Vodafone Web Conferencing για επιχειρήσεις

Η Vodafone Ελλάδας παρέχει την υπηρεσία Vodafone Web Conferencing, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του τρόπου εργασίας των εταιριών με τους συνεργάτες και τους πελάτες τους. Βασισμένη στην πλατφόρμα Cisco WebEx, η υπηρεσία Vodafone Web Conferencing διευκολύνει την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων (teleconferencing) και την από κοινού χρήση εγγράφων μέσω διαδικτύου (web sharing). Η νέα υπηρεσία προωθεί τη συνεργασία και την αποδοτικότητα στο επαγγελματικό περιβάλλον, βελτιώνει την επαφή με τον πελάτη, ενώ παράλληλα μειώνει σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα λόγω επαγγελματικών μετακινήσεων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.

, Vodafone Web Conferencing για επιχειρήσεις

Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να πραγματοποιούν online συναντήσεις, χωρίς καθυστερήσεις και να επικοινωνούν με τη χρήση σταθερού ή κινητού τηλεφώνου, να μοιράζονται εφαρμογές, να παρουσιάζουν πληροφορίες, να διοργανώνουν διαδικτυακά σεμινάρια (webinars) και να πραγματοποιούν παρουσιάσεις από τον υπολογιστή τους χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν από το γραφείο τους

Η υπηρεσία είναι εύκολη στη χρήση, καθώς δεν απαιτεί παρά μια σύνδεση στο internet, ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Διαδίκτυο (web browser) και ένα σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, ενώ δεν απαιτείται επιπλέον εξοπλισμός, λογισμικό, ή εξειδικευμένη γνώση IT. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει με όλους τους Η/Υ (desktop και laptop) με ευρύ φάσμα λειτουργικών συστημάτων, ενώ υποστηρίζεται και χρήση της υπηρεσίας μέσω ειδικής εφαρμογής του Apple iPhone™.

Όλες οι διαδικτυακές εφαρμογές της Cisco WebEx λειτουργούν σε παγκόσμιο ασφαλές και αξιόπιστο ιδιωτικό δίκτυο, για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, η υποστήριξη της υπηρεσίας παρέχεται από την Vodafone, γεγονός που εξασφαλίζει την αδιάλειπτη παροχή συμβουλών από εξειδικευμένους τεχνικούς.

Η υπηρεσία προσφέρεται με μηδενικό πάγιο χρήσης χωρίς εφάπαξ κόστη εγκατάστασης, ειδικού εξοπλισμού ή εφαρμογών, ενώ η αναβάθμιση των δυνατοτήτων γίνεται αυτόματα χωρίς ν’ απαιτείται η αγορά νέων εκδόσεων λογισμικού. Η χρέωση για τους πελάτες γίνεται ανά λεπτό, με δυνατότητα ανεξάρτητης χρέωσης για τις επιλογές web και audio. Αναλυτικότερα, η χρέωση για web ή audio επιλογή είναι 0,1286 € ανά λεπτό συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ή 0,2572 € ανά λεπτό συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και για τις δύο υπηρεσίες.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι πελάτες μπορούν να καλούν την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Vodafone στο 1399 ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.vodafone.gr/webconferencing

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Vodafone

Vodafone RED: Προσφορά για την πιο ρομαντική γιορτή του χρόνου

Με την ενεργοποίηση δύο νέων συνδέσεων, όλοι οι νέοι ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου Vodafone RED 5GΒ γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Internet Vodafone

Vodafone: Απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ και κλήρωση για 4 iPhone 15 Plus

Η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ ώστε όλοι οι συνδρομητές να μοιραστούν τις μοναδικές στιγμές των χειμερινών εμπειριών τους χωρίς περιορισμούς.

Business Vodafone

Vodafone Posidonia: Ολοκληρώθηκε η χαρτογράφηση σε Πάρο και Αντίπαρο

Με τη χρήση εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας, χαρτογραφήθηκαν συνολικά 174,57 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης βυθού, μέσα από 58 υποθαλάσσιες λήψεις περιμετρικά των νησιών, συνολικής διάρκειας 20,3 ωρών.

Business featured Public Vodafone

Vodafone-Public: Ανοίγουν παράθυρο στο αγοραστικό μοντέλο του μέλλοντος

Πυρήνας της συνεργασίας δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών του καταναλωτή, φιλοδοξώντας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας.