Ο άθλος του να αγοράσεις Dell laptop στην Ελλάδα

Όπως έχουμε δεσμευτεί απέναντι σε εσάς, τους αναγνώστες του Techblog που μας υποστηρίζετε και μας αγαπάτε όλα αυτά τα χρόνια, δημοσιεύουμε αυτούσια την καταγγελία αναγνώστη μας για την ταλαιπωρία που υπέστη κατά την ανεύρεση φορητού υπολογιστή από την Dell Hellas. Το Techblog.gr, ως δημοσιογραφικό μέσο, οφείλει να παραθέτει και την επίσημη απάντηση της εκάστοτε εταιρείας αναφορικά με τις καταγγελίες των αναγνωστών μας.

Λυπούμαστε που ο ανυπόμονος αναγνώστης μας – καταγγέλλων, δημιούργησε ολόκληρο θέμα ανακατεύοντας σε αυτήν του την καταγγελία θέματα αξιοπιστίας του Techblog.gr αλλά και εμπορικής σχέσης με τις εταιρείες – μελλοντικούς διαφημιζόμενους, με σκοπό την αποσιώπηση της καταγγελίας προς ιδίων όφελος. Σας ευχαριστώ όλους που μας στηρίζετε και αναμένω με χαρά οποιαδήποτε καταγγελία ή παράπονό σας σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας. Κώστας Βλαχάκης | Techblog.gr

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

31 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
customer

Εντωμεταξύ, φταίει και η μαμά εταιρεία DELL.COM που δεν παρέχει εύκολο/άμεσο τρόπο να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά. Και εκεί υπάρχει ευθύνη, δεν είναι καθόλου αθώο αυτό. Και από την άλλη, δηλαδή συγγνώμη, είναι σοβαρή απάντηση αυτό τώρα από την ελληνική Dell ? Έχει συνταχθεί σαν δελτίο τύπου, χρησιμοποιώντας “ξύλινη” και απρόσωπη γλώσσα, σα να μίλαγες με κάποιον πολιτικό που απαντάει επίτηδες αόριστα και γενικά, όχι ως ουσιαστική απάντηση σε συγκεκριμένα προβλήματα ενός καταναλωτή, πόσο μάλλον ενός πελάτη. Επίσης, έχω την απορία τί θα είχαν να πούν τα αφεντικά και οι υπεύθυνοι από τα κεντρικά αν μπορούσε με κάποιο τρόπο να τους γνωστοποιηθεί όλο αυτό το ιστορικό … Και αναρωτιέμαι αν ακριβώς εκεί ποντάρει και η εκάστοτε αντιπροσωπεία, δηλαδή στην αδυναμία του καταναλωτή να μιλήσει με προϊστάμενους στα κεντρικά. Εντωμεταξύ, αυτό το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό για προϊόντα που έχουν να κάνουν με υπολογιστές. Εμφανίζεται και σε άλλες αντιπροσωπείες και μεγάλες εταιρείες γενικότερα στην ελληνική αγορά σε μεγάλη γκάμα διάφορων προϊόντων. Και ποτέ δεν καταλαβαίνεις γιατί να είναι τόσο στραβά τα πράγματα ή τί μπορεί να γίνει για να κάνεις τέλος πάντων σωστά τη δουλειά σου (καταγγελία ? να τσακώνεσαι πάντα ? δεν είναι λύσεις όλα αυτά, όταν απλά θέλεις να… Συνέχεια »

