Είναι γλυκούλι, είναι έξυπνο, είναι rock, είναι κομψό, είναι το iPhone και καλούμαστε να ανακαλύψουμε τον κόσμο του μέσα από δύο νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις της Apple. Οι νέες διαφημίσεις έχουν προσανατολισμό τα διαθέσιμα applications για το iPhone που για τους περισσότερους είναι και το ισχυρότερο χαρτί του.
Δύο νέες τηλεοπτικές διαφημίσεις για το iPhone 5, Η λάμπα πωλείται ξεχωριστά!
Τρίτη, 12/03/2013 · Κώστας Βλαχάκης
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Apple επενδύει πάνω από 250 εκατ. δολάρια στην Πανεπιστημιούπολη της Σιγκαπούρης
Πέμπτη, 18/04/2024 · Αντώνης Γιαγδζόγλου
Η Apple ανακοίνωσε επενδύσεις άνω των 250 εκατ. δολαρίων για την ενίσχυση της πανεπιστημιούπολης της στην περιοχή Ang Mo Kio της Σιγκαπούρης.
iOS 18: Έρχονται νέες δυνατότητες στην εφαρμογή Notes – Θα υποστηρίζει εγγραφή ήχου και μαθηματικές σημειώσεις
Πέμπτη, 18/04/2024 · Αντώνης Γιαγδζόγλου
Η Apple πρόκειται να παρουσιάσει τη νέα έκδοση λογισμικού iOS 18 στις 10 Ιουνίου κατά τη διάρκεια του WWDC 2024 Keynote.
iPhone 17 Plus: Φήμες ότι θα έρθει με μικρότερη οθόνη από το iPhone 15 Plus
Πέμπτη, 18/04/2024 · Αντώνης Γιαγδζόγλου
Αν και η σειρά iPhone 16 απέχει ακόμη μήνες από την κυκλοφορία, εμφανίζονται φήμες σχετικά με τη σειρά iPhone 17 που απέχει δυο γενιές.
Apple Vision Pro: Μπορεί να εξελιχθεί σε βοηθό υγείας
Τετάρτη, 17/04/2024 · Αντώνης Γιαγδζόγλου
H Αpple θέλει να φέρει τεχνολογία που θα παρακολουθεί και θα αναλύει βιομετρικά δεδομένα και θα προσφέρει εξατομικευμένη καθοδήγηση.
Στην πραγματικότητα , για τον μέσο χρήστη και τον γενικό μέσο όρο των καταναλωτών/χρηστών , μετράει κάτι άλλο εκτός απο τις εφαρμογές??? και ειδικά όταν το πάντρεμα software-hardware είναι ιδανικό , χωρίς προβλήματα . Το αποτέλεσμα μετράει, όχι μόνο στα κινητά , σε όλα τα πράγματα !!
Αδιάφορες πιστεύω…αυτή με τους νόμους της φυσικής είναι πολύ καλύτερη…
@dimitris
Φίλε μου όταν κάποιος δεν έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις από φυσική, του φαίνονται υπερουάου αυτά που λέει. Γενικά η apple ποντάρει και λίγο στο άσχετο κοινό που το νοιάζει μόνο η glamouria για να μπορεί να εντυπωσιάζει με τέτοια κολπάκια. Και αν θες να εξηγήσεις αυτό το “τεράστιο” φαινόμενο που παρουσιάζουν απλά σκέψου λίγο τη θεωρία της σχετικότητας (άσε που δεν πρόκειται και για το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα ένα… IPHONE!!!). Φιλικά πάντα.
Φίλε Τάσο το μόνο πού έκανα είναι να συγκρίνω τη διαφήμιση που βλέπουμε τώρα στις τηλεοράσεις με τις 2 νέες διαφημίσεις.Απλά έστω και τυχαία αν την σκέφτηκαν αυτή τη διαφήμιση με την οθόνη είναι ωραία.Οποιαδήποτε εταιρία κινητών να την έβγαζε θα μού άρεσε γιατί είναι απλή και ωραία.Δεν είχα ποτέ Iphone ούτε θα πάρω ποτέ για λόγους όχι τόσο οικονομικούς όσο του ότι δεν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά για το συγκεκριμένο κινητό.Και όσο για τους νόμους της φυσικής, νομίζω οι περισσότεροι τους γνωρίζουμε.
Το marketing της Apple ειναι κορυφαίο… Οι συσκευές της αν και υπερτιμημενες ειναι στολίδια. Το AppStore ειναι απαιχτο αν και προτιμώ την προηγούμενη μορφή του. Το iOS δινει οντως σταθερότητα αλλα ειναι πίσω πολυ απο το android.
Για κάποιον που θέλει να κανει τα πάντα στο smartphone του οπως κανει και με ένα laptop και θέλει να το λειτουργεί ελεύθερος απο περιορισμούς… Δεν ενδείκνυται… Κακά τα ψέματα.
Λίγη αλαζονεία λιγότερη απο την Apple και λίγο νερό στο κρασί τους ως προς τις τιμές και τους περιορισμούς θα την εκτόξευσαν και πάλι στην μετα Jobs εποχή… 😉