Τρίτη
11/11/2008

7ο Interactive Marketing Conference στην Αθήνα

To IAB Hellas διοργανώνει για 7η συνεχή χρονιά το Interactive Marketing Conference (IMC), το μοναδικό συνέδριο στην Ελλάδα που αφορά στη διαδραστική διαφήμιση και επικοινωνία. Το Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους διαφημιζόμενους, αλλά και την ευρύτερη διαφημιστική αγορά, με στόχο να παρουσιάσει αυτά τα νέα κανάλια και πως μπορούν να ενσωματωθούν άρρηκτα σε ένα ευρύτερο, σύγχρονο πλάνο επικοινωνίας και στρατηγικής.

Το Συνέδριο αποτελεί μια πλατφόρμα διαλόγου, όπου καταξιωμένοι επαγγελματίες του χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό παρουσιάζουν το μέλλον της επικοινωνίας και συζητούν πάνω στην αποτελεσματική και δημιουργική χρήση των νέων καναλιών.

Το φετινό, 7ο Interactive Marketing Conference επιχειρεί να συγκεράσει τη συσσωρευμένη εμπειρία των προηγούμενων ετών, εστιάζοντας αυτή τη φορά στο brand, και αναλύοντας όλες τις συνιστώσες εκείνες που αφορούν στη χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής που θα το ξεχωρίσει μέσα στο σύγχρονο θόρυβο και θα δημιουργήσει δυνατές σχέσεις:
• Στο νέο τύπο καταναλωτή.
• Το νέο μοντέλο αμφίδρομης επικοινωνίας (interactivity). Στις ανεξάντλητες πηγές δημιουργικότητας που δημιουργούνται.
• Στο πλήθος των καναλιών που έχει ο marketer στα χέρια του, και το ιδανικό μίγμα για κάθε μάρκα.

Και όλα αυτά πάντα μέσα από τις πολλαπλές οθόνες που περιβάλλουν τον καταναλωτή: τον συνδεδεμένο με γρήγορο Internet υπολογιστή, το κινητό τηλέφωνο, αλλά και την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το outdoor, που με σταθερά βήματα μεταφέρoνται στην ψηφιακή πλατφόρμα.

Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου 2008
Ώρα: 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.
Τοποθεσία: Συνεδριακό κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής
Οδός: 103 – 105 Λ. Συγγρού
Πόλη: Αθήνα

Για περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές: www.iab.gr/imc
Το Techblog θα είναι εκεί!

ΙΑΒ Hellas
Το Interactive Advertising Bureau Hellas (www.iab.gr) ιδρύθηκε στη χώρα μας το 2001, ως ο κλαδικός φορέας όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να εισέρθουν στο χώρο του digital και interactive marketing. Αποτελεί μέρος ενός παγκόσμιου δικτύου ενώσεων που έχει καθιερωθεί ως το αρμόδιο για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας.

Συντάκτης: .


Ένα Σχόλιο

  1. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Μέσω Facebook λάβαμε Δελτίο Τύπου με τα πρακτικά του Συνεδρίου τα οποία και παραθέτουμε:

    «Brand 2.0»

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε για 7η συνεχή χρονιά το Interactive Marketing Conference που διοργάνωσε το IAB Hellas, στις 4 Δεκεμβρίου, στο συνεδριακό κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής.

    Με προσέλευση μεγαλύτερη των προσδοκιών, σημαντικούς ομιλητές, ενδιαφέρουσα θεματολογία αλλά και την παρουσίαση πλήθους επιτυχημένων πρακτικών, ολοκληρώθηκαν φέτος οι εργασίες του 7ου Interactive Marketing Conference, που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής από το Ιnteractive Advertising Bureau (IAB) Hellas. Το φετινό συνέδριο απέδειξε ότι το παρόν και το μέλλον της διαφήμισης στην Ελλάδα είναι η digital και interactive επικοινωνία και ότι παρά τη δύσκολη ελληνική πραγματικότητα, το 2009 διαφαίνεται ευοίωνο.

    Συνδυάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις από τη διεθνή σκηνή και μεταφέροντάς τες στην πολλά υποσχόμενη ελληνική αγορά, ανέπτυξε τις δυνατότητες και τις απαιτήσεις που αναδύονται από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, και επικεντρώθηκε στο δημιουργικό συνδυασμό τους, δίνοντας έμφαση σε επιτυχημένες στρατηγικές και πρακτικές που διατηρούν συνεκτική και αδιατάρακτη τη σχέση του καταναλωτή με το brand.

