Παρασκευή
18/01/2008

Motorola CA50 | Συγκριτικό πλεονέκτημα στο retail και όχι μόνο

Motorola CA50Θυμηθείτε τις φορές που πήγατε στο super market και βρήκατε το ράφι άδειο από το αγαπημένο σας προϊόν. Πόση ώρα δεν περιμένατε μέχρι να βρεθεί ένας υπάλληλος να το φέρει. Το ίδιο και στα καταστήματα υπόδυσης, πας να αγοράσεις παπούτσια και περιμένεις με τις ώρες να πάει ο υπάλληλος να βρει (αν υπάρχει) το νούμερό σου. Το «business» unit της Motorola δημιούργησε το CA50 προσφέροντας στους υπάλληλους των καταστημάτων ένα εργαλείο για να εξυπηρετήσουν εμάς, τους πελάτες καλύτερα.

Το CA50 προσφέρει στους εργαζομένους, που παρέχουν υπηρεσίες στους τομείς του λιανικού εμπορίου, της φιλοξενίας και της υγείας, μία ολοκληρωμένη συσκευή φωνής και δεδομένων η οποία καλύπτει ένα μεγάλο κενό επικοινωνίας, κοινό και συχνά απαντώμενο σε χώρους καταστημάτων, νοσοκομείων, ξενοδοχείων, εστιατορίων και χώρων μαζικής εστίασης.

Το νέο CA50 επαναπροσδιορίζει την εξυπηρέτηση πελατών παρέχοντας σε περισσότερους εργαζόμενους τη δυνατότητα πρόσβασης, σε πραγματικό χρόνο, σε ανθρώπους και πληροφορίες, και τους διευκολύνει στην ικανοποίηση απαιτήσεων πελατών σε νοσοκομειακούς χώρους, στη διεξαγωγή ελέγχου τιμών και αποθεμάτων καθώς επίσης και στην αίτηση άμεσης παράδοσης εξοπλισμού σε νοσοκομεία, μεταξύ πολλών κρίσιμων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Επιπλέον, το CA50 επιτρέπει στους εργαζόμενους να κάνουν ή να δέχονται τηλεφωνήματα σε οποιοδήποτε σημείο του κτιρίου εργασίας, εξαλείφοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις ενοχλητικές εκφωνήσεις και τους αργούς χρόνους ανταπόκρισης, που οφείλονται σε κλήσεις τύπου ένα-προς-ένα ή ένα-προς-πολλούς (walkie-talkie) και προάγοντας την άμεση συνεργασία και επικοινωνία.

Το νέο ελαφρύ CA50 της Motorola είναι εξοπλισμένο με ασύρματο τοπικό δίκτυο (LAN), bar code scanning, ανάκτηση πληροφοριών και πρωτόκολλο VoIP για ολοκληρωμένη επικοινωνία φωνής τύπου κινητής τηλεφωνίας. Επιπρόσθετα, η διαλειτουργικότητα με επιλεγμένα δίκτυα τηλεφωνίας, όπως αυτό της Avaya, διευκολύνει το CA50 να λειτουργεί ως προέκταση της οθόνης έτσι ώστε οι εισερχόμενες κλήσεις να μπορούν να ανακατευθυνθούν, διασφαλίζοντας έτσι ότι καμία κλήση δε χάνεται ή δεν εγκαταλείπεται.

Για να βοηθήσει τους πελάτες της στην απρόσκοπτη ενσωμάτωση του CA50 στο περιβάλλον εργασίας τους, η Motorola Enterprise Mobility Services προσφέρει μία πλήρη σουίτα υπηρεσιών που καλύπτει όλο τον κύκλο ζωής της λύσης, από την αρχική εκτίμηση, την ανάθεση και την εγκατάσταση έως τη διαρκή εκπαίδευση και υποστήριξη. Οι προηγμένες υπηρεσίες της Motorola περιλαμβάνουν μπορεί να ανταποκριθούν και σε θέματα ενοποίησης δικτύων και μειώνουν το χρόνο εγκατάστασης καθώς επίσης διασφαλίζουν ότι ο CA50 server και τα φορητά τερματικά των πελατών εγκαθίστανται και ρυθμίζονται σωστά.

Το CA50 μπορεί επίσης να προστατευθεί από το καινοτόμο πρόγραμμα υποστήριξης και συντήρησης της Motorola, Service form the Start. Αυτό το πολυετές συμφωνητικό βοηθά στην προστασία της απρόσκοπτης λειτουργίας του προϊόντος με αντικατάσταση συσκευής εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας. Επιπλέον, η υπηρεσία περιλαμβάνει ολοκληρωμένη κάλυψη χωρίς επιπρόσθετο κόστος, η οποία έχει επεκταθεί για να καλύπτει εκτός από τη φυσιολογική φθορά και καταστροφή και την καταστροφή από ατύχημα σε εσωτερικά και εξωτερικά εξαρτήματα. Αυτό ουσιαστικά εξαλείφει τα απρόβλεπτα έξοδα επισκευών για τους πελάτες.

Το CA50 αναμένεται να είναι διαθέσιμο παγκόσμια εντός του πρώτου τριμήνου του 2008 μέσω των business partners της Motorola.

Δείτε επίσης:
> Cisco TelePresence: Με δυνατότητες ενδοεταιρικής επικοινωνίας
> Η HP ανακοινώνει τη διάθεση νέου software και υπηρεσιών
> Βελτιώστε την εμβέλεια του ασύρματου δικτύου σας

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.