HitMan

+1 για το σχόλιο του “customer”. Τα “είπα” και στο original άρθρο που αναδείχθηκε το θέμα αλλά θέλω να προσθέσω κι εδώ κάποια πράγματα. Καθαρά προσώπικη μου άποψη: Ο Αποστόλης δεν είναι ένας “απλός αναγνώστης” και έδωσε στο techblog ολόκληρο θέμα στο πιάτο. Δεν έκανε κάποια μαζική καταγγελία και αυτό δεν το έλαβες υπόψη Κώστα. Ένα σημαντικό θέμα που έχει να κάνει, πέρα απ’ την περιπέτεια του “ανυπόμονου αναγνώστη” και στην κάκιστη αντιπροσώπιση πολλών εταιριών στην Ελλάδα ή και ακόμα την αντιμετώπιση του Έλληνα καταναλωτή σαν πελάτη 4ης κατηγορίας απ’ την κάθε μαμά εταιρία. Σύντομα θα γράψω κι εγώ περί Acer και της πολιτικής της που με έκανε να εκραγώ για το δίκιο μου. Και έχω να σούρω πολλά. Απ’ την απάντηση/δελτίο τύπου της Dell Hellas κρατάω το: Στην παρούσα φάση το εταιρικό μας web site διαθέτει περιορισμένη λειτουργικότητα σε ότι αφορά στην παραμετροποίηση μοντέλων υπολογιστών και τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών παραγγελιών Απλά αστείο επιχείρημα/δικαιολογία. Σαν να πας στον χασάπη και να σου πει ότι δυστυχώς έχει μόνο ένα μαχαίρι και αυτό κόβει πουλερικά. Θα πρέπει να περιμένετε για μοσχαράκι κύριοι. Υ.Γ.: Για να μην θεωρηθώ εγκάθετος, να τονίσω ότι παρότι σέβομαι τον Αποστόλη σαν άνθρωπο του χώρου, δεν τον γνωρίζω… Συνέχεια »

TSiRKO

και νόμιζα οτι ήταν δύσκολα μόνο για τους apple! αλλά αν είναι να μπλέξεις με multirama…. αστο καλύτερα!

όσο για την απάντηση της εταιρίας, δαιδαλώδεις πομφόλυγες!

fOTIS

Μπλά μπλά και πολλά μηδενικά.
Πάλι καλά που σου ζήτησαν να τους συγχωρήσεις για την αποικιοκρατική τους συμπεριφορά και δεν σ έβγαλαν κουλό.
Το λαμβάνω σοβαρά υπόψιν σχεδιάζοντας τις επόμενες αγορές μου.
Και την είχα σε εκτίμηση, την Dell, για την ποιότητα και τα παραδοσιακά αθόρυβα συστήματά της.

dealsend

Λοιπόν μερικές απλές σκέψεις: 1. Dell GR, είναι εισαγωγέας ή η Dell στην Ελλάδα; 2. Aν είναι εισαγωγέας – κεντρικός διανομέας – δεν πα να γράφεις ότι θές, μπορεί να κάνει ότι θέλει, αυτός το φέρνει το προϊόν, αυτός το διαθέτει. 3. Αν δεν είναι, και είναι η Dell υπό ελληνικό management, είναι απαράδεκτη, το μοντέλο Dell, το έκανα case study σαν φοιτητής το 1998, η ιδέα ήταν πολύ απλή, skip the middle man. Πως λοιπόν το 2009 η ίδια η Dell όχι μόνο δεν αγνοεί τον μεταπωλητή αλλά ενθαρρύνει την αγορά από εκεί; 4. Η απαντητική επιστολή δεν απαντάει πουθενά. Τι με νοιάζει εμένα τι ΘΑ κάνετε κε Μπόλλα; ΘΑ κάνετε τα αυτονόητα; Όσο αφορά το πρόβλημα το συγκεκριμένο τι κάνατε; Εγώ θα έκανα την εισαγωγή μόνο και μόνο για αυτό τον πελάτη. Θα τον φώναζα στην εταιρία μου, θα τον κέρναγα καφέ, και θα έφερνα 1 και μόνο 1 τέτοιο laptop για αυτόν τον πελάτη, αυτό θα ήταν marketing…Σκεφτείτε ένα αντίστροφο για την εταιρία σας post? Πόσο καλό και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ PR θα ήταν; 5. Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα; Μα φυσικά τον δρόμο τον έχει δείξει πρώτη από όλους η Apple!!! Παράλληλες εισαγωγές!! 6. Και κλείνω,… Συνέχεια »

Makis Zotos (aka Captain)

Xaireto olous. Kat’ eytheian sto thema. Den ftaiei oute i Dell , oute i HP, oute i Sony oute i Toshiba , oute alloi megaloi h mikroi kataskeyastes ypologiston gia tin katastasi pou epikratei stin Ellada. Oposdipote oloi oi parapano feroun efthini, ston vathmo , omos pou mporoun na elegxoun tin lianiki agora, kati poly dyskolo kathos i lianiki agora elegxetai apo 5-6 ellhnikes kai xenes alysides, oi opoies agorazoyn fthina, elafros xeperasmeni texnologia, stokaroun, kai meta prospathoun na xestokaroun me tin logiki ton prosforon. Mono pou mexri na orimasoun oi prosfores oi texnologia exei myrisei. Etsi , gia paradeigma , stin Ameriki h stin ypoloipi Eyropi, p.x. Agglia, Ollandia klp, mporei na agorasei shmera kaneis enan laptop vasismeno se epexergasti i7 extreme h Quad Core me taxitites pano apo 2.8 Ghz, mnimi 4 eos 12 GB , othoni apo 13 eos 18 inches, kartes grafikon Crossfire tis Nvidia , teleytaias texnologias kai skliro disko me taxitita eos kai 10.000 rpm h kai gia osous den antexoun ton thorivo kai SSD sta 256 GB. Kai ola ayta se times logikes analoga me ayto pou theleis. Antistoixa me tis idies ftines, times mporei na vreis stin Ellada ena kalo sistima, elafros… Συνέχεια »

HitMan

@Makis Zotos: Δεν φταίει δηλαδή η Apple που έχει αφήσει την αντιπροσωπεία της στο έλεος του Θεού; Ούτε η Dell που δεν την νοιάζει ο απλός consumer? Ούτε η Acer που παρά τα εκατοντάδες παράπονα για το άθλιο presence της σε ΕΜΕΑ συνεχίζει την ίδια τακτική; Κ.Ο.Κ.

Αυτό που ανέφερε ο dealsend είναι πολύ μεγάλης σημασίας: “skip the middle man”!
Και το κέρδος σου αυξάνεις – ειδικά σε μικρές αγορές όπως η δική μας – και ελέγχεις το brand σου πολύ καλύτερα. Δεν λέω να παρατήσει κάθε εταιρία όλα τα κανάλια διανομής, αλλά γιατί π.χ. η Dell να μην επιτρέπει στον Έλληνα καταναλωτή να αγοράζει απ’ το e-shop της εφόσον μπορεί τα της παράδοσης να τα αναλάβει μετά η “Dell Έλλας”;!

orck

Η Dell (οπως και η πρωη ΙΒΜ/Lenovo) μεχρι προτινος δεν ειχε πολυ σχεση με τον απλο πελατη που θα ενδιαφερθει να αγορασει ενα μηχανημα και τελος. Ασχολιοταν κυριως με μεγαλους πελατες οι οποιοι καναν μαζικες αγορες και συνηθως συνοδευονταν απο συμβολαια υποστηριξης. Ειχα διαβασει πριν απο 1-2 χρονια οτι ειχαν παρει αποφαση να διαθεσουν τα προιοντα τους στο ευρυ κοινο αλλα απο οτι διαβαζω στην αποφαση εχουν μεινει ακομη.

