Τρίτη
02/12/2008

Το Facebook βάζει χέρι στα εμπορικά profiles

Το Facebook απο σήμερα άρχισε να βαζει χέρι σε όλα τα εμπορικά και έμεσα/ άμμεσα διαφημιστικά profile προκειμένου να προωθήσει τα PAGES. Οταν ανακαλύψει οτι κάποια profile λειτουργούν για διαφημιστικούς σκοπούς τα ακυρώνει χωρίς καμία προεϊδοποίηση η έστω καποιο χρόνο να μεταφερθούν, αλλάξουν, να ενημερώσουν κτλ. (και απλώς χάνεις τις επαφές σου). Ακυρώνει και απλά προφιλ ανθρώπων(!) αν κρίνει (πώς το κρίνει αναρωτιέμαι) οτι προωθούν έναν professional individual.

Πραγματικά αυτό το site κανει τα πάντα για να ειναι αντιπαθές, αλλα εμείς εκεί..

Απολαύστε email που έστειλε σε φίλο για να καταλάβετε:

Hi,
Per our Terms of Use, Facebook profiles must represent an individual. Users aren’t permitted to maintain an account under an organization’s name, or use personal accounts to advertise or promote themselves professionally. We apologize for the inconvenience, but you will no longer be able to use this account.

If you would like to use Facebook to represent your entity, we offer Facebook Pages. You can learn more about Pages at http://www.facebook.com/business/?pages. Pages are distinct from profiles and are specially designed to represent organizations or individuals professionally.

I’ve included step-by-step instructions below for how you can get started using Facebook Pages. Please follow them carefully so that we can help you as quickly as possible.

1. You’ll need to use an active personal account, or create one under a new email address, to manage your Facebook Page for your organization. The fans of your Page will not have visibility or access to your personal profile.

– If you already have a personal account, simply log in to that account and visit http://www.facebook.com/pages/create.php to create your Page. You will need to use this account for your Page as we don’t allow users to maintain multiple accounts for any reason.

– If you don’t have a separate personal account, you’ll be prompted to create one when you visit http://www.facebook.com/pages/create.php. We aren’t able to release this disabled email address for use in creating your new account. Additionally, if you choose to add a profile to this account it needs to be under your legal individual name.

2. Create your Page with your desired category and name at http://www.facebook.com/pages/create.php.

3. Reply to this email and include the URL of the Page you’ve just created for your organization. We will need this Page URL to continue working with you. Please also be sure to include all previous correspondence.

4. We will then transfer the friends and any notes, posted items, discussion board posts, or wall posts from your disabled account to your new Page. We won’t be able to transfer any content or friends to your new profile. Unfortunately we aren’t able to transfer photos, videos or events between accounts at all at this time. If you were running ads on this account, they’ve automatically been stopped so no new charges will accrue. We won’t be able to transfer them to any other account.

5. If you’re also managing a group related to your organization, we can transfer group members and some content from your group to your Page. If you’d like us to do this, please also include your group URL when you contact us. The group won’t be affected by this change.

Let us know if you have any additional questions.

Thanks for contacting Facebook,

Gaston
Customer Operations
Facebook

Τα σχόλια δικά σας…

Απόστολος Αϊβαλής

Μάθε για:

Συντάκτης: .


4 Σχόλια

  1. Ο/Η Manogr λέει:

    Γιατί το θεωρείς αυτό κακό? Εκτός του ότι είναι απόλυτα ξεκάθαροι οι όροι χρήσης (αδιάφορο για μένα) το θεωρώ ιδιαίτερα θετικό τα profile να είναι ανθρώπων… γιατί να έχω φίλο ένα εστιατόριο και όχι τον ιδιοκτήτη του? Αν θέλω να δείξω την προτίμηση μου σε κάποια εταιρία θα γίνω μέλος στην Σελίδα της ή στο group της… το να έχει όμως profile ανθρώπου δεν το καταλαβαίνω!
    Πιστεύω ότι η προσήλωση του FB, και κάθε social network, στο να προσπαθεί να έχει όσο το δυνατόν πιο αληθινά προφιλ μόνο καλό μπορεί να κάνει.

