Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Περισσότερο από ένα χρόνο πήρε φαίνεται στο Facebook για να βρουν ένα τρόπο να κεφαλαιοποιήσουν την επένδυση τους στο Instagram. Να θυμίσουμε ότι το Facebook εξαγόρασε το Instagram πριν από περίπου ένα χρόνο έναντι $1 δισεκατομμυρίου σε μετοχές. Τελικώς, το Facebook βρήκε τον τρόπο και η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός.

Τον προηγούμενο μήνα, το Instagram έδειξε στους χρήστες του πως περίπου θα μοιάζει μία διαφήμιση, και πως αυτή διαφέρει από μία κανονική φωτογραφία στο Instagram. Στη διαφήμιση, θα υπάρχει ένα ειδικό εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία, με την λέξη “Sponsored” δίπλα του.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Instagram θα κάνει τζίρο περίπου $340 εκατομμύρια την επόμενη χρονιά. Η πρώτη διαφημίση που διαμοιράστηκε ανάμεσα στους χρήστες αφορούσε στον οίκο μόδας Michael Kors. Σύμφωνα με το Instagram, πολλές περισσότερες διαφημίσεις θα έρθουν μελλοντικά, κυρίως από εταιρείες που καιρό τώρα χρησιμοποιούν το Instagram για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, ο οίκος μόδας Michael Kors έχει 1,7 εκατομμύρια followers και περισσότερες από 700 αναρτήσεις.

Instagram, Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Instagram

Instagram: Θα θολώνει τις γυμνές φωτογραφίες που στέλνονται σε ανηλίκους

Το Instagram ετοιμάζεται να λανσάρει μια νέα λειτουργία ασφαλείας που θολώνει τις γυμνές εικόνες στα μηνύματα.

Software Instagram TikTok

TikTok: Ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί το Instagram με την εφαρμογή Notes για φωτογραφίες

To ΤikTok ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί ευθέως το Instagram με μια νέα εφαρμογή για φωτογραφίες που, όπως διέρρευσε, θα λέγεται Notes.

Software featured Instagram Meta

Instagram: Πλέον μπορείτε να επεξεργαστείτε τα DMs σας

To Instagram ανακοίνωσε ενημερώσεις για την πλατφόρμα που αφορούν τη δυνατότητα άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.