Πέμπτη
08/04/2010

Εξαιρετικό το service της ASUS

Όσοι παρακολουθείτε από παλιά το Techblog, θα θυμάστε που είχα φέρει από Αμερική το ASUS EeePC 900 μέσω του eBay και το είχαμε παρουσιάσει. Λοιπόν αυτό το μικρό netbook που σήμερα έχει απαξιωθεί από του Intel Atom επεξεργαστές και τους σκληρούς δίσκους, έχει περάσει τα πάνδεινα στα χέρια μου. Τι παραλίες με το Cosmote Internet on the Go, τι λειτουργικά συστήματα που του έχω αλλάξει, χάλασε και σε αυτό το πλήκτρο της τελείας (.).

Εδώ και αρκετούς μήνες το είχα αφήσει να το τρώει η σκόνη, με χαλασμένο το πλήκτρο της τελείας (.). Συγκεκριμένα, δεν πατιόταν και όπως καταλαβαίνεται χωρίς τελεία δεν μπορείς να κάνεις web browsing! Θυμήθηκα λοιπόν ότι η ASUS δίνει δύο χρόνια εγγύηση στα laptop της (ίσως και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, δεν το γνωρίζω) και τρεις μήνες πριν λήξει η εγγύηση αποφάσισα να το στείλω για επισκευή.

Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή και εύκολη. Μίλησα μια φορά στο τηλέφωνο με Έλληνα εκπρόσωπο που βρίσκεται στην Ιταλία (δωρεάν κλήση), συμπλήρωσα τα στοιχεία μου στην ηλεκτρονική φόρμα και πακέταρα το ASUS EeePC 900. Μετά από δύο ημέρες με πήραν τηλέφωνο από την DHL και έκλεισα ραντεβού για να το παραλάβουν. Το netbook έφυγε από τα χέρια μου στις 29 Μαρτίου και το παρέλαβα σήμερα 11 ημέρες μετά (μεσολάβησε Πάσχα), έτοιμο επιδιορθωμένο και χωρίς να πληρώσω μία.

Μου άρεσε πολύ αυτή η απλοϊκή διαδικασία που ακολούθησα για την επισκευή του ASUS netbook μου και θέλησα να τη μοιραστώ μαζί μας και να πω ένα μεγάλο μπράβο στην ASUS για την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Μάθε για:

Συντάκτης: .

14 Σχόλια

  1. Ο/Η Staf λέει:

    Οσων αφορα την εγγυηση ,με καποιες διαδικασιες που πρεπει να κανεις οταν αγοραζεις ενα προιον(δεν θυμαμαι ακριβως τι)((Νομιζω δηλωνεις το προιον ηλεκτρονικα)) μπορεις να εχεις εγγυηση για 3 χρονια.Δηλαδη οσα οριζει η ευρωπαικη ενωση.
    Και Μπραβο στην Asus..

  2. Ο/Η Vasilis λέει:

    Αυτά είναι τα καλά service … όχι όπως κάτι άλλα !!!

  3. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Kαλα εκανες και το μοιραστικες μηπως και ακουσουν τα λαμογια εδω στην Ελλαδα και φτιαξουν λιγο τις υπηρεσιες τους

  4. Ο/Η giannis λέει:

    α ειναι ετσι μπραβο.να τα λεμε και τα καλα οπως φυσικα και τα κακα για να ξερουμε στο μελλον απο που ψωνιζουμε

  5. Ο/Η paulo λέει:

    για να λεμε την αληθεια ολοι φοβουνται οταν αγοραζουν κατι απο το εξωτερικο.εγω πριν αρκετο καιρο για παραδειγμα ειχα παρει μεσω του ebay ενα απο τα ακριβοτερα laptop στον κοσμο to alienware m17x που κανει 5.000 και εγω το πηρα 600 μαζι με 3 χρονια εγγυηση.δεν πρεπει να ειμαστε τοσο επιφυλακτικοι

  6. Ο/Η wilvergr λέει:

    μας κοροιδευεις???
    Καλο σερβρις η ASUS???
    Για ψαξε να δεις τι τραβαει το 90% αυτων που εχουν πραγματικο προβλημα και οχι προβλημα με ενα πληκτρο….

    Και εγω εδωσα 2000 ευρω για να παρω το G2S πριν 4 χρονια και σε 2 χρονια καηκε η καρτα γραφικων….να δεις τι υπεροχο σερβις που εχει η ASUS…αναγκαστηκα να το πεταξω…οπως και παρα πολλοι πελατες της ASUS με παραμοια προβληματα…

    Στο διαδικτυο υπαρχουν απειρα threads για αυτο το υπεροχο,καταπληκτικο σερβις της ASUS…

    ΠΟΤΕ ξανα ASUS..

  7. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Σίγουρα η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Εγώ όπως σου περιγράφω παραπάνω θα θυμάμαι ως μια ευχάριστη εμπειρία το service της ASUS.