    Σε μια εποχή όπου ο σύγχρονος καταναλωτής δεν είναι παθητικός αποδέκτης, αλληλεπιδρά με το περιβάλλον του, έχει φωνή και την εκφράζει, οι ευκαιρίες που παρέχουν τα ψηφιακά κανάλια είναι απεριόριστες και προπάντων, επικερδείς! Αυτό ήταν το θέμα του πρώτου εκ των δύο πάνελ, με τίτλο «The Attention Economy», που συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Δημήτρης Μαλλάς, στο οποίο συμμετείχαν οι κ.κ. Δήμος Βατικιώτης, Γενικός Διευθυντής της Atcom Internet & Multimedia, Νίκος Γκουράρος, Διευθυντής Ανάπτυξης Ψηφιακών Μέσων ΔΟΛ, Παντελής Μπακής, Interactive Marketing Group Product Manager της Forthnet, και Ειρήνη Σαχά, Αποκλειστική Αντιπρόσωπος Yahoo! EMEA, Ανδρέας Θεωδορόπουλος, Εμπορικός Διευθυντής της Πήγασος Interactive και Γιάννης Πιπεράκης, Director of CRM της OgilvyΟne.

    Στο δεύτερο πάνελ του συνεδρίου με συντονιστή το δημοσιογράφο κ. Στέλιο Κούλογλου και υπό τον τίτλο «Getting the Mix Right», οι κ.κ. Γιώργος Ζαλοκώστας, Διευθυντής ΜΜΕ της Ελαΐς-Unilever Hellas, Κωνσταντίνος Κορλέτης, Γενικός Διευθυντής των Εκδόσεων Λυμπέρη, Τάσος Μιχαλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Tempo OMD Hellas, Παναγιώτης Μπαλέζος, Marketing Director του ΟΤΕ και Γιάννης Λιώτος, Εμπορικός Διευθυντής της Ναυτεμπορικής, ανέλυσαν το σύγχρονο τοπίο των διαδραστικών μέσων στη χώρα μας, θέτοντας στην πραγματικότητα τους προβληματισμούς για την εξέλιξή τους μέσα σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

    Φουτουριστική ήταν η προσέγγιση της ομιλίας του David Pugh-Jones, Creative Strategist, MSN Advertising Solutions, ο οποίος εστίασε σε δημιουργικές ιδέες που είχαν ως αποτέλεσμα επιτυχημένες online διαφημιστικές υλοποιήσεις. «Δεν υπάρχει ρίσκο στο digital. Το μεγαλύτερο ρίσκο είναι η απραξία.” δήλωσε ο κ. Pugh-Jones. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον το περιεχόμενο των ομιλιών του Raghav Gupta, VP της Brightcove.com, ο οποίος παρουσίασε τάσεις και επιτυχημένες πρακτικές στο χώρο του digital video advertising, όπως επίσης και των Basak Tamar, Regional Manager (EMEA) της Google, και Christina Sagarduy, Managing Director Search, OMG EMEA, που σκιαγράφησαν το ταξίδι του σύγχρονου καταναλωτή offline και online και τοποθέτησαν τα διάφορα tactics της interactive επικοινωνίας σε ενα ευρύτερο πλέγμα επικοινωνιακών δραστηριοτήτων. «A brand is no longer what we tell our consumers, but what they tell each other” δήλωσε χαρακτηριστικά η κα. Tamar. Τέλος, ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα μελέτης του IAB σε συνεργασία με την Carat Insight, όπου η συμβολή του interactive marketing έγινε εμφανής σε τέσσερις εμπορικούς κλάδους, παρουσίασε και ανέπτυξε ο Νίκος Σύμπουρας, Γενικός Διευθυντής της Aegis Media Hellas.

    H κα Ελένη Κίτρα, Πρόεδρος του IAB Hellas δήλωσε: «Το φετινό συνέδριο ήταν ένα συνέδριο ουσίας και λιγότερο εντυπωσιασμού, που στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία και παραδίδει τη σκυτάλη σε μια ακόμη διοργάνωση το 2009!
    Αυτό που πραγματικά θέλαμε ως ΙΑΒ φέτος και επιτύχαμε, ήταν να συνδυάσουμε τη ξένη εμπειρία αλλά και την ελληνική πραγματικότητα όπως αυτή αποδόθηκε από τα δύο σημαντικά (σε θεματολογία και συμμετοχή) πάνελ, αλλά και να δώσουμε την ευκαιρία να αναδειχθούν δημιουργικές δουλειές μέσα από το creative showcase που διοργανώσαμε για πρώτη φορά.
    Το ουσιαστικότερο στοιχείο όμως όλων, είναι η πολύ μεγάλη συμμετοχή στελεχών από όλη την αγορά, μιας και αυτό το συνέδριο απευθύνθηκε κατά κύριο λόγο στους διαφημιζόμενους με στόχο να τους πληροφορήσει σε βάθος και ουσία για το διαδραστικό Μarketing.».

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.