Εξαιρετικό το service της ASUS

Όσοι παρακολουθείτε από παλιά το Techblog, θα θυμάστε που είχα φέρει από Αμερική το ASUS EeePC 900 μέσω του eBay και το είχαμε παρουσιάσει. Λοιπόν αυτό το μικρό netbook που σήμερα έχει απαξιωθεί από του Intel Atom επεξεργαστές και τους σκληρούς δίσκους, έχει περάσει τα πάνδεινα στα χέρια μου. Τι παραλίες με το Cosmote Internet on the Go, τι λειτουργικά συστήματα που του έχω αλλάξει, χάλασε και σε αυτό το πλήκτρο της τελείας (.).

, Εξαιρετικό το service της ASUS

Εδώ και αρκετούς μήνες το είχα αφήσει να το τρώει η σκόνη, με χαλασμένο το πλήκτρο της τελείας (.). Συγκεκριμένα, δεν πατιόταν και όπως καταλαβαίνεται χωρίς τελεία δεν μπορείς να κάνεις web browsing! Θυμήθηκα λοιπόν ότι η ASUS δίνει δύο χρόνια εγγύηση στα laptop της (ίσως και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, δεν το γνωρίζω) και τρεις μήνες πριν λήξει η εγγύηση αποφάσισα να το στείλω για επισκευή.

Η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή και εύκολη. Μίλησα μια φορά στο τηλέφωνο με Έλληνα εκπρόσωπο που βρίσκεται στην Ιταλία (δωρεάν κλήση), συμπλήρωσα τα στοιχεία μου στην ηλεκτρονική φόρμα και πακέταρα το ASUS EeePC 900. Μετά από δύο ημέρες με πήραν τηλέφωνο από την DHL και έκλεισα ραντεβού για να το παραλάβουν. Το netbook έφυγε από τα χέρια μου στις 29 Μαρτίου και το παρέλαβα σήμερα 11 ημέρες μετά (μεσολάβησε Πάσχα), έτοιμο επιδιορθωμένο και χωρίς να πληρώσω μία.

Μου άρεσε πολύ αυτή η απλοϊκή διαδικασία που ακολούθησα για την επισκευή του ASUS netbook μου και θέλησα να τη μοιραστώ μαζί μας και να πω ένα μεγάλο μπράβο στην ASUS για την ποιότητα των υπηρεσιών της.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

24 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Staf

Οσων αφορα την εγγυηση ,με καποιες διαδικασιες που πρεπει να κανεις οταν αγοραζεις ενα προιον(δεν θυμαμαι ακριβως τι)((Νομιζω δηλωνεις το προιον ηλεκτρονικα)) μπορεις να εχεις εγγυηση για 3 χρονια.Δηλαδη οσα οριζει η ευρωπαικη ενωση.
Και Μπραβο στην Asus..

Vasilis

Αυτά είναι τα καλά service … όχι όπως κάτι άλλα !!!

Βαγγέλης

Kαλα εκανες και το μοιραστικες μηπως και ακουσουν τα λαμογια εδω στην Ελλαδα και φτιαξουν λιγο τις υπηρεσιες τους

giannis

α ειναι ετσι μπραβο.να τα λεμε και τα καλα οπως φυσικα και τα κακα για να ξερουμε στο μελλον απο που ψωνιζουμε

paulo

για να λεμε την αληθεια ολοι φοβουνται οταν αγοραζουν κατι απο το εξωτερικο.εγω πριν αρκετο καιρο για παραδειγμα ειχα παρει μεσω του ebay ενα απο τα ακριβοτερα laptop στον κοσμο to alienware m17x που κανει 5.000 και εγω το πηρα 600 μαζι με 3 χρονια εγγυηση.δεν πρεπει να ειμαστε τοσο επιφυλακτικοι

wilvergr

μας κοροιδευεις???
Καλο σερβρις η ASUS???
Για ψαξε να δεις τι τραβαει το 90% αυτων που εχουν πραγματικο προβλημα και οχι προβλημα με ενα πληκτρο….

Και εγω εδωσα 2000 ευρω για να παρω το G2S πριν 4 χρονια και σε 2 χρονια καηκε η καρτα γραφικων….να δεις τι υπεροχο σερβις που εχει η ASUS…αναγκαστηκα να το πεταξω…οπως και παρα πολλοι πελατες της ASUS με παραμοια προβληματα…

Στο διαδικτυο υπαρχουν απειρα threads για αυτο το υπεροχο,καταπληκτικο σερβις της ASUS…

ΠΟΤΕ ξανα ASUS..