  8. Ο/Η Theodoros λέει:

    Η asus έχει το πιο άθλιο service στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών. Είμαι κάτοχος ενός Tablet EEE PAD tranformer TF101 το οποίο μετά από 9 μήνες ιδιαίτερα προσεκτικής χρήσης, ξαφνικά παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη (έχει ένα μόνιμο άσπρο σημάδι πάχους 2-3 εκατοστών κάτι σα λεκές). Μετά από μια περιήγηση στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι πολύ κάτοχοι της συγκεκριμένης συσκευής αντιμετώπισαν ή συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε, επικοινώνησα με το service της ASUS προκειμένου επιδιορθωθεί το πρόβλημα δεδομένου ότι η συσκευή είναι στην εγγύηση. Αφού μου ζήτησαν να βγάλω κάποιες φωτογραφίες για να διαπιστώσουν αν υπάρχει βλάβη τότε μου έβγαλαν RMA και μου ζήτησαν να στείλω τη συσκευή στο κέντρο επισκευής στην Τσεχία. Μετά, από 20 ημέρες και αφού δεν είχα κανένα σημάδι για την πορεία εξέλιξης επισκευής της συσκευής μου επικοινώνησα ξανά με το service και τότε με ενημέρωσαν πως η βλάβη οφείλονταν σε εμένα και πως για την επισκευής θα έπρεπε να πληρώσω συνολικά ποσό 273 €! Δηλαδή ποσό 40 € μικρότερο από ότι την αγόρασα (την είχα αγοράσει από ΗΠΑ). Και το πιο τραγικό είναι πως για απόδειξη της ενοχής μου στη βλάβη της συσκευής μου έστειλαν μια φωτογραφία παροιμία με αυτή που μου ζήτησαν προκειμένου να εγκριθεί η αποστολή της συσκευής στο κέντρο SERVICE. Αν λοιπόν αρνηθώ θα πρέπει να καταβάλλω ποσό περίπου 100 € για νου τη στείλουν πίσω, χωρίς την επισκευή της βλάβης, για έξοδα συσκευασίας και μεταφορικά. Με λίγα λόγια με εκβιάζουν να τους δώσω 273 € και να πληρώσω 2 φορές τη συσκευή. Εγώ λοιπόν αρνήθηκα και τους ζήτησα εδώ και μια εβδομάδα να εφαρμόσουν τους όρους της εγγύησης. Αυτοί δεν μου έχουν απαντήσει καν, παρακρατώντας τη συσκευή μου. Έτσι λοιπόν ανάθεσα την υπόθεση σε δικηγόρο.
    Συμπέρασμα, Αγοράστε συσκευή Asus και αν σας παρουσιάσει βλάβη η συσκευή κατά τη διάρκεια της εγγύησης πετάχτε την. Εγώ πάντως δε θα ξαναγοράσω ποτέ στη ζωή μου συσκευή ASUS.

  9. Ο/Η Μανώλης λέει:

    Κι εγω κάτοχος Asus fonepad είμαι με τραγική εμπειρία 2 φορές μέχρι τώρα απο το service. Μετά απο ένα μήνα που το πήρα παρουσίασε πρόβλημα με την μπαταρία αφού δεν άνοιγε καθόλου. Το πήγα mediamarkt απ όπου το αγόρασα και αυτοί το έστειλαν Τσεχία. Το παρέλαβα μετά απο περίπου ένα μήνα με γρατζουνιές στο καπάκι της μπαταρίας και στο panel. Εγώ είχα προκαλέσει 2 γρατζουνιές με δική μου ευθήνη πριν το δώσω αλλα το παρέλαβα με 13. Δεν ξέρω αν ευθύνη έχει το mediamarkt σε αυτό αλλα δεν με ενδιαφέρει κιόλας.
    Τη δεύτερη φορα το ξαναέστειλα μόνος μου μετά απο προτροπή του mediamarkt με αίτημα μου στην asus αφού σταμάτησε να φορτίζει μέχρι 100% ακόμα και μετα απο μέρες φόρτισης και επίσης αποφόρτηζε ενώ ήταν εντελώς κλειστό με εγκατετεστημένες μόνο τις εργοστασιακές εφαρμογές. Έχει περάσει πάλι ένας μήνας και δεν το έχω παραλάβει. Αντί αυτού μου έστειλαν οτι ευθύνομαι εγώ για τις γρατζουνιές και οτι το πρόβλημα με την μπαταρία δεν εντοπίστηκε και μου ζήτησαν 168 ευρώ για να μου αλλάζουν το καπάκι και το πλαίσιο και να μου το ξαναστείλουν.
    Φυσικά δεν έχω δεχτεί και περιμένω ακόμα απάντηση απο αυτούς.

