Τετάρτη
07/04/2010

LG Electronics Hellas, Οκτώ χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά

Στα οκτώ χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά, η LG Electronics επιδίωξε να προσφέρει αξία τόσο στους καταναλωτές, όσο και εν γένει στην αγορά των consumer electronics. Σε επίπεδο πωλήσεων για το προηγούμενο οικονομικό έτος (2009), η εταιρεία συνεχίζοντας το ρυθμό ανάπτυξης σε διψήφιο αριθμό, ξεπέρασε τα 219 εκατομμύρια Ευρώ καταγράφοντας μια αύξηση της τάξεως του 15%. Δραστηριοποιείται πλέον σε πέντε προϊοντικές κατηγορίες: την οικιακή ψυχαγωγία, την κινητή τηλεφωνία, τις οικιακές συσκευές, τον κλιματισμό και τέλος τις επιχειρηματικές λύσεις.

Εξειδικεύοντας στα μερίδια αγοράς (ποσοστά πωλήσεων σε επίπεδο λιανικής) ανά κατηγορία προϊόντων, η LG Electronics σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, κατάφερε: Στην κατηγορία των Τηλεοράσεων, ανοδική πορεία των πωλήσεων που οφείλεται κυρίως στο εύρος των προϊόντων, στο συνδυασμό υψηλής τεχνολογίας και μοντέρνου σχεδιασμού αλλά και στις ασυναγώνιστες τιμές. Η εταιρεία είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στις τηλεοράσεις Plasma με ποσοστό 58,1%, ενώ στην υποκατηγορία των LCD, το ποσοστό της ανέρχεται σε 23,2%. Στην κατηγορία αυτή, η εταιρεία για το τρέχον έτος προσδοκά σημαντικά ποσοστά πωλήσεων με τη νέα σειρά INFINIA Borderless, η οποία ενσωματώνει επαναστατικές τεχνολογίες LED για βέλτιστη ποιότητα και απόδοση της εικόνας (3DTV και TruMotion στα 400 Hz), πρόσθετες δυνατότητες συνδεσιμότητας (wireless ready, DLNA, Wi-Fi, Web TV, Video Call Skype) αλλά και μοναδικά λεπτό σχεδιασμό καθώς και έξυπνες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας.

Παράλληλα, στην κατηγορία των Audio Home Systems και DVD-Players με δυνατότητα εγγραφής, η εταιρεία κατέχει ποσοστό 14,4% και 19,9%, αντίστοιχα. Στις κατηγορίες αυτές αναμένονται για το τρέχον έτος εντυπωσιακά προϊόντα με τεχνολογίες αιχμής και δυνατότητες που ξεπερνούν και τις πιο εξεζητημένες απαιτήσεις, ειδικά στην υποκατηγορία των blu-ray players.

Η πρωτιά στην κατηγορία των PC Monitors διατηρήθηκε και για το 2009 και αποτυπώνεται σε ποσοστό 34,3%. Στην κατηγορία αυτή, η σχεδιαστική ομάδα της εταιρείας επενδύει συνεχώς σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων τα οποία συνδυάζουν λειτουργικότητα και κορυφαία τεχνολογία, κομψότητα και τον πιο λεπτό σχεδιασμό στον κόσμο για να κάνουν είτε το gaming είτε την εργασία και την οικιακή ψυχαγωγία μια απολαυστική εμπειρία.

Τα Κινητά Τηλέφωνα, γνωρίζοντας έντονο ανταγωνισμό αλλά και ένα απόλυτα δυναμικό περιβάλλον, κατάφεραν να διατηρούν ποσοστό 8,8% ποντάροντας κυρίως στην τεχνολογία και τον stylish χαρακτήρα του απόλυτου μέσου επικοινωνίας. Η έμφαση για την εταιρεία δίνεται πλέον πολύ περισσότερο στα smartphones, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις για το 2010 και σε παγκόσμιο επίπεδο, τα περισσότερα από τα μισά κινητά της εταιρείας αναμένεται να ενσωματώνουν το λειτουργικό Android και Windows Mobile.

Η LG, με ανανεωμένη ματιά και συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία, απειλεί την πρωτοκαθεδρία των ευρωπαίων κατασκευαστών τόσο στα Πλυντήρια Ρούχων, όσο και στα Ψυγεία και τους Ψυγείο-Καταψύκτες. Ειδικότερα, η εταιρεία απολαμβάνει πλέον της 2ης θέσης και στις δύο βασικές υποκατηγορίες πλυντηρίων (front και top loading) με ποσοστά 12,4% και 10,1%, αντίστοιχα. Παράλληλα, κατέχει την 1η θέση στην κατηγορία των ψυγείων-ντουλάπα (side by side) με μερίδιο αγοράς 35,4% και τη 2η θέση στην κατηγορία καταψύκτες με αντίστοιχο ποσοστό της τάξεως του 10,4%. Συμπληρωματικά, τα μερίδια αγοράς στις υποκατηγορίες ψυγειο-καταψύκτης με δύο πόρτες ανέρχονται σε: 10,5% (top) και 7,1% (bottom).

Στην κατηγορία των συστημάτων Air-Conditioning, η LG Electronics κατέχει ποσοστό 7,7% της συνολικής αγοράς, ενώ συμπεριλαμβανομένης της κατηγορίας προϊόντων με τεχνολογία inverter, το ποσοστό διαμορφώνεται στο 8,5%. Οι επενδύσεις της εταιρείας στην κατηγορία αυτή τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι συνεχείς και αφορούν στη βελτίωση της τεχνολογίας για τη συνολική απόδοση και την εξοικονόμηση ενέργειας, τη λειτουργικότητα, το σχεδιασμό και εν γένει τη εξασφάλιση ενός υγιεινού περιβάλλοντος βάσει των κλιματικών συνθηκών της κάθε γεωγραφικής περιοχής. Παράλληλα, με την ίδρυση της Ακαδημίας Κλιματισμού η εταιρεία επενδύει σε εκπαίδευση των στελεχών και των συνεργατών της για τη βέλτιστη κάλυψη των αναγκών της ελληνικής αγοράς.

Τέλος, η εταιρεία κατάφερε σταθερά ανοδική αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των Ηχοσυστημάτων Αυτοκινήτου (χωρίς σύστημα πλοήγησης) με μερίδιο αγοράς 21,1% (2009) και κατάληψη της ηγετικής θέσης μετά από σχεδόν διπλασιασμό των πωλήσεων (2008-2009).

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.