Βαγγέλης

Ωραια ολα τα παραπανω και συμφωνο σχεδον με ολα απο αυτα. Κατι που δεν εθιξε κανεις ουτε η Dell στην απαντηση της αλλα ουτε οι συμφορουμητες (παρα μονο ο εκνευρισμενος πελατης)

ΓΙΑΤΙ η τραγικες διαφορες στην τιμη; Αντε να δεχτω την διαφορα μεταξυ διαφορετικων υπειρων, αλλα μιλαμε κ για ευρωπη, αγγλια, ακομα και τσεχια. Βεβαια μας εχουν μαθει εδω στο Ελλαδα να λεμε ναι και να πληρωνουμε οτι μας πουνε.

Παιδια οτι μπορειτε να αγοραζετε απο το εξωτερικο να το κανετε. Δεν υπαρχει σωτηρια.

PS: Η καφριλα που γουσταρω πλεον να κανω, παω σε μαγαζι διαλεγω αυτο που μου ταιριαζει και επειτα το αγοραζω απο ξενα e-shops. Απο ρουχα,ηλεκτρονικα ακομα κ σε χομπυστικα αξεσουαρ.

Αστα λαβιστα ελλαδα

Apostolis Aivalis

Πρεπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατι θέλω να ειμαι δίκαιος. όντως ξύλινη η απάντηση της DELL, την αδικεί όμως γιατι εγώ που μίλησα προσωπικά με τους ανθρώπους της DELL η αντιμετώπιση τους έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με έχουν πάρει αρκετά τηλέφωνα και τόσο η Χριστίνα Βενιέρη όσο και ο Πανος Μπόλος θέλησαν να με εξυπηρετήσουν απο την πρώτη στιγμή. σαφώς όμως δεν μπόρεσαν γιατι η πολιτική περι καναλιών διανομής τους περιορίζει και παραδέχτηκαν και μόνοι τους το προβλημα. θα πρεπει άμεσα όμως να βρουνε λύση στην διανομή τους τόσο μέσα απ το site τους όσο και απο πιο πολλα και δυνατά κανάλια διανομής που δεν περιορίζονται στο multirama γιατι το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.. Αυτή την στιγμή που μιλάμε ακόμη δεν μπορεί κανείς καταναλωτής να προμηθευτεί με κανέναν τρόπο την σειρά XPS STUDIO. Μόνο ώς εταιρία και μόνο μέσω διανομέων/συνεργατών. Η εταιρία AMPLUS (συνεργάτης DELL που εξυπηρετεί μόνο εταιρίες) τελικά με εξυπηρέτησε μία χαρά μετά απο την επιμονή μου, και φαίνεται οτι θα καταλήξουμε σε απόκτηση του μηχανήματος μετά απο καιρό. σαφώς όμως εγώ έπρεπε να επιμεινω, να το αγοράσω ώς εταιρία και να το πληρώσω μετρητά (η AMPLUS εξυπηρετεί μόνο εταιρίες όχι καταναλωτές αλλα επιτρέπει customization παρόλα αυτά). Οταν γίνει… Συνέχεια »

Γιάννης Νούσης

Αποστόλη χαράς το κουράγιο σου και την επιμονή σου! Έπρεπε από καιρό να βγει αυτό το θέμα καθώς κι εγώ δηλώνω φανατικός της DELL για τους λόγους που αναφέρεις αλλά ποτέ δεν κατάφερα να κάνω μία παραγγελία online. Εγώ σταμάτησα στο ότι δεν μπορούσα να παραγγείλω σωστά από το website και δεν το έψαξα καθόλου από εκεί και έπειτα.

Μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξουν σωστά το website να μπορεί να παραγγέλνει ο κόσμος καθώς είμαι σίγουρος ότι χάνουν πολλούς πελάτες.