  10. Ο/Η mkout λέει:

    Συμφωνώ με τα σχόλια. Εγώ έχω στείλει ένα tablet περισσότερο από ένα μήνα και ακόμα δεν το έχουν επισκευάσει. To tablet είναι καινούργιο αλλά λόγω υπαιτιότητα πλήρωσα 140€. Μέχρι την ημέρα που έκανα το έμβασμα όλα πήγαιναν άριστα. Οι διαδικασίες ήταν ταχύτατες. Μετά όλα πηγαίνουν στραβά. Το ανταλλακτικό διατέθηκε αλλού μέχρι να γίνει το έμβασμα (το έμβασμα έγινε σε μία ώρα από τη στιγμή, που μου έστειλαν τη διάγνωση και το τιμολόγιο). Το δεύτερο ανταλλακτικό ήταν σε αναμονή 10 ημέρες και όταν ήρθε διαπιστώθηκε αστοχία. Το τρίτο ανταλλακτικό είναι ακόμη σε αναμονή με ελπίδες για 20-2-2014. Οι άνθρωποι στο greek support μου λένε ότι ξέρουνε, αλλά το πιθανότερο είναι ότι το μπέρδεμα βρισκεται μεταξύ του κατασκευαστή και του επισκευαστή. Θα ζητήσω από τα κεντρικά της ASUS ευθύνες για την απαράδεκτη καθυστέρηση ελπίζοντας ότι θα έχω τουλάχιστον μία αξιόπιστη απάντηση σχετικά με τη διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού και το χρόνο επισκευής. Για όσους δεν γνωρίζουν οι εταιρείες σύμφωνα με κοινοτική οδηγία είναι υποχρεωμένες να έχουν διαθεσιμότητα ανταλλακτικά για 6 χρόνια. Σε άλλη περίπτωση είναι υποχρεωμένες σε αντικατάσταση της συσκευής. Σε γενικές γραμμές δεν είναι δυνατόν οι υπηρεσίες service της ASUS να θεωθηθούν εξαιρετικές, όπως αναφέρει ο Κώστας Βλαχάκης.

  11. Ο/Η mkout λέει:

    Ζήτησα στοιχεία της ASUS για να επικοινωνήσω με κάποιους πάνω από την υποστήριξη για την Ελλάδα αλλά δεν απάντησαν. Απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό. Απορεί κανείς, υπάρχει αυτή η εταιρεία; Πιο κακό after sale support εγώ δεν έχω ξαναδεί.

  12. Ο/Η Τακης λέει:

    Mην αγοραζετε προιοντα asus στην Ελλαδα γιατι απλα δεν εχει service. Αγοραστε samsung, toshiba…απο εταιρειες που εχουν service εδω. Αποφευγετε acer, HP γιατι και αυτες εχουν service Βελγιο.

  13. Ο/Η Takis λέει:

    Πάντως στην δική μου περίπτωση με ένα ASUS nexus 7 ούτε χρόνο δεν το έχω και το lag είναι πια συνήθεια ,όλο μου κλείνει τις εφαρμογές και κλείνει μόνο του.

  14. Ο/Η mkout λέει:

    Λοιπόν η δική μου περίπτωση ολοκληρώθηκε μετά από 42 ημέρες. Δηλαδή η ASUS έκανε 42 ολόκληρες ημέρες να αντιαταστήσει μία σπασμένη οθόνη σε ένα tablet. Γνώμη μου είναι ότι το after sale service της εταιρείας διέπεται από μία λογική η οποία αγνοεί εντελώς τον τελικό χρήστη. Ασχολείται μόνο με περιπτώσεις εντός εγγύησης και αυτό διότι την υποχρεώνει ο Νόμος. Φανταστείται ότι η δική μου περίπτωση αφορούσε συσκευή 6 μηνών η οποία χάλασε λόγω δική μας υπαιτιότητας και ενώ είχα πληρώσει μου έλεγαν ότι αν ήταν σε εγγύηση θα είχε διαφορετική προτεραιότητα. Που ξανακούστηκε! Επίσης το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν καλό διότι η οθόνη δεν κουμπώνει καλά στο σασί, αλλά φυσικά κανείς δεν έχει διάθεση να ξαναρχίσει από την αρχή αυτή τη διαδικασία. Το μόνο καλό στην όλη υπόθεση ήταν η DHL. Φοβερά αξιόπιστη και οι διαδικασίες της άριστες. Συμβουλή μου μετά από την απίθανη αυτή εμπειρία: 1. Παρόλο, που θεωρώ την τεχνολογία της ASUS κορυφαία, αν κάποιος μπορεί να προμηθευτεί κάτι άλλο, καλό είναι να το σκεφτεί σοβαρά και να λάβει υπόψη του το χαμηλής ποιότητα after sale service της ASUS. 2. Όταν περάσουν 25-30 ημέρες από την αποστολή να αρχίσετε να διεκδικείτε (εγγράφως) την χρηματική αποζημίωση, όπως προβλέπει ο νόμος. Πιστέψτε με είναι η πλέον σίγουρη λύση.

Η γνώμη σας

Σχολιάστε χρησιμοποιώντας τη δική σας εικόνα-gravatar.

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" ταυτόχρονα αποδέχεστε και τους Όρους Χρήσης.