Πέμπτη
30/10/2008

Online Marketing Challenge 2009, Παγκόσμιος διαγωνισμός της Google για φοιτητές

Ξεκίνησαν οι εγγραφές στον παγκόσμιο διαγωνισμό Online Marketing Challenge 2009 που υλοποιεί η Google προκαλώντας ομάδες φοιτητών να διαγωνιστούν στην ανάπτυξη μιας στρατηγικής online marketing για τοπική επιχείρηση. Ο διαγωνισμός αυτός πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2008 με μεγάλη επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 1650 ομάδες φοιτητών από 47 χώρες.

Η πρόκληση του διαγωνισμού, στην ουσία είναι μια πρακτική άσκηση που φέρνει φοιτητές σε επαφή με την online διαφήμιση. Κάθε ομάδα λαμβάνει 200 δολάρια για χρήση στην πλατφόρμα AdWords, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με μια τοπική επιχείρηση για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής καμπάνιας. Οι ομάδες θα πρέπει να αναπτύξουν τη στρατηγική, να υλοποιήσουν την καμπάνια, να αξιολογήσουν τα αποτελέσματά τους και να παρέχουν στην επιχείρηση που θα επιλέξουν προτάσεις για τη βελτίωση της στρατηγικής της.

Ο Lee Hunter, Product Marketing Manager της Google για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή στον περσινό διαγωνισμό ήταν τόσο υψηλή που μας ώθησε στη θεσμοθέτησή του. Πιστεύουμε ότι η πρωτοβουλία αποτελεί μια πολύ καλή αφορμή ώστε οι φοιτητές να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στον τομέα του online marketing.

Ο διαγωνισμός υλοποιείται ως εξής:
1. Οι καθηγητές χωρίζουν τους φοιτητές σε ομάδες που λαμβάνουν κουπόνια AdWords αξίας 200 δολαρίων (αντιστοιχούν σε περίπου 135 ευρώ).
2. Στη συνέχεια οι καθηγητές ή οι φοιτητές προσεγγίζουν μια επιχείρηση με λιγότερους από 100 εργαζομένους, η οποία δεν χρησιμοποιεί την πλατφόρμα AdWords
3. Κάθε ομάδα συνεργάζεται με την επιχείρηση που έχει επιλέξει ώστε να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός Adwords και να σχεδιαστεί η στρατηγική
4. Στη διάρκεια των 3 εβδομάδων που υλοποιείται ο διαγωνισμός οι ομάδες εργάζονται ώστε να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια τους. Θα πρέπει να υποβάλλουν 2 σχετικές αναφορές – μία πριν ξεκινήσουν και μία με τη λήξη της καμπάνιας.
5. Οι συμμετοχές αξιολογούνται και οι νικητές επιλέγονται με βάση την επιτυχία της καμπάνιας τους και την ποιότητα των αναφορών που έχουν υποβάλλει.
6. Οι συμμετοχές υποβάλλονται έως και τις 23 Ιανουαρίου 2009. Για να διευκολυνθούν οι ομάδες που συμμετέχουν σε όλο τον κόσμο, προσφέρεται η δυνατότητα οι καμπάνιες να υλοποιηθούν οποιεσδήποτε 3 συνεχόμενες εβδομάδες από τον Ιανουάριο έως το Μάιο του 2009.
7. Τον Ιούλιο του 2009 θα ανακοινωθούν οι νικητές σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.
8. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση http://www.google.com/onlinechallenge/index.html

Στον προηγούμενο διαγωνισμό, από Ελλάδα δεν είχαμε καμία συμμετοχή, για οργανωθείτε φέτος…

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.