ΕΕΤΤ | Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)

, ΕΕΤΤ | Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) συμμετέχει φέτος για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) που διεξάγεται από 6 –14 Σεπτεμβρίου. Με τη συμμετοχή της στη ΔΕΘ (Περίπτερο 13, Θέση 16), η ΕΕΤΤ στοχεύει στην ευρεία ενημέρωση του κοινού για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της στις αγορές ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Δεδομένου ότι το 2008 έχει χαρακτηρισθεί ως «Έτος Ποιοτικής Ευρυζωνικότητας», βασικούς θεματικούς άξονες προβολής στο Περίπτερο της ΕΕΤΤ αποτελούν οι ευρυζωνικές υπηρεσίες καθώς και η πληροφόρηση των χρηστών υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών για τα δικαιώματα, τις υποχρεώσεις τους, τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούν και τις δυνατότητες επιλογών που διαθέτουν.

Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του περιπτέρου της ΕΕΤΤ θα έχουν τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων:
1. Να ενημερωθούν για το ευρυζωνικό Διαδίκτυο, να συνδεθούν ευρυζωνικά και να «πειραματιστούν»
σε ευρυζωνικές εφαρμογές και υπηρεσίες με τη βοήθεια έμπειρου προσωπικού.
2. Να παρακολουθήσουν πιλοτική εφαρμογή του Γεωγραφικού Συστήματος Πληροφοριών (GIS), το οποίο καταγράφει και απεικονίζει τις υποδομές των ευρυζωνικών δικτύων στην ελληνική επικράτεια και παρέχει χρήσιμες, διαδραστικές υπηρεσίες ενημέρωσης των καταναλωτών, των παρόχων και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
3. Να πληροφορηθούν για τις δυνατότητες του Εξοπλισμού που χρησιμοποιείται από την ΕΕΤΤ για την εποπτεία του φάσματος ραδιοσυχνοτήτων, ο οποίος και θα εκτίθεται στο περίπτερο.
4. Να ενημερωθούν για τις δραστηριότητες της ΕΕΤΤ μέσα από το έντυπο υλικό που έχει εκδώσει η Ρυθμιστική Αρχή καθώς και να παραλάβουν τον Οδηγό του ενημερωμένου καταναλωτή για τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Ο συγκεκριμένος Οδηγός περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες για σημαντικά θέματα που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι καταναλωτές.
5. Να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο των ταχυδρομικών υπηρεσιών και το θεσμικό ρόλο που διαδραματίζει η ΕΕΤΤ προς όφελος των καταναλωτών.
6. Να πλοηγηθούν στον ανανεωμένο και φιλικό προς τα άτομα με ειδικές δεξιότητες δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ, ο οποίος έχει εμπλουτιστεί με νέες θεματικές ενότητες και σύγχρονες υπηρεσίες, όπως το αυτόματο σύστημα ειδοποιήσεων RSS, video streaming κλπ.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τι προσέχω στα courrier όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες courrier που παρατηρείται τη Black Friday 2022, δείτε αυτό το βίντεο για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών σας.

Internet EETT featured

Δικαιώματα καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε, σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης, τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.