Γεώργιος Δαμανάκης

Αξιότιμε κύριε Αϊβαλή Είναι πάντα δικαίωμα (εμείς πιστεύουμε και υποχρέωση ) του καταναλωτή να επισημαίνει και μάλιστα δημόσια τα θέματα / προβλήματα που αντιμετωπίζει στην Αγορά άλλωστε με αυτόν τον τρόπο να δίνει την δυνατότητα και στις εμπλεκόμενες εταιρείες να τα προσδιορίσουν και να τα διορθώσουν. Όσον αφορά την Εταιρεία μας (AMPLUS AE) η οποία ειδικεύεται στην διάθεση, εγκατάσταση και την υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων (Systems Integrator) σε εταιρείες και οργανισμούς, προσπάθησε να σας εξυπηρετήσει με κάθε δυνατό σε αυτήν τρόπο και για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι όχι μόνο δεν σας αντιμετώπισε υποτιμητικά γιατί επρόκειτο να αγοράσετε ένα μόνο Laptop και όχι περισσότερα όπως αναφέρεται στην διαμαρτυρία σας, αλλά αντίθετα καταβάλλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας για να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας. Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη μας προξένησε η αναφορά σας «και ο άλλος δεν απαντά ποτέ στα μηνύματα μου για αγορά παρότι αρχικά μου έστειλε προσφορά (AMPLUS)» καθώς όχι μόνο έχουμε ανταλλάξει πολλαπλά Emails αλλά ταυτόχρονα υπήρξαν και αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες.(στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου τόσο τα Emails ;όσο και οι ώρες και η διάρκεια των τηλεφωνικών επικοινωνιών .) Η εταιρική κουλτούρα της AMPLUS. AE δεν θα επέτρεπε σε κανένα στέλεχος της να αντιμετωπίσει με τον τρόπο που περιγράφετε οποιονδήποτε… Συνέχεια »

Apostolis Aivalis

Κύριε Δαμανάκη ευχαριστώ για την απάντηση σας. Νομίζω οτι σας αδίκησαν οι mail servers. Απ ότι διαπιστώσαμε σήμερα με τον συνάδελφό σας κ. Πάσχο δεν παίρνατε όλα τα email μου αλλα κάποια εξ αυτών. Μάλιστα δεν πήρατε τα κυριότερα! Αυτά των επιβεβαιώσεων παραγγελιας στις προσφορές σας και μεταφοράς χρηματων (ο νόμος του Μέρφι!). Αναγκάστηκα σήμερα να τα ξαναστείλω ώς forward στον συνάδελφό σας προς απόδειξη της επιμονής μου που έμενε αναπάντητη. δεν ήταν τυχαία η γκρίνια μου σας διαβεβαιώ. Εκτιμώ την απάντηση σας και θα ήθελα να σας προτείνω τόσο ώς καταναλωτής όσο και ώς Συμβουλος εκπροσωπόντας εταιρίες αλλα και ώς εταιρία ο ίδιος που αγοράζω συχνά εξοπλισμους τα παρακάτω 2 αιρετικά: 1> να ζητήσετε απο την DELL ώς εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της με δικαίωμα πωλήσεων μηχανημάτων της να σας συνδέσει με τον μηχανισμό customization στο CRM της υπο την μορφή white label ώστε μέσα απο το ΔΙΚΟ ΣΑΣ site πια και όχι το DELL.GR με τον ίδιο μηχανισμό οποιαδήποτε εταιρία να μπορεί με ACCOUNT να στήνει και να παραγγέλνει μηχανήματα μέσα απο εσάς. ετσι δεν θα εξαρτώμαστε εμείς απο την πολιτική και τα κέφια της DELL καθώς εσείς είστε και παραμένετε εξουσιοδοτημένος συνεργατης. παράλληλα θα μειώσετε το κόστος εξυπηρέτης, χρέωσης… Συνέχεια »

Makis Zotos (aka Captain)

