Σύμφωνα με έρευνα της Localytics, την πρώτη ημέρα της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, η Apple σχεδόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον των καταναλωτών που στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους βρέθηκαν τα iPad Air, iPad Mini iPhone 5c. Σε σχέση με το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, το iPad Air σημείωσε αύξηση πωλήσεων 51%.
Στην δεύτερη θέση, σημειώνοντας αύξηση 26% βρέθηκε το πρώτης γενιάς iPad mini ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε το iPhone 5c με όμοια αύξηση.
Στην τέταρτη θέση παρατηρούμε το Amazon Kindle Fire HD 7″ και στην πέμπτη το Samsung Galaxy S4 με ποσοστά αύξησης πωλήσεων 23% και 20% αντίστοιχα. Ακολούθησαν τρεις ακόμη συσκευές της Apple (iPad mini Retina, iPhone 5s και iPhone 4s) και κατόπιν το Samsung Galaxy Note Tab 2 7″.
Να θυμίσουμε επίσης ότι μία έρευνα της εταιρείας InfoScout για την «Μαύρη Παρασκευή», έδειξε πως το 40% των πελατών που αγόρασαν κάποιο iPad, ήταν κάτοχοι Android smartphone.
Με ποσοστιαιες μεταβολες κ χωρις στοιχεια ερευνας δεν ξερουμε τιποτα. Διαβασα την πηγη της πηγης κ αυτα που γραφουν ειναι οτι τους δειχνει η apple. Οι πραγματικοι αριθμοι που ειναι???
Δειχουνε μονο το κερασακι που θελει η apple… Να το καλο το marketing.. Πουλαει αρα=καλο….
Ξέρουμε για τι μειώσεις τιμών μιλάμε στα προϊόντα της apple?