Καλά νέα για τους διαφημιστές αλλά όχι και τόσο καλά για τους χρήστες του επιφύλαξε το Facebook με τη νέα του διαφημιστική πλατφόρμα ονόματι Atlas την οποία εγκαινίασε τη Δευτέρα. Το Facebook θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα στοιχεία που συλλέγει από τους χρήστες του και εκτός της δικής του πλατφόρμας.
Ουσιαστικά θα συλλέγει πληροφορίες για τις προτιμήσεις των χρηστών του και θα τις δίνει σε τρίτους, αυτό σημαίνει ότι οι στοχευμένες διαφημίσεις θα μας ακολουθούν και εκτός Facebook.
H πλατφόρμα Atlas ανήκε μέχρι πέρσι στη Microsoft από την οποία το Facebook την εξαγόρασε έναντι 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Είναι το αντίπαλο δέος του AdWords της Google που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ακολουθούν τους χρήστες σε διάφορα websites εκτός του Facebook και σε mobile συσκευές. Για παράδειγμα ένας από τους πελάτες της Atlas που είναι η Pepsi, μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για να δημιουργήσει στοχευμένες διαφημίσεις σε sites που επισκέπτεται ο χρήστης ή σε παιχνίδια που παίζει στο κινητό.
Αν και τα νέα δεν είναι πολύ θετικά για τους χρήστες οι οποίοι δικαίως θα ανησυχούν για το πως διαχειρίζεται το Facebook τα προσωπικά τους στοιχεία, για τους διαφημιστές αποτελεί μια καλή εναλλακτική της Google.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Re/code, το Twitter φέρεται να είναι συζητήσεις με το Facebook για να μπει στην πλατφόρμα.
Καθολου καλο. Ευτυχως ακομα δεν εχω λογαριασμο στο face.
Σκέφτομαι καιρό να κλείσω το fb γιατί κυρίως το βαριέμαι, αλλά μήπως τώρα έφτασε η ώρα;
Πάλι καλά που υπάρχουν εφαρμογές σαν το AdBlock…
μ αρέσει που για το AdWords δεν ενοχλείτε κανένας σας ,όλοι είναι κακοί εκτός από την google
To AdWords είναι το ψωμί του ιστοσελιδά/YouTuber φίλε μου…
Ευτιχως που ειπαρχη και το Adblock