Loipon, pros apofigi parexigiseon. Den eipa oti oi kataskeyastes (kai oi antiprosopoi tous) den einai amoiroi efthinon. Oloi exoun efthini ston vathmo pou tous afora. Omos, o aplos katanalotis pou arketes fores exei sygkekrimenes apaitiseis tha mpei anagkastika se katastima lianikis. Kaka ta psemata. Den pame sthn OPEL stin BMW stin Toyota na agorasoume aytokinito. Pame se kapoion dealer, na mas kanei kai kali timi kai doseis klp. O nomos tis agoras. Etsi loipon o pelatis tha mpei se kapoio lianiko katastima. Tha zitisei ena super-douper mixanima. Tha tou poun (exei simvei) den exoume ayto exoume omos to allo pou kaneis ti douleia sou ‘h ti na to kanete ayto? Den prokeitai pote na exete tetoies anagkes. Parte to pio ftino poy to exoume tora kai se prosfora (s.s: 50-100 komatia stin apothiki na ta dioxoume mexri telos tou xronou). Ena deytero provlima (kai ekei exoun efthini i etaireies) einai h timologhsh. Einai koinh praktiki, pleon na timologoun dolaria/euro me analogia ena pros ena. Apo ekei xekina kai to fainomeno tis akriveias. Oso loipon, vlepoun oi antiprosopoi ton kataskeyaston oti i agora doulevei etsi theoroun oti den yparxei provlima. I efthini , loipon, ayton einai oti den vgainoun stin agora… Συνέχεια »

nikos

@ apostolis
.”…εξαρτάται απ την DELL Αμερικής όμως…”
το τελευταίο που παρήγγειλα ήρθε απο την DELL Ireland 😉

Eδω και αρκετά χρόνια τα PC´s & Notebooks που προορίζονται για την ευρωπαική αγορά συναρμολογούνται εκεί… και του χρόνου Poland 😉

Για ψάξτε το λίγο ακόμη, δεν χρειαζεται να τα παραγγείλετε απο την άλλη όχθη.
Υποθέτω πως και απο νομικής άποψης θα είναι πιο απλό.

@ φίλε Μάκη και σε όλους που ταλαιπωρούν την όραση μας (σε αυτό το blog ευτυχώς λίγοι), θα σε παρακαλούσα πολύ να γυρίσεις το πληκτρολόγιό σου στα ελληνικά, ένα shortcut είναι…

john

@nikos
το τελευταίο που παρήγγειλα ήρθε απο την DELL Ireland
Για ψάξτε το λίγο ακόμη, δεν χρειαζεται να τα παραγγείλετε απο την άλλη όχθη.

Πώς τα κατάφερες; Αφού στέλνουν μόνον εντός της χώρας.

Apostolis Aivalis

τελικά σήμερα περίπου 1 μήνα μετά παρέλαβα το laptop απο την εταιρία Amplus. Πιστεύω οτι αν δεν ήθελε πολύ η εταιρία αυτή να με εξυπηρετήσει δεν θα είχα πάρει ποτέ αυτο το μηχάνημα και ευχαριστώ όλους εκεί για την εξυπηρέτηση τους. το μηχάνημα συναρμολογήθηκε στην Πολωνία για όσους φίλους ρώτησαν. Παρόλα αυτά η εντολή παραγγελίας πάει αμερική και μετά επιστρέφει Ευρώπη με αποτέλεσμα την καθυστέρηση αυτή που σου χαλάει το impulsive της υπόθεσης. στην περίπτωσή μου η εντολή πήγε απο Amplus>Dell ελλαδας>dell us> dell poland>dell ελλάδας> Amplus > εγώ. το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης.. 🙂 λίγα καλά λόγια για το μηχάνημα. δείχνει το καλύτερο laptop που είχα ποτέ (συγκριτικά με τα hp, acer, turbo x, sony που έχω). ταχύτατο, έξυπνο, όμορφο, ελαφρύ, όλα σε ένα, μικρό, και πολύ φιλικό καθώς όλα τα extra που ζήτησα ήταν προεγκατεστημένα και δούλευουν τέλεια χωρίς πολλές ερωτήσεις και ενέργειες! τα αρνητικά του ζεσταίνεται εύκολα και αρκετά με τον P9600 (ισως σε χρήση στα γόνατα να γινει ενοχλητικο) ανεβάζει ανάλυση μόνο μέχρι μόνο 1280×800 παρότι έχω την καλύτερη επιλογή κάρτας γραφικών (256MB nVidia 9500m graphics card) αρα δεν μπορώ να εκμεταλευτώ πλήρως και την hdmi έξοδο στην full hd tv μου κατα τ άλλα τέλειο. ευχαριστώ… Συνέχεια »

john

Από εδώ μπορείτε να παραγγείλετε online από το ελληνικό site και με την χρήση πιστωτικής.

