεις της cosmote και της wind. Την συγκεκριμένη μετα την τρίτη φορά που την είδα κατάλαβα οτι διαφημίζει την cosmote.
Χαχαχα απίστευτη διαφήμιση !! Όταν την είδα γελούσα για 3 λεπτά. Θεός… και σως για να γλιστράει χαχα
@dimis
Μην το βλέπεις έτσι φίλε μου.. Δεν έχει πεθάνει η αισθητική…Επί του παρόντος η διαφήμιση θέλει έναν ήρωα της καθημερινότητας, συμπαθητικό και αγαθιάρη, που να συμπάσχει με τον απλό άνθρωπο. Δεν μπορούν, νομιζω, να συγκριθούν από αισθητικής πλευράς οι διαφημίσεις των 3-4 τελευταίων ετών με αυτές των 90s ή των πρώτων ετών του 2000. Κορυφαίες διαφημίσεις υπάρχουν πάντοτε, όπως και “πατάτες”. Να θυμίσω μερικές κορυφαίες από μία εταιρία (πχ Cosmote) : “Γιαγιάδες”,γαλλίδες τουρίστριες, αλλά και “πατάτες” πχ “σόγια” κρήτης/μάνης. Και στο εξωτερικό βέβαια τα ίδια γίνονται (πχ Coca Cola Zero-άντε ρε φίλε κατούρα και λίγο, που πηδάς από ουρανοξύστες για να αποφύγεις τον μπαμπακα)…
Δυστυχώς ο πατέρας μου και η μητέρα μου δεν την πολυκατάλαβαν τη διαφήμιση της Mercedes (never star-wars funs)..όμως αγοραστική δύναμη για μερσεντικό στην Ελλάδα έχουν οι φίλοι της δύναμης…??? Θα βρείς διαφήμιση BMW,AUDI,Mercedes σε Καθημερινή και Ημερησία, αλλά όχι σε Λοιπόν, Espresso και Το παιδί μου και εγώ, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ!
🙂
Ο τύπος δεν παίζεται!! Όσες φορές τη βλέπω “λυνομαι” στα γέλια! Αλλά ρε παίδες κόβω το κεφάλι μου αυτή τη φωνή τη θυμάμαι από κάπου…! Από μεταγλωττισμένα έργα ή σε κανένα παιδικό που έβλεπα πιτσιρίκι… Ξεμπαρκήλα τελείως που θα ρωτήσω είναι, αλλά μήπως θυμάται κανείς που “έπαιζε”;;; Με έφαγε η περιέργεια τόσες μέρες…
συμφωνώ εν μέρη με dimi, αισθητική μηδέν κ δε τραβά καθόλου τον αγοραστή αφού τον μπερδεύει κ δε ξέρει τι διαφημίζει! Ασε που είναι κ μεγάλη κ κουράζει.
Πολύ προσεγμένη και εύστοχη θεωρώ ότι είναι η διαφήμιση του ΟΠΑΠ που έπαιξε το 2009:
https://www.youtube.com/watch?v=r3yUm0yq9PY
… and what about Liverpool? Arsenal? Tottenham? Newcaste?
Αυτή μια χαρά είναι η διαφήμιση…
Ο τζάμπας είναι ελεϊνος….
Εντάξει του ΟΠΑΠ φυσάνε… Ειδικά από το 2007 και μετά είναι υποδειγματικές για τους υπόλοιπους (πχ κολλημένος με τη μπάλα)!!! Αλλά εδώ μιλάμε για τεχνολογία! Ωραίες ήταν και οι διαφημίσεις της NOVA “Put the κότες down”(αν θεωρούνται τεχνολογία) και του ΟΤΕ για την ευρυζωνικότητα “στη μάνα σου το πες” (το 2009-2010 νομίζω).
Εντάξει ξαναλέμε(!) όλα τα λεφτά φέτος είναι:
https://www.youtube.com/watch?v=AX1Bh7_nARc&feature=related
Και ακόμα
https://www.youtube.com/watch?v=poNWA8FwzfU&feature=related