Πέμπτη
28/05/2009

COSMOTE MY ACCOUNT μέσω κινητού

Τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τη σύνδεσή τους απευθείας από το κινητό τους, προσφέρει αποκλειστικά η COSMOTE στους οικιακούς της πελάτες συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου και καρτοκινητής, με τη νέα wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT. Μέσω του COSMOTE MY ACCOUNT οι πελάτες της εταιρίας μπορούν να διαχειριστούν τη σύνδεση και τις υπηρεσίες τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Πρόκειται για τη mobile έκδοση του πετυχημένου web portal COSMOTE MY ACCOUNT, που βρίσκεται στο www.cosmote.gr. Συγκεκριμένα, το νέο wap COSMOTE MY ACCOUNT περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:
Ο Λογαριασμός μου
Πρόσβαση σε υπηρεσίες E-Care, όπως δυνατότητα αλλαγής Οικονομικού Προγράμματος από το κινητό, υπενθύμιση PUK, υπηρεσία γονικού ελέγχου, ανάλυση κλήσεων για συνδρομητές καρτοκινητής κ.ά.
Οι Υπηρεσίες μου
Δυνατότητα διαχείρισης υπηρεσιών της COSMOTE, όπως υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων, ΜΜS, WAP, προσωπικός τηλεφωνητής, έλεγχος και μεταφορά υπολοίπου καρτοκινητής, πρόσθετες υπηρεσίες συμβολαίου π.χ. COSMOTE Freeze, COSMOTE προς σταθερά, νέα πακέτα προσφορών κ.ά.
Επικοινωνία
Υποβολή ερωτήσεων & παρατηρήσεων.

Η πρόσβαση μέσω κινητού στη wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT γίνεται με τη δωρεάν αποστολή SMS στο 1333 με το λεκτικό “MY”, ενώ η πλοήγηση είναι χωρίς χρέωση.

Οι κωδικοί πρόσβασης username/ password είναι ίδιοι και για τη web και για τη wap έκδοση του COSMOTE MY ACCOUNT. Επιπλέον, στο web portal COSMOTE MY ACCOUNT οι συνδρομητές συμβολαίου/ ΚαρτοΣυμβολαίου μπορούν να βρουν και την υπηρεσία e-Bill (άμεση ενημέρωση για την κατάσταση του λογαριασμού, Online πληρωμές με ασφάλεια, αναζήτηση προηγούμενων λογαριασμών και ανάλυση κλήσεων), καθώς και την κατηγορία «Βιβλιοθήκη» με συχνές ερωτήσεις και demos υπηρεσιών της COSMOTE.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


6 Σχόλια

  1. Ο/Η naxiand λέει:

    Η υπηρεσία που ζητήσατε δεν υποστηρίζεται από το κινητό σας iphone lol !!!!

  2. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Σωστή παρατήρηση, ευχαριστούμε για την ενημέρωση :)

  3. Ο/Η stathis λέει:

    η υπηρεσια διατιθεται εδω και ενα μηνα!

  4. Ο/Η cVlachakis λέει:

    stathi, δεν έχω σύνδεση Cosmote και μόλις εχθές έλαβα επίσημη ενημέρωση για την υπηρεσία.

  5. Ο/Η eleni anastasiadi λέει:

    Εδώ και 15 μέρες στην περιοχή της Νέας Σμύρνης δεν έχουμε καθόλου σήμα πως μπορώ να μιλήσω με την τεχνική υπηρεσία.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.