https://www1.euro.dell.com/gr/el/pad/%CE%A6%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82/ct.aspx?refid=notebooks&s=pad&cs=RC1078530

Βέβαια, οι τιμές ξεκινούν από +300 € για το ίδιο customization με ένα από τα laptop, που πωλούνται στην λιανική.

marilena

exei apolyto dikio o katagellwn!ta pragmata einai akribws etsi kai gia na min pw kai xeirotera!!eimaste i pio tritokosmiki xwra tis eurwphs kai kairos na to katalaboume..arkei na mpei kapoios stin dell tis germanias i tis elvetias gia na dei tin diafora stin antimetwpisi, stis times kai fysika sta ANYPARKTA stin elliniki agora montela..

tmp

με ένα πρόχειρο υπολογισμό, σε συμφέρει να κάνεις αγορά από το Dell.co.uk και να πάρεις αεροπλάνο για να το παραλάβεις παρά να κάνεις αγορά από Dell.gr !!!

Γιάννης

Κι εγώ που σκέφτομαι να παραγγείλω το νέο precicion M6500…..

ManolisMavr

Καλησπέρα σας, πολύ ωραίο το blog σας. Ψάχνω να αγοράσω το καινούριο μου λαπτοπ αυτές τις μέρες και εντόπισα ένα πολύ καλό dell στα multirama. To Dell Studio XPS 1647, έχει πολύ γρήγορο cpu, και είναι full hd. Το κόστος του είναι 1199 ευρώ. Εσείς ως ποιο ειδικοί από εμένα τι γνώμη έχετε; Οι νέοι επεξεργαστές της intel τί λένε;

Ευχαριστώ.

amanolar

Γειά σας,

Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον όλο το ιστορικό.
Πιστέψτε με, ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο της αγοράς έχει το ίδιο πρόβλημα.

Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα?
Το site της dell εξακολουθεί να μην λειτουργεί πλήρως?

Ευχαριστώ

Aris

Μετά από δύο χρόνια τα πράγματα παραμένουν τα ίδια όσον αφορά τη δυνατότητα παραγγελίας απο Ελλάδα.Αίσχος!

Apostolis Aivalis

3 χρόνια μετά θέλω να ευχαριστήσω την DELL για ένα θαυμάσιο προιόν (το καλύτερο μικρό laptop που είχα ποτέ) που ενώ υπάρχει πια το τρομερό μικρο samsung αλλα και το καταπληκτικό μικρο mac book air εγώ περιμένω την νεα προταση της DELL πριν αποφασίσω κάποια αλλαγή.

Ευχαριστώ επίσης την DELL Hellas που μολις παρουσιαστηκε χθες προβλημα με την οθόνη μου και ενώ έχει λήξει η εγγύησή μου εδω και μία εβδομάδα, μετά απο κλήση μου, ήρθαν δωρεάν την επόμενη μέρα στο σπίτι μου, και μου άλλαξαν δωρεαν ολόκληρη την οθόνη του XPS studio.

Ευχαριστώ DELL.

Βασίλειος

Μετά απο 5 χρόνια απο την αρχική απαντητική επιστολή της DELL στην οποία αναφέρει

“Στο ανανεωμένο μας site θα παρέχονται βελτιωμένες δυνατότητες ηλεκτρονικών αγορών με βάση και την εμπειρία της Dell σε διεθνές επίπεδο.”

