Δευτέρα
04/06/2007

Η Coca-Cola και το iTunes ενώνουν τις δυνάμεις τους

iTunes storeΗ μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια προώθησης μουσικής που έγινε ποτέ στην Ευρώπη έχει ήδη ξεκινήσει. Μέσα στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας που θα διαρκέσει από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο και λαμβάνει χώρα σε 17 χώρες συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, θα δοθούν τραγούδια από το iTunes Store μέσω 2 δισεκατομμυρίων πακέτων των προϊόντων Coca Cola, Diet Coke και Coca Cola Zero.

Επίσης μέσω των συγκεκριμένων πακέτων θα δίνεται στους καταναλωτές η ευκαιρία να κερδίσουν iPod και εισιτήρια για να παρευρεθούν σε περισσότερες από 100 καλοκαιρινές συναυλίες που θα διοργανωθούν από την Coca Cola και το iTunes.

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.