Επιτέλους, Τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για τις υπηρεσίες SMS 54ΧΧΧ

Την τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), αποφάσισε κατά τη σημερινή της Συνεδρίαση η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, κατόπιν της διενέργειας σχετικής Δημόσιας Διαβούλευσης αλλά και λόγω της πληθώρας καταγγελιών που έλαβε η ΕΕΤΤ το τελευταίο εξάμηνο από καταναλωτές. Η τροποποίηση στοχεύει στην αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών και αφορά κυρίως στην επιβολή ειδικών υποχρεώσεων στους παρόχους ΥΠΠ σχετικά με την ορθή και πλήρη ενημέρωση των καταναλωτών για τις ΥΠΠ με συνδρομή, ιδίως μέσω σύντομων μηνυμάτων αυξημένης χρέωσης (Premium Short Message Service- PSMS). Παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών είναι η συμμετοχή σε διαγωνισμούς