Πέμπτη
09/09/2010

Έρευνα Ericsson ConsumerLab, Αλλαγές στις συνήθειες τηλεθέασης

Το Ericsson ConsumerLab ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνάς του με τίτλο Multi Screen Media Consumption 2010. Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από την Κίνα, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Ταϊβάν, τη Βρετανία και τις Η.Π.Α. Το δείγμα της έρευνας είναι αντιπροσωπευτικό με τη συμμετοχή περισσότερων από 300 εκατομμύρια καταναλωτές.

Η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν μέχρι και 35% του ελεύθερου χρόνου τους για την παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων και video καθώς και ότι είναι πλέον περισσότερο ενημερωμένοι για τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες με τη σειρά τους δημιουργούν νέα πρότυπα συμπεριφοράς στην κατανάλωση των Μέσων.

Τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, το 93% των καταναλωτών παρακολουθεί κάποιο «κλασικό» τηλεοπτικό πρόγραμμα, όμως τα νέα κανάλια διανομής έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους. Για παράδειγμα, κάθε εβδομάδα το 70% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα «κατεβάζει» ή παρακολουθεί τηλεοπτικό περιεχόμενο που έχει εγγραφεί σε κάποιο ψηφιακό μέσο ή στο Διαδίκτυο, ενώ 50% των καταναλωτών χρησιμοποιεί Internet-based on-demand τηλεόραση ή video.

Η ζωντανή μετάδοση περιεχομένου αποτελεί ακόμα πολύ σημαντικό παράγοντα για τους καταναλωτές, αλλά η δυνατότητα επιλογής του χρόνου και του τρόπου παρακολούθησης τηλεόρασης θα επηρεάσει τη μετάδοση ζωντανού ή προγραμματισμένου περιεχομένου.

Οι καταναλωτές ζητούν μια εξατομικευμένη, εύχρηστη, υψηλής ποιότητας και on demand υπηρεσία χωρίς διαφημιστικά μηνύματα για τη μελλοντική τους εμπειρία παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου.
Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor της Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: «Το συμπέρασμα της έρευνας μας είναι ότι η κατανάλωση είναι κατατετμημένη και σύνθετη. Υπάρχουν λίγα καθιερωμένα πρότυπα κατανάλωσης και η αγορά είναι ακόμα ανώριμη με πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Ο καταναλωτής ψάχνει μια λύση που μπορεί να του προσφέρει την ελευθερία να επιλέξει αυτό που θέλει, όταν το θέλει και όπως το θέλει. Δίνεται μεγαλύτερη προσοχή στην εμπειρία των χρηστών, παρά στην τεχνική πλατφόρμα.»
Τα στοιχεία της έρευνας παρουσιάζουν άμεσο συσχετισμό μεταξύ των χαρακτηριστικών που οι καταναλωτές θεωρούν σημαντικά και την προθυμία τους να πληρώσουν για αυτά. Σήμερα, η καταναλωτική δαπάνη δεν είναι ανάλογη με το χρόνο τηλεοπτικής παρακολούθησης των καταναλωτών. Ο μέσος καταναλωτής ξοδεύει 38 ευρώ το μήνα για να παρακολουθήσει τηλεόραση, και σχεδόν το 60% του ποσού αφορά στην τηλεοπτική μετάδοση. Ωστόσο, δεδομένου ότι ο χρόνος που καταναλώνεται για την παρακολούθηση τηλεόρασης είναι μόνο το 40% από τη συνολική κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και video, είναι σαφές ότι οι καταναλωτές δεν πληρώνουν για αυτό που χρησιμοποιούν περισσότερο. Τα συμπεράσματα του Ericsson ConsumerLab δείχνουν ότι η καταναλωτική δαπάνη θα αλλάξει στο μέλλον, με σημαντική αύξηση των εξόδων για on-demand υπηρεσίες, δεδομένου ότι θα ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των καταναλωτών για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, ευκολία στη χρήση και πρόσβαση σε σωστό περιεχόμενο.

Η έρευνα έχει εξετάσει επίσης τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην οθόνη αφής tablet και πως μπορεί αυτή να ενταχθεί στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου. Συγκεκριμένα, το 37% των καταναλωτών θα ήθελε να χρησιμοποιεί tablet ως τηλεχειριστήριο.

Στο Ericsson ConsumerLab οι έρευνες εστιάζουν στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ενεργούν και σκέφτονται σχετικά με τις τηλεπικοινωνίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της τηλεόρασης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και να αναπτύξουν πιο κερδοφόρα στρατηγική.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.