Facebook, Ετοιμάζει location based mobile διαφημίσεις

Πόσους τρόπους θα βρει άραγε το Facebook προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του; Ένας από τους τελευταίους είναι οι διαφημίσεις στο κινητό, οι οποίες θα προβάλλονται ανάλογα με τη γεωγραφική μας θέση. Οι εταιρείες θα μπορούν να προσεγγίζουν τους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, ανάλογα με τη θέση τους στο χάρτη.

Τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη στο Facebook είναι πολλά και αν συνδυάσει κανείς όλον τον πλούτο των δεδομένων αυτών με τη γεωγραφική θέση, τότε μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό διαφημιστικό προϊόν. Ήδη το Facebook πειραματίζεται με τα νέα στοιχεία και προσπαθεί να ολοκληρώσει ένα ανάλογο διαφημιστικό προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι mobile διαφημίσεις αποτελούν το 1% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης για το 2011, ενώ η στόχευση σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά θεωρείται ως το άγιο δισκοπότηρο της διαφήμισης.

, Facebook, Ετοιμάζει location based mobile διαφημίσεις

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Γιαννα

ε ποσο φακελομα πια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.