Nissan Steer by wire, Θα οδηγείς το αυτοκίνητό σου με joystick…

Από δημιουργικότητα και καινοτομία, άλλο τίποτα οι Ιάπωνες… Η Nissan επιβεβαιώνει τον κανόνα με την ανακοίνωσή της ότι μερικά από τα πολυτελή οχήματά της στη σειρά Infiniti πρόκειται να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία steer-by-wire, πράγμα που σημαίνει ότι θα είναι η πρώτη εμπορική εμφάνισή συστήματος οδήγησης οχημάτων με joysticks αντί για τιμόνι.

Με την τεχνολογία αυτή οι εντολές του οδηγού θα πηγαίνουν σε μία κεντρική υπολογιστική μονάδα, η οποία μετά θα δίνει την αντίστοιχη εντολή στους τροχούς και όλα αυτά σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Εννοείται ότι θα υπάρχει και backup μηχανικό σύστημα, αλλά η Nissan ισχυρίζεται ότι αυτό δεν θα χρησιμοποιείται ποτέ. Παρόμοια συστήματα είχαν κάνει την εμφάνισή τους σε πειραματικό στάδιο και παλαιότερα (Audi A2 του 2011), αλλά αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα βγουν στη μαζική παραγωγή.

Ταυτόχρονα, θα περιλαμβάνεται ένα σύστημα το οποίο θα αποφεύγει πιθανά ατυχήματα, απομακρύνοντας το αυτοκίνητο από ένα εμπόδιο το οποίο εμφανίζεται στην πορεία του. Όλα γίνονται με τη χρήση radar, laser scanner και κάμερες.

, Nissan Steer by wire, Θα οδηγείς το αυτοκίνητό σου με joystick…

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
manolis tsagkarakis

καλή φάση από τη στιγμή που θα γίνουν ασφαλέστεροι οι δρόμοι…

Μόνο μη βγάλει καμιά μπλε οθόνη κανά αμάξι και τρέχουμε!!! :p

greeceandroid

Το Steer By Wire δεν αναφέρεται στο ότι θα οδηγούμε αυτοκίνητα με joystick. Κανονικά τιμόνι θα έχουν και πάλι.

Απλά το ότι το input του οδηγού στο τιμόνι θα μεταφέρεται με καλώδιο σε έναν εγκέφαλο και όχι μηχανικά όπως γινόταν τώρα. Σίγουρα αυτό συμβάλλει σε μείωση βάρους (ούτε θάλαμο αντίθληψης ούτε οδοντωτό κανόνα θα χουμε) και σε αυξημένη ασφάλεια.

Κάτι αναλογο υπάρχει και στα αεροπλάνα (fly by wire- ή και fly by optics) και αντικατέστηκε το παλιό σύστημα με τις ντίζες :P.

GLeft

οποτε ουσιαστικα joystick θα ειναι, αλλα θα μοιαζει οπτικα με τιμονι. οποτε θα μπορεις να βγαλεις το τιμονι απο την τιμονιερα και να το κοτσαρεις στο αμαξι ετσι απλα?!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Cars Nissan

Nissan: Σχεδιάζει δεύτερο εργοστάσιο μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ

H Nissan εξετάζει τη δημιουργία ενός δεύτερου εργοστασίου μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα στις ΗΠΑ, ώστε να επωφεληθεί από τις επιδοτήσεις που δίνει ο νόμος μείωσης του πληθωρισμούς.

Cars Nissan

H Nissan δίνει μία πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό Max-Out

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Nissan Futures, η Nissan παρουσίασε ένα πρωτότυπο μοντέλο του Max-Out EV κάμπριο, που είχε αποκαλυφθεί σε εικονική μορφή, ως μέρος του οράματος Nissan Ambition 2030, που ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2021.

Smartphones Nissan

Nissan Office Pod concept: Η τηλεργασία στα καλύτερά της

Το Office Pod Concept της Nissan σας δίνει όλη την ελευθερία που χρειάζεστε σε τέσσερις τροχούς, χωρίς να σας λέιπει τίποτα από τις ανέσεις του σπιτιού.

Cars Nissan

Καινοτόμο υλικό μπορεί να κάνει τα αυτοκίνητα ακόμα πιο αθόρυβα

Η τεχνολογία ηχομόνωσης, γνωστή ως ακουστικό μετα-υλικό, κατέκτησε το βραβείο “Best of What’s New” του Popular Science για το 2020 στην κατηγορία αυτοκινήτων.