  2. Ο/Η Makis λέει:

    Καιρός ήταν να γίνει και αυτό.
    Έμπαινε ο κάθε ένας μέσα και μας σπάμαρε με invites και friend requests.
    Αν και δεν είναι κάτι νέο! Το ίδιο e-mail από το 2006: http://sla-divisions.typepad.com/itbloggingsection/2006/09/librarys_facebo.html

  3. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    ειναι ακριβώς όπως τα λέτε και ειναι και δικαιο βάσει terms. ειναι μια δωρεάν υπηρεσία, ορίζει τους όρους της. take it or leave it.

    food for thought όταν πραγματικά δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε :) :

    γιατί δεν εφαρμόζεται αμέσως αυτό αφου παραβιάζει τους όρους (όταν δηλαδή φτιαχνεις αρχικά το profil σου) είτε με έλεγχο αυτόματο είτε με έγκριση manual και σε αφήνουν να φτάσεις πρώτα 5.000 μέλη και ενός έτους χρήση για να σε κλεισουν;
    ποιόν ωφελεί άραγε η ελέυθερη για ένα διάστημα χρήση και καταναλωτική/δημογραφική συμπεριφορά πριν το κλείσιμο; εμάς ή μήπως μόνο το facebook την cia και εταιρίες ερευνών;
    τι ειναι διαφημιστικό και τι εμπορικό; το profile μου που ειναι σοβαρό δεν έχει kiss me hug me kick me και έχει μονο το portfolio μου ακομη και αν ποτε δεν στελνω διαφημιστικά μηνύματα μήπως ειναι εμπορικό και προωθεί έναν professional αφου δεν είμαι χαζογκόμενα με 1000 αρκουδάκια και 1000 χαζογκόμενους με μποξεράκια στο profil μου;
    οταν στελνω σε φιλους μου invitation για group προϊόντος η υπηρεσίας γινεται disable το group που είναι εμπορικό η εγώ που το προωθώ;
    όταν στέλνω δωρεάν invitation για εμπορικες η διαφημιστικές εφαρμογές (apps) τρίτων απ τις οποίες το facebook βγάζει λεφτά τότε όλα καλα;
    τέλος τόσο καιρό που επέτρεπε να πληρώνουμε διαφήμιση μεσω social ads για να διαφημίζω το profile μου ήταν καλα; θα επιστραφούν τα χρήματα αφού παραβιάζουν τα terms του; (sic)
    τελικά μήπως το social networking χωρίς δόση σοβαρών/εμπορικών προφίλ γίνει μόνο dating;
    με ποιόν τρόπο ξαφνικά με τόσα εκατομύρια χρήστες βλέπουν το δικό σου προφίλ και καταλαβαίνουν οτι εισαι διαφημισικοεμπορικό; με έλεγχο; με report; παρακολουθώντας τα μηνύματα με keywords; με Ελληνόφωνους σπιούνους σε καποιο client service τμήμα στην Ρουμανία;
    αν φύγουν όλοι όσοι ειναι professionals, εταιρίες, προϊόντα και γενικά το λεγόμενο upper class απο 25 και πάνω ηλικιακά που δουλευει και νοιάζεται για αυτο που κάνει και παει στο linkedin.com η στο adface.gr, τί μας μένει; μήπως το hi5.com σε μπλέ χρώμα;

    ΥΓ> έξυπνο να προωθείς τα pages που δεν μπορουν να κάνουν φιλους και πρεπει να πληρώνεις διαφήμιση μονο για να τα μάθει ο κόσμος. ηλίθιο οτι το κάνεις με την στρατηγική του μαστίγιου και όχι με το καρότο και χωρίς χρόνο μετάβασης. ανόητο να καταστρατηγείς το social networking που τόσο καιρό σε έκανε το δημοφιλέστερο site παγκοσμίως καθώς όλοι εμείς ειμαστε το facebook. όμως οι μάζες γυρίζουν σε πιο niche sites αργα η γρήγορα. ειδικά όταν τις κλωτσάς. το facebook κανει τα πάντα για να γινει αυτο γρήγορα.
    ΥΓ2> όπως λεει μια καλή φίλη «τις μύγες τις πιάνεις με το μέλι και όχι με το ξύδι»

    enjoy :)

  4. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    α ξέχασα!

    τι περιμένετε απο το Mark Z. τον 22χρονο αλλαζόνα, εγωκεντρικό, εριστικό ιδιοκτήτη του facebook που ειναι ακόμη geek και τα αλλα παιδάκια δεν το έκαναν παρέα στο σχολειο; όσοι τον έχουν συναντήσει η γνωρίσει απο κοντά σε κανα συνέδριο ξέρουν καλα τι εννοώ και φαντάζονται τι θα ακολουθήσει (όσες στρατιές ειδικών και αν πληρώνει να εργάζονται για αυτον, ο δρόμος ειναι πολύ συγκεκριμένος) :)

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.