Πέμπτη
06/11/2008

Έρευνα για την χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων

Η Mellon Technologies σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο του Lancaster, ανακοίνωσε σήμερα την ολοκλήρωση της έρευνας που σχεδίασε και διεξήγαγε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας ενδιαφέρον παρουσιάζει το ποσοστό που επιλέγει ως κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα το ίντερνετ.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν τα ΜΜΕ ως την κύρια πηγή ενημέρωσής τους για οικονομικά προϊόντα. Όταν κλήθηκαν να υποδείξουν τα μέσα από τα οποία λαμβάνουν ενημέρωση, το 63% απάντησε θετικά στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο και το 40% τις εφημερίδες και τα περιοδικά. Ακολουθεί η ενημέρωση μέσω internet με 23%, ενώ το τηλέφωνο, το ταχυδρομείο, το κατάστημα και οι συστάσεις επιλέγονται με χαμηλότερη ένταση το καθένα (κάτω του 10%). Όταν ερωτήθηκαν συγκεκριμένα εάν θα αγόραζαν χρηματοπιστωτικά προϊόντα μέσω internet ή τηλεφώνου η πλειοψηφία (77%) απάντησε αρνητικά.

Ένα άλλο σημαντικό εύρημα είναι ότι το 45% των ερωτηθέντων ξοδεύουν μηνιαίως ολόκλήρο το ποσό των εσόδων τους, ενώ το 7% καταναλώνει ποσά που ξεπερνούν τα εισοδήματά τους. Υποστηρίζοντας το εύρημα αυτό, 64% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν προβαίνουν σε κάποια κατάθεση ή επένδυση των χρημάτων τους.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του οικονομικά ενεργού πληθυσμού (συνολικά 11.000 καταναλωτές) από όλη την Ελλάδα, με στόχο να συγκεντρώσει στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές στη χώρα μας διαχειρίζονται το εισόδημά τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και χρησιμοποιούν τραπεζικά προϊόντα πίστης.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Ένα Σχόλιο

  1. Ο/Η Cωνσtantίnoς λέει:

    Όντως πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία. Το καλοκαίρι έκανα αντίστοιχο σχόλιο (http://ub0.cc/0R/0R) όταν η Eurostat δημοσίευσε στατιστικά για τις μηνιαίες δαπάνες των νοικοκυριών στην Ευρώπη. Μαζί συνθέτουν ένα ενδεικτικό παζλ της σημερινής εικόνας των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.