Τρίτη
03/11/2009

Συνέδριο ACE 2009, Τα πρακτικά

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Διεθνές Συνέδριο ACE 2009 “Advances in Computer Entertainment Technology 2009”, που διεξήχθη μαζί με το Διεθνές Συνέδριο DIMEA 2009 “Digital Interactive Media Entertainment and Arts”, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» από τις 29 έως και τις 31 Οκτωβρίου. Το Συνέδριο διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού σε συνεργασία με το ACM SIGCHI.

ACE 2009

Oι εργασίες του Συνεδρίου, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 140 άτομα από 23 χώρες, ολοκληρώθηκαν με την απονομή των βραβείων καλύτερης ερευνητικής εργασίας και καλύτερης ερευνητικής πειραματικής εφαρμογής. Το βραβείο καλύτερης ερευνητικής εργασίας, απέσπασε η ερευνητική δραστηριότητα που παρουσιάστηκε από το πανεπιστήμιο του Τόκυο  με τίτλο «Wearable Haptic Device to Present Contact Sensation Based on Cutaneous Sensation Using Thin Wire». Η εργασία αφορούσε ένα νέο μηχανισμό ανάδρασης δύναμης στο δάκτυλο του χρήστη, ο οποίος, με βάρος μόλις 1.4 γραμ., επιτρέπει πρωτοποριακή επικοινωνία με περιβάλλοντα μικτής πραγματικότητας.

Το πρώτο βραβείο καλύτερης πειραματικής εφαρμογής έλαβε η ομάδα του Ερευνητικού Ακαδημαϊκού Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών στη Πάτρα (ΙΤΥ), του καθηγητή κ. Παύλου Σπυράκη. Η ομάδα πραγματοποίησε επίδειξη ενός πλαισίου παιγνίων (game framework), που αναπτύχθηκε κάνοντας χρήση δικτύου αισθητήρων και καινοτόμων προτύπων επικοινωνίας ανθρώπου – μηχανής (http://finn.cti.gr).
Ανάμεσα στις σημαντικές προσωπικότητες που έδωσαν το “παρών” στο συνέδριο ήταν ο ελληνικής καταγωγής Adrian David Cheok, Director of the Mixed Reality Lab, του Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης. Ο Καθηγητής A. D. Cheok, έχει διακριθεί με το τίτλο «Young Global Leader 2008» από το World Economic Forum. Κατά την παρουσίασή του ανέπτυξε τη σύγχρονη ποίηση μέσα από διάφορες μορφές chat. Στο συνέδριο παρευρέθηκαν επίσης πολλές άλλες σημαντικές προσωπικότητες όπως ο καθηγητής Hirokazu Kato και ο καθηγητής Thomas Bruce, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους κορυφαίους, παγκοσμίως, ερευνητές σε θέματα Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality).

Για τρεις ολόκληρες ημέρες, στις αίθουσες του «ΘΕΑΤΡΟΝ» αναπτύχθηκαν θέματα όπως: “Human-Robots Interaction”, “Digital Entertainment & Sports”, “Interactive Theatre”, “Ambient Intelligence”, “Mixed Media”, “Cultural Computing” και πολλά άλλα, που σε μερικά χρόνια θα αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινότητάς μας.

Περισσότερες πληροφορίες: http://ace2009.ime.gr

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.