εγώ γελάω, γιατι δεν εχει αλλάξει απολύτως τίποτα. Ή τουλάχιστον δεν έχε πραγματοποιηθεί καμία από τις δεσμεύσεις της.

Συγκεκριμένα εγώ ενδιαφέρομαι για το DELL XPS 15-9530 με(την μεγάλη έκδοση) που στη Γερμανία μέχρι πρόσφατα στοίχιζε 1900€ και στην Ελλάδα ούτε καν σ το site της δεν το ανεβάζει η dell.

George Fokas

5 χρόνια μετά τα ίδια και χειρότερα. Ένα xps 15 quad core Αμερική το βρίσκεις 1200 ευρώ και εδώ κοστίζει 2300 ενώ Αγγλία, Γερμάνια, Ιταλία 1600. Για πιο λογο εμάς μας ξεσκίζουν ?????????
Ας κόστιζε και εδω όσο στην υπόλοιπη Ευρώπη

G.J.

Πλάκα έχει που έπεσα εν έτει 2016 σε αυτό το άρθρο. Και καλά είπαν προσπαθούν, αλλά το site τους είναι στα ίδια χάλια. Μου αρέσει πατάω εύρεση μεταπωλητή ελλάδα για μια οθόνη και μου βγάζει ένα σορό από καταστήματα για servers, workstations μαζί και την Intracom…

zeppos

8 (οκτώ!) χρόνια αργότερα και ενώ ψάχνω Dell XPS 13, με λύπη διαπιστώνω ότι πρακτικά δεν έχει αλλάξει τίποτα. Η ελληνική Dell εξακολουθεί να μην επιτρέπει customization, δεν υποστηρίζει αγορές από το site της, στο dell.gr η σελίδα “Καταστήματα λιανικής πώλησης Dell” επιστρέφει “We can’t find the page you’re looking for.” (ούτε το μαγαζί της γειτονιάς!)…

Και όλα αυτά για να πουλάνε οι μεγάλες αλυσίδες περιορισμένη γκάμα και λιγοστό στοκ με 20% καπέλο και τα σκρουτζομάγαζα (πολλά εκ των οποίων αμφιβόλου αξιοπιστίας) να χρεώνουν 2 χιλιάρικα για κάτι χρέπια των 8GB/256GB.

Τραγωδία… Καλό 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Business Dell

Η Dell καταργεί περίπου 6.650 θέσεις εργασίας

Η κατασκευάστρια υπολογιστών Dell Technologies Inc θα καταργήσει 6.650 θέσεις απασχόλησης, αριθμό που αναλογεί σε περίπου 5% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, καθώς πλήττεται από μείωση της ζήτησης για τα προϊόντα της, αναφέρει σημερινό ρεπορτάζ.

Gear Dell

H Dell επεκτείνει την σειρά Dell PowerEdge με νέα μοντέλα servers

Η Dell επεκτείνει την σειρά Dell PowerEdge με επιπλέον 13 νέα μοντέλα επόμενης γενιάς servers, σχεδιασμένους για κορυφαίες επιδόσεις computing, επιταχύνοντας την απόδοση και αξιοπιστία στο σύγχρονο Data Center, στο public cloud και στο edge.

Business Dell

Dell PowerEdge: Servers επόμενης γενιάς με προηγμένες επιδόσεις και ενεργειακά αποδοτικότεροι

Η Dell Technologies επεκτείνει την κορυφαία εμπορικά σειρά Dell PowerEdge με επιπλέον 13 νέα μοντέλα επόμενης γενιάς servers.

Business Dell

Dell: Καλείται να πληρώσει 1 δισ. δολάρια σε συμβιβασμό αγωγής

Η Dell αναμένεται να καταβάλει το ποσό του 1 δισ. δολαρίων σε συμβιβασμό για τη διευθέτηση αγωγής που είχαν υποβάλει μέτοχοι της εταιρείας.