Η Ericsson ανακοίνωσε την εμπορική διάθεση ενός καινοτόμου χαρτοφυλακίου κοινωνικής δικτύωσης για παρόχους δικτύων κινητής τηλεφωνίας, την πρωτοβουλία Pixl8r και το Social Media Portal. Οι τεχνολογίες αυτές συνδυασμένες, προσφέρουν απλοποιημένη κοινή χρήση περιεχομένου, παραγόμενου από χρήστες, μεταξύ φίλων σε ποικίλα δίκτυα. Η πρωτοβουλία Pixl8r είναι μια λύση ανοικτών προτύπων που επιτρέπει σε τοποθεσίες κοινής χρήσης φωτογραφιών την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο.
Με το Pixl8r, οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας μπορούν εύκολα να μοιράζονται κοινωνικό περιεχόμενο μέσα σε portal διαφόρων παρόχων και να λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω SMS για τις δραστηριότητες των φίλων τους, ανεξαρτήτως δικτύου. Το Pixl8r δημιουργεί έναν σύνδεσμο κοινοτικών portal που μπορεί να φέρει κοντά περίπου τέσσερα δισεκατομμύρια χρήστες κινητών στον κόσμο.
Με το Social Media Portal της Ericsson, οι πάροχοι μπορούν να προσφέρουν γρήγορα και οικονομικά υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης συμβατές με το Pixl8r. Οι καταναλωτές μπορούν εύκολα να συνδέονται στο κοινωνικό web, με οποιοδήποτε κινητό τηλέφωνο. Η λύση δεν απαιτεί λήψεις προγραμμάτων-πελατών, γεγονός που την καθιστά εύχρηστη. Επίσης, ενθαρρύνει την αποστολή και πρόσβαση, σε πραγματικό χρόνο, περιεχομένου παραγόμενου από χρήστες σε διαφοροποιημένες κοινότητες του internet. Το περιεχόμενο αποθηκεύεται εφεδρικά σε ένα κοινοτικό portal που προσφέρει προσωπική αποθήκευση, συγχρονισμό, ενοποιημένες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων και υπηρεσίες κοινής χρήσης περιεχομένου, όπως φωτογραφίες και βίντεο, με συγγενείς και φίλους.
Ο Laurence McDonald, Vice President, Consumer & Business Applications της Ericsson, δήλωσε: “Το κοινωνικό web είναι ένα δυναμικό, συνεχώς εξελισσόμενο οικοσύστημα που προσφέρει εντυπωσιακές νέες ευκαιρίες εσόδων για παρόχους. Η Ericsson μπορεί να προσφέρει τα εργαλεία που θα επιτρέψουν στις κοινοτικές υπηρεσίες να παρασχεθούν από παρόχους οι οποίοι συνεργάζονται με τις κορυφαίες κοινότητες στο web”.
Το Social Media Portal δίνει στους παρόχους τα απαιτούμενα εργαλεία, για να ενταχθούν στο κοινωνικό web. Η λύση white-labeled portal προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για διαφημιστικά έσοδα τόσο από κινητά όσο και από σταθερά portal, μειώνει τα προβλήματα εξοικείωσης και βελτιώνει το brand positioning. Επίσης, αυξάνει την κίνηση δεδομένων, όπως τα MMS, καθώς και την κίνηση των βίντεο-κλήσεων και του web portal.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