Theodoros

Η asus έχει το πιο άθλιο service στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών. Είμαι κάτοχος ενός Tablet EEE PAD tranformer TF101 το οποίο μετά από 9 μήνες ιδιαίτερα προσεκτικής χρήσης, ξαφνικά παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη (έχει ένα μόνιμο άσπρο σημάδι πάχους 2-3 εκατοστών κάτι σα λεκές). Μετά από μια περιήγηση στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι πολύ κάτοχοι της συγκεκριμένης συσκευής αντιμετώπισαν ή συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα. Οπότε, επικοινώνησα με το service της ASUS προκειμένου επιδιορθωθεί το πρόβλημα δεδομένου ότι η συσκευή είναι στην εγγύηση. Αφού μου ζήτησαν να βγάλω κάποιες φωτογραφίες για να διαπιστώσουν αν υπάρχει βλάβη τότε μου έβγαλαν RMA και μου ζήτησαν να στείλω τη συσκευή στο κέντρο επισκευής στην Τσεχία. Μετά, από 20 ημέρες και αφού δεν είχα κανένα σημάδι για την πορεία εξέλιξης επισκευής της συσκευής μου επικοινώνησα ξανά με το service και τότε με ενημέρωσαν πως η βλάβη οφείλονταν σε εμένα και πως για την επισκευής θα έπρεπε να πληρώσω συνολικά ποσό 273 €! Δηλαδή ποσό 40 € μικρότερο από ότι την αγόρασα (την είχα αγοράσει από ΗΠΑ). Και το πιο τραγικό είναι πως για απόδειξη της ενοχής μου στη βλάβη της συσκευής μου έστειλαν μια φωτογραφία παροιμία με αυτή που μου ζήτησαν προκειμένου να εγκριθεί… Συνέχεια »

Μανώλης

Κι εγω κάτοχος Asus fonepad είμαι με τραγική εμπειρία 2 φορές μέχρι τώρα απο το service. Μετά απο ένα μήνα που το πήρα παρουσίασε πρόβλημα με την μπαταρία αφού δεν άνοιγε καθόλου. Το πήγα mediamarkt απ όπου το αγόρασα και αυτοί το έστειλαν Τσεχία. Το παρέλαβα μετά απο περίπου ένα μήνα με γρατζουνιές στο καπάκι της μπαταρίας και στο panel. Εγώ είχα προκαλέσει 2 γρατζουνιές με δική μου ευθήνη πριν το δώσω αλλα το παρέλαβα με 13. Δεν ξέρω αν ευθύνη έχει το mediamarkt σε αυτό αλλα δεν με ενδιαφέρει κιόλας.
Τη δεύτερη φορα το ξαναέστειλα μόνος μου μετά απο προτροπή του mediamarkt με αίτημα μου στην asus αφού σταμάτησε να φορτίζει μέχρι 100% ακόμα και μετα απο μέρες φόρτισης και επίσης αποφόρτηζε ενώ ήταν εντελώς κλειστό με εγκατετεστημένες μόνο τις εργοστασιακές εφαρμογές. Έχει περάσει πάλι ένας μήνας και δεν το έχω παραλάβει. Αντί αυτού μου έστειλαν οτι ευθύνομαι εγώ για τις γρατζουνιές και οτι το πρόβλημα με την μπαταρία δεν εντοπίστηκε και μου ζήτησαν 168 ευρώ για να μου αλλάζουν το καπάκι και το πλαίσιο και να μου το ξαναστείλουν.
Φυσικά δεν έχω δεχτεί και περιμένω ακόμα απάντηση απο αυτούς.

mkout

Συμφωνώ με τα σχόλια. Εγώ έχω στείλει ένα tablet περισσότερο από ένα μήνα και ακόμα δεν το έχουν επισκευάσει. To tablet είναι καινούργιο αλλά λόγω υπαιτιότητα πλήρωσα 140€. Μέχρι την ημέρα που έκανα το έμβασμα όλα πήγαιναν άριστα. Οι διαδικασίες ήταν ταχύτατες. Μετά όλα πηγαίνουν στραβά. Το ανταλλακτικό διατέθηκε αλλού μέχρι να γίνει το έμβασμα (το έμβασμα έγινε σε μία ώρα από τη στιγμή, που μου έστειλαν τη διάγνωση και το τιμολόγιο). Το δεύτερο ανταλλακτικό ήταν σε αναμονή 10 ημέρες και όταν ήρθε διαπιστώθηκε αστοχία. Το τρίτο ανταλλακτικό είναι ακόμη σε αναμονή με ελπίδες για 20-2-2014. Οι άνθρωποι στο greek support μου λένε ότι ξέρουνε, αλλά το πιθανότερο είναι ότι το μπέρδεμα βρισκεται μεταξύ του κατασκευαστή και του επισκευαστή. Θα ζητήσω από τα κεντρικά της ASUS ευθύνες για την απαράδεκτη καθυστέρηση ελπίζοντας ότι θα έχω τουλάχιστον μία αξιόπιστη απάντηση σχετικά με τη διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού και το χρόνο επισκευής. Για όσους δεν γνωρίζουν οι εταιρείες σύμφωνα με κοινοτική οδηγία είναι υποχρεωμένες να έχουν διαθεσιμότητα ανταλλακτικά για 6 χρόνια. Σε άλλη περίπτωση είναι υποχρεωμένες σε αντικατάσταση της συσκευής. Σε γενικές γραμμές δεν είναι δυνατόν οι υπηρεσίες service της ASUS να θεωθηθούν εξαιρετικές, όπως αναφέρει ο Κώστας Βλαχάκης.

mkout

Ζήτησα στοιχεία της ASUS για να επικοινωνήσω με κάποιους πάνω από την υποστήριξη για την Ελλάδα αλλά δεν απάντησαν. Απαράδεκτο και αντιδεοντολογικό. Απορεί κανείς, υπάρχει αυτή η εταιρεία; Πιο κακό after sale support εγώ δεν έχω ξαναδεί.

Τακης

Mην αγοραζετε προιοντα asus στην Ελλαδα γιατι απλα δεν εχει service. Αγοραστε samsung, toshiba…απο εταιρειες που εχουν service εδω. Αποφευγετε acer, HP γιατι και αυτες εχουν service Βελγιο.

Takis

Πάντως στην δική μου περίπτωση με ένα ASUS nexus 7 ούτε χρόνο δεν το έχω και το lag είναι πια συνήθεια ,όλο μου κλείνει τις εφαρμογές και κλείνει μόνο του.

mkout

Λοιπόν η δική μου περίπτωση ολοκληρώθηκε μετά από 42 ημέρες. Δηλαδή η ASUS έκανε 42 ολόκληρες ημέρες να αντιαταστήσει μία σπασμένη οθόνη σε ένα tablet. Γνώμη μου είναι ότι το after sale service της εταιρείας διέπεται από μία λογική η οποία αγνοεί εντελώς τον τελικό χρήστη. Ασχολείται μόνο με περιπτώσεις εντός εγγύησης και αυτό διότι την υποχρεώνει ο Νόμος. Φανταστείται ότι η δική μου περίπτωση αφορούσε συσκευή 6 μηνών η οποία χάλασε λόγω δική μας υπαιτιότητας και ενώ είχα πληρώσει μου έλεγαν ότι αν ήταν σε εγγύηση θα είχε διαφορετική προτεραιότητα. Που ξανακούστηκε! Επίσης το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν καλό διότι η οθόνη δεν κουμπώνει καλά στο σασί, αλλά φυσικά κανείς δεν έχει διάθεση να ξαναρχίσει από την αρχή αυτή τη διαδικασία. Το μόνο καλό στην όλη υπόθεση ήταν η DHL. Φοβερά αξιόπιστη και οι διαδικασίες της άριστες. Συμβουλή μου μετά από την απίθανη αυτή εμπειρία: 1. Παρόλο, που θεωρώ την τεχνολογία της ASUS κορυφαία, αν κάποιος μπορεί να προμηθευτεί κάτι άλλο, καλό είναι να το σκεφτεί σοβαρά και να λάβει υπόψη του το χαμηλής ποιότητα after sale service της ASUS. 2. Όταν περάσουν 25-30 ημέρες από την αποστολή να αρχίσετε να διεκδικείτε (εγγράφως) την χρηματική αποζημίωση, όπως προβλέπει ο… Συνέχεια »

asus nexus 7

Και μόνο το γεγονός ότι σε αναγκάζουν να συμφωνήσεις με τον όρο “αν χαθεί ή αν κλαπεί το αντικείμενο, η Asus δεν φέρει καμία ευθύνη” τα λέει όλα… ποιος φέρει την ευθύνη δηλαδή που το προϊόν είναι ελαττωματικό? ποιος φέρει την ευθύνη που το σερβις τους είναι στην Τσεχία?
Μακρυά απο ASUS!!!

nikos

asus tranformer αγορασμένο πρίν 2 μέρες ,παρουσίασε πρόβλημα στήν μητρική η asus δέν κάνει αντικατάσταση επειδη δέν υπάρχει το κουτι. Τιμολογιο ,χαρτιά ,εγγυηση ολα κανονικά, δέν ειναι τέλιο;;;;

Παπαβραμοπουλος Γεώργιος

LG Hellas και Κωτσόβολος η χειρότερες εταιρείες!αγόρασα ένα ψυγείο και μέσα σε ένα χρόνο χάλασε 2 φορές με αποτέλεσμα να πετάξουμε προϊόντα 150 ευρώ και μας είπε η LG Hellas Ότι δεν έχουν να μας το αντικαταστήσουμε διότι το έχουν κατάργηση και μας στέλνουν στον Κωτσόβολο όπου μας λένε πως για ψυγείο με τις ίδιες προδιαγραφές πρέπει να πληρώσουμε 250 ευρώ Παραπάνω!!!

panagiwtis

εχω ενα fonepad 7′ εχω προβλημα με την οθονη τρεμοπαιζει τι να κανω με το service;;

Αχιλλέας

Ρε παιδιά, μήπως γνωρίζετε το τηλέφωνο της Asus για να τους καλέσω από την Ελλάδα;
Στον ιστότοπό τους αναφέρει ως τηλέφωνο επικοινωνίας το 80044142044, από το πρώτο “44” μου λέει πως ο αριθμός δεν υπάρχει. Και καλώ και από σταθερό, όχι κινητό.
Ευχαριστώ εάν κάποιος απαντήσει.

Σπύρος

Πρόσφατα επισκέφθηκα κι εγω το servis της Asus στο Γέρακα διότι στο τηλέφωνο που αγόρασα (zenfone 2 551ml) από Κίνα δεν λειτουργούσε το ακουστικό. Μου αντικαταστάθηκε μια χαρά και σχετικά γρήγορα και κανένα πρόβλημα. Το πλήρωσα όμως διότι ήταν αγορασμένο από ξένο site…

Iris

Apadakto to service k kleftes stin ASUS… Toys esteila to laptop mou Gia episkeui plirwsa Gia kainourgio mitriki k to pernw pisw k se 3 meres Pali xalaei k na mou lene oti exei ugra pou eimai 100% sigouri oti den pesane nera… Alla emena poios Tha me pistepsei…

Νατ

Δεν ξέρω τι γινόταν παλιά, τώρα όμως η εξυπηρέτηση πελατών της ASUS είναι απαράδεκτη. Για συσκευή που δεν έχει πια εγγύηση, η διαδικασία είναι εκφοβιστική για το πόσα θα πληρώσεις και τελικά σε αποτρέπει από το να κάνεις κάτι, ωθώντας σε να πάρεις νέα συσκευή!!!

Ιωαννα

Και μόνο ο τίτλος της σελίδας με εξοργίζει! Χειρότερη εξυπηρέτηση συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη εταιρία! 2 μήνες σε αναμονή για να μου αντικαταστήσουν ένα φορτιστή! 2 μηνες !!!! Και τσάμπα να μου δώσουν συσκευή πλέον δε πρόκειται να την δεχτώ και να ρισκάρω να μπω σε τέτοια κατάσταση ξανά! Άθλιοι και απαράδεκτοι! Ντροπή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones ASUS Asus ZenFone

Asus Zenfone 11 Ultra: SD 8 Gen 3 και σύστημα τριπλής κάμερας για πρώτη φορά από το 2021

Το Asus Zenfone 11 Ultra έκανε το επίσημο ντεμπούτο του σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή κατεύθυνσης για την κύρια σειρά Zenfone της εταιρείας.

Smartphones ASUS ASUS Android Smartphones

Asus ROG Phone 8: Με SD 8 Gen 3, κάμερα τηλεφακού και IP68

Η Asus είχε αποφασίσει να κυκλοφορήσει ένα τηλέφωνο που να μην είναι μόνο το καλύτερο για gaming αλλά και μια ολοκληρωμένη ναυαρχίδα.

Smartphones ASUS featured

Asus ROG Phone 8 Pro: Νέα render δείχνουν το smartphone από όλες τις πλευρές

H Αsus έχει ήδη ανακοινώσει επίσημα πως θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά ROG Phone 8 στην Κίνα στις 16 Ιανουαρίου,

Smartphones ASUS ASUS Android Smartphones

Asus ROG Phone 8 & 8 Pro: Διέρρευσαν επίσημα render

Η Asus θα ανακοινώσει τη σειρά ROG του 2024, αποτελούμενη από τα Phone 8 και 8 Pro, στις 8 Ιανουαρίου στην CES στο Λας Βέγκας.