Κάντε κρατήσεις online επιλέγοντας ακριβώς τον τρόπο που επιθυμείτε να ταξιδέψετε

Το Amadeus e-Travel, ο τομέας e-Commerce της Amadeus, της κορυφαίας εταιρίας παροχής τεχνολογικών λύσεων για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, προσφέρει στους online πελάτες της Air Canada διαφάνεια στη διαμόρφωση του ναύλου και επιλογές κόστους για πρώτη φορά στην αεροπορική βιομηχανία.

Οι πελάτες της Air Canada διαθέτουν πλέον περισσότερες επιλογές κατά την αγορά του εισιτηρίου τους όσον αφορά τυχόν αλλαγές ή επιστροφή χρημάτων, μέσω της επιλογής συλλογής πόντων συχνών ταξιδιωτών και/ή την επιλογή αγοράς πρόσβασης στους ειδικούς χώρους lounge των αεροπορικών εταιριών στα αεροδρόμια. Οι ταξιδιώτες έχουν επίσης την δυνατότητα μείωσης της τιμής του εισιτηρίου τους με το να μην παραδώσουν αποσκευές ή με το να αρνηθούν την αλλαγή του εισιτηρίου τους.

Με την εφαρμογή των νέων στρατηγικών merchandising το Νοέμβριο του 2006, η Air Canada κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό των online συναλλαγών και κρατήσεων με την δημιουργία ενός διαφανούς και ευέλικτου περιβάλλοντος για τον χρήστη.

Σε μία μελέτη της Forrester Research Inc. για το online booking[1] ο αντιπρόεδρος του τομέα έρευνας για την αεροπορική και ταξιδιωτική βιομηχανία, κ. Henry Harteveldt δήλωσε: « Οι ταξιδιώτες που επιθυμούν να αγοράσουν ένα εισιτήριο χωρίς περιορισμούς για το ένα μόνο σκέλος του ταξιδιού, και με προορισμό στο άλλο σκέλος, δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα στις περισσότερες ιστοσελίδες αεροπορικών εταιριών και ταξιδιωτικών γραφείων. Ωστόσο, το διαδίκτυο θα εισαγάγει νέες στρατηγικές κοστολόγησης γεγονός που θα ωθήσει τις αεροπορικές εταιρίες να εξετάσουν την πλευρά του πελάτη και να διορθώσουν τυχόν ασυνέπειες που υπάρχουν».

Μέχρι σήμερα, περισσότερες από 70 κορυφαίες αεροπορικές εταιρίες χρησιμοποιούν το Amadeus e-Travel Airline Suite, ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Software-as-a-Service, λειτουργώντας περισσότερες από 250 ιστοσελίδες σε περισσότερες από 80 αγορές. Οι πελάτες του Amadeus e-Travel περιλαμβάνουν τις αεροπορικές εταιρίες Air Canada, BMI, Air France, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, Qantas and Singapore Airlines.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μικρά νέα Hackers

Οι hackers εκμεταλλεύονται το Game of Thrones για τη διάδοση malware

Την επιτυχία και την υποκλοπή των επεισοδίων του Game of Thrones φαίνεται ότι εκμεταλλεύονται οι hackers για να διαδώσουν κακόβουλο λογισμικό.

Μικρά νέα 3D

Το λεπτότερο ολόγραμμα του κόσμου είναι γεγονός

Ομάδα ερευνητών του Βασιλικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) παρουσίασε το λεπτότερο ολόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα του 3D όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.

Internet Facebook

Facebook, Τώρα ξεκινάμε να κερδίζουμε χρήματα από τη mobile χρήση

Μπορεί όλοι να νομίζουμε ότι το Facebook έχει μεγάλο ποσοστό εσόδων από την Mobile χρήση, αλλά σύμφωνα με τα όσα μας λέει το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο η κατάσταση δεν είναι ακριβώς έτσι. Το Facebook δηλώνει ότι παίρνει το 14% των διαφημιστικών εσόδων του από τον mobile κόσμο, κάτι που για τον Mark Zuckerberg είναι […]

Μικρά νέα Jolla

Jolla, Ένα βήμα πιο κοντά προς το λανσάρισμα του νέου τηλεφώνου

Η ομάδα των πρώην στελεχών της Nokia που έχουν σχηματίσει την ομάδα δημιουργίας Jolla βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά προς την παρουσίαση του πρώτου smartphone, με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν για λανσάρισμα εντός του επόμενου μήνα, καθώς έχουν ήδη συγκεντρωθεί περί τα 200 εκατομμύρια ευρώ από επενδυτές και παρόχους.