Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις

Στην εποχή μας η διαφήμιση είναι παρούσα σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μας και έχει γίνει ένα είδος αναγκαίου κακού. Αλλά το σκηνικό αναμένεται να αλλάξει αρχής γινομένης από την Ευρώπη.

Σύμφωνα λοιπόν με τους Financial Times κάποιοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να μπλοκάρουν τις διαφημίσεις από Google, Microsoft και Yahoo στο smartphone σου. Πιο συγκεκριμένα ένα πάροχος κινητής τηλεφωνίας είναι ήδη έτοιμος να χρησιμοποιήσει ad-blocking λογισμικό, το οποίο θα μπλοκάρει ανεπιθύμητες διαφημίσεις. Τον ίδιο δρόμο αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλοι πάροχοι.

Το κίνητρο
Παρόλο που φαίνεται ότι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας κάνουν μια κίνηση για το καλό του χρήστη, το πραγματικό κίνητρο είναι διαφορετικό. Το συγκεκριμένο λογισμικό έχει αναπτυχθεί από μια εταιρεία που ονομάζεται Shine, με έδρα το Ισραήλ. Η εταιρεία αυτή έχει χρηματοδοτηθεί από τον Li Ka-shing, τον πιο πλούσιο άνθρωπο στον κόσμο και ιδιοκτήτη της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Hutchison Whampoa.

Ο στόχος αυτού του λογισμικού είναι οι μεγάλες εταιρείες με πληθώρα web διαφημίσεων, όπως η Google. Έτσι μπλοκάροντας τις διαφημίσεις από web σελίδες αλλά και εφαρμογές (οι in-feed διαφημίσεις του Facebook και του Twitter δεν θα επηρεαστούν), οι πάροχοι κινητής θα πιέσουν την Google και άλλες εταιρείες να τους δώσουν μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων.

Η συγκεκριμένη κίνηση είναι αρκετά παράτολμη, καθώς θα επηρεάζει το λεγόμενο net neutrality, το οποίο υποστηρίζει την ισάξια διαχείριση όλων των πληροφοριών. Η Google, όπως είναι προφανές, είναι κατά αυτής της ιδέας και όπως αναφέρει θα βλάψει την ανάπτυξη των δωρεάν υπηρεσιών και εφαρμογών.

Από την άλλη Google, Amazon και Microsoft δεν είναι τόσο αθώες καθώς στο παρελθόν είχαν πληρώσει ώστε το διάσημο Adblock Plus να ξεμπλοκάρει κατ’ αποκλειστικότητα κάποια δικά τους site, το οποίο αποτελεί άνιση μεταχείριση για άλλους. Παρόλα αυτά αναμένουμε να δούμε τι θα γίνει, καθώς αυτή την φορά συγκρούονται μεγαλύτερες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερο budget και δυνατότητα επιρροής.

Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις, Ευρώπη: Οι πάροχοι θέλουν να μπλοκάρουν τις mobile διαφημίσεις


Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Apple iOS Siri

iOS 18: Έρχονται νέες δυνατότητες στην εφαρμογή Notes – Θα υποστηρίζει εγγραφή ήχου και μαθηματικές σημειώσεις

Η Apple πρόκειται να παρουσιάσει τη νέα έκδοση λογισμικού iOS 18 στις 10 Ιουνίου κατά τη διάρκεια του WWDC 2024 Keynote.

Internet Nova

Νέα προγράμματα κινητής Nova Family: Μεγαλύτερη οικονομία για όλη την οικογένεια

Η Nova, με τα προγράμματα Nova Family, δίνει σε κάθε μέλος της οικογένειας , τη δυνατότητα να απολαμβάνει τεχνολογία αιχμής στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Software Adobe

Adobe Premiere Pro: Αποκτά εργαλεία δημιουργίας βίντεο τεχνητής νοημοσύνης – Ίσως ενσωματώσει το Sora της OpenAI

Η Adobe ετοιμάζει ένα μοντέλο βίντεο παραγωγικής ΑΙ για την οικογένεια Firefly που θα φέρει νέα εργαλεία στην πλατφόρμα Premiere Pro.

Software WhatsApp

WhatsApp: Νέα φίλτρα συνομιλίας σας βοηθούν να βρίσκετε εύκολα το μήνυμα που θέλετε

Το WhatsApp κυκλοφορεί νέα φίλτρα συνομιλίας για να διευκολύνει την εύρεση των μηνυμάτων που αναζητάτε χωρίς να χρειάζεται ατελείωτο scroll.