Εγκαίνια των νέων Γραφείων της GfK Hellas

, Εγκαίνια των νέων Γραφείων της GfK HellasΤην Τρίτη το βράδυ βρεθήκαμε καλεσμένοι στα επίσημα εγκαίνια των νέων γραφείων της GfK Hellas. Παρουσία πολλών πελατών, συνεργατών και προμηθευτών τόσο από τα τμήματα του Customer Research, όσο και του Marketing Services, η GfK Hellas φόρεσε τα καλά της και άνοιξε τις πόρτες της για να μας υποδεχθεί. Σε πολύ ευχάριστο και φιλικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στα νέα γραφεία, εκτάσεως 2.900 τ.μ., με υλικοτεχνική υποδομή που ακολουθεί τις σύγχρονες εξελίξεις της αγοράς.

Στις νέες εγκαταστάσεις της GfK Hellas, θα εργάζονται 100 μόνιμοι υπάλληλοι και 300 εξωτερικοί συνεργάτες, στοχεύοντας στην πιο αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών στους πελάτες της.

Σύντομο προφίλ / Όμιλος GfK – GfK Hellas
Ο Όμιλος GfK είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία έρευνας αγοράς στον κόσμο. Οι επιχειρηματικές του δραστηριότητες διαιρούνται σε Consumer Tracking, Retail and Technology, Media και Custom Research. Πέρα από τις 16 γερμανικές θυγατρικές εταιρίες, ο Όμιλος συνεργάζεται με περισσότερες από 120 άλλες θυγατρικές εταιρίες σε 50 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως.
Η GfK Hellas (πρώην Market Analysis), μία από τις παλαιότερες και ηγετικές εταιρείες ερευνών στην Ελλάδα, είναι από το 1999 μέλος του Ομίλου GfK ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την απόκτηση της ανεξάρτητης εταιρείας Edge Research and Consultancy.

Η GfK Hellas έχει μοναδική πείρα στο χώρο των τροφίμων και των ποτών, τσιγάρων, ταξιδιών, αυτοκινήτων, τραπεζικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, Syndicated έρευνες Omnibus και Catibus, έρευνες ικανοποίησης πελατών, έρευνες με τη μέθοδο του μυστικού επισκέπτη, Retail Audits κ.α. Η GfK Hellas είναι η μοναδική εταιρεία ερευνών που προσφέρει το συνδυασμό υπηρεσιών Custom Research και υπηρεσιών Retail Audit (ηλεκτρικών/ ηλεκτρονικών συσκευών, αλκοολούχων ποτών/αναψυκτικών, χυμών μακράς διάρκειας και εμφιαλωμένου νερού, σοκολάτας ρόφημα/ καφέ).

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Android Smartphones featured GfK

Αύξηση 10% της μέσης τιμής πώλησης των smartphone το 2017

10% αυξήθηκε η μέση τιμή πώλησης των smartphone παγκοσμίως το 2017 σύμφωνα με έκθεση της GfK. Βάση στοιχείων από 75 αγορές ο μέσος όρος της τιμής πώλησης των smartphone παγκοσμίως παρουσίασε αύξηση 10% και άγγιξε τα 363 δολάρια (295 ευρώ).

News GfK

Έκθεση GfK: Πως χρησιμοποιούμε τα κινητά μας στα καταστήματα λιανικής

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κινητά μας τα χρησιμοποιούμε πολύ συχνά όταν πρόκειται να ψωνίσουμε online. Η εισβολή τους όμως σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει το πως φέρονται οι καταναλωτές όταν ψωνίζουν σε κανονικά καταστήματα. Η GfK πραγματοποίησε μια έρευνα σε χρήστες κινητών από 23 χώρες για […]

Business GfK

Q4 2014: Η ελληνική αγορά τεχνολογίας συνεχίζει την θετική της πορεία

Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 567 εκ. ευρώ για το 4ο τρίμηνο (Q4) του 2014, αυξημένη κατά 10,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο Q4 του 2013. Η ελληνική αγορά για το Q4 του 2014 συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική άνοδο, με τέσσερις από τους επτά τομείς να έχουν θετική παρουσία, δύο από τους […]

Business GfK

Αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, Ελλάδα 2ο τρίμηνο 2013

Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 371,6 εκατομμύρια ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 7,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο 2ο τρίμηνο του 2012. Η πολιτική αβεβαιότητα φαίνεται να επηρέασε σε μικρό βαθμό τις επιχειρηματικές προσδοκίες και περισσότερο την καταναλωτική εμπιστοσύνη.