Τετάρτη
06/02/2008

Dell | Ανατρέπει τις παραδοσιακές διαδικασίες υποστήριξης

DellΑνατρέποντας την παραδοσιακή ενιαία διαδικασία τεχνικής υποστήριξης, η Dell ανακοίνωσε την υπηρεσία Dell ProSupport, μια παγκόσμια πελατοκεντρική υπηρεσία υποστήριξης που αφορά στο σύνολο των προϊόντων και λύσεων της εταιρείας. Για πρώτη φορά, οι πελάτες μπορούν να παραμετροποιήσουν τις υπηρεσίες έτσι ώστε να προσαρμόζονται στις επιχειρηματικές ανάγκες τους.

H Dell έχει ενοποιήσει περισσότερες από 10 προσφορές υπηρεσιών υποστήριξης σε δύο παραμετροποιήσιμα πακέτα με ευέλικτες επιλογές για το επίπεδο υποστήριξης και για την προληπτική διαχείριση.

«Οι πελάτες και οι συνεργάτες μας, μας ζήτησαν να ανατρέψουμε την παραδοσιακή ενιαία διαδικασία υποστήριξης για να τους βοηθήσουμε να καλύψουν τις πολυδιάστατες ανάγκες, σε παγκόσμιο επίπεδο, κρίσιμων διαδικασιών IT» ανέφερε ο Stev Schuckenbrock, πρόεδρος του τμήματος Global Services και CIO της Dell. «Η Dell μελέτησε τις απαιτήσεις και έδρασε. Με το ProSupport παρέχονται σημαντικά νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες που διευκολύνουν την παροχή του ενδεδειγμένου πακέτου υπηρεσιών στον κατάλληλο χρόνο με τον κατάλληλο τρόπο. Το ProSupport είναι ένα σημαντικό βήμα που επιτρέπει σε πελάτες και συνεργάτες να αξιοποιήσουν δυνατότητες παροχής υπηρεσιών υποστήριξης σε παγκόσμιο επίπεδο, τις οποίες χρειάζονται οι τελικοί χρήστες, ενώ παράλληλα ανήκει στο ευρύτερο όραμα της Dell για την απλοποίηση της τεχνολογίας.»

Οι προσφορές του προγράμματος περιλαμβάνουν:
• ProSupport για επαγγελματίες IT, σχεδιασμένο για έμπειρους τεχνικούς, περιλαμβάνει επιλογές υποστήριξης 24×7 όπως η παράδοση Fast-Track, μια υπηρεσία που επιταχύνει την πρόσβαση σε πιστοποιημένους επαγγελματίες πληροφορικής με άμεση αποστολή εξοπλισμού και τεχνικών της Dell στην περιοχή. Αφορά σε εταιρίες χωρίς εξειδικευμένο τμήμα ΙΤ όπως μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
• ProSupport για τελικούς χρήστες στο οποίο περιλαμβάνονται οδηγοί ενεργειών, λογισμικό και υποστήριξη για συνήθεις εφαρμογές όπως ο Microsoft® Windows Small Business Server, το Intuit® QuickBooks® και η διαμόρφωση πρόσβασης σε ασύρματα δίκτυα. Επιπλέον, άμεση πρόσβαση σε πιστοποιημένους τεχνικούς στο Dell Expert Centre, η οποία βοηθά τους πελάτες να εστιάσουν στην επιχείρησή τους και όχι στα πληροφοριακά τους συστήματα.

«Το ProSupport αναδεικνύει την απόκριση της Dell στις απαιτήσεις των πελατών» ανέφερε ο Matt Healey, διευθυντής έρευνας, Υπηρεσίες Hardware Support, της IDC. «Το σύνολο αυτών των υπηρεσιών παρέχει στους πελάτες την ευελιξία να επιλέγουν το σωστό πακέτο υποστήριξης για το επίπεδο της τεχνικής τους κατάρτισης και τις ανάγκες της εταιρείας τους. Πιστεύω ότι είναι ένα θετικό βήμα για την Dell και τους πελάτες της»

Το ProSupport παρέχει εκτός από την επίλυση προβλημάτων όταν αυτά προκύψουν και προληπτική υποστήριξη. Αυτό έχει σαν συνέπεια την μείωση των συμβάντων κατά 37%1 και του χρόνου μη διαθεσιμότητας κρίσιμων συστημάτων έως και 48%2. Καθώς οι οργανισμοί βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε εξοπλισμό που ακολουθεί τα βιομηχανικά πρότυπα για την υποστήριξη διαδικασιών και ανθρώπινων πόρων, το Dell ProSupport παρέχει νέα επίπεδα ποιότητας και επιλογών προσφέροντας επιλογές και ενδεδειγμένες λύσεις για την υποστήριξη των καθημερινών προκλήσεων των συστημάτων IT. Επιλογές για datacenter κρίσιμων εφαρμογών, για ομάδες πωλήσεων που βασίζονται σε φορητές λύσεις και θέματα σχετικά με την τεχνολογία virtualization παρέχουν προληπτική υποστήριξη ενώ απλοποιούν τις καθημερινές διαδικασίες.

Δείτε επίσης:
> Sony Cyber-shot T300 | Προκλητικό στυλ σχεδίασης
> techblogTV | Wacom Bamboo unboxing & using
> HP Design Your Personal Life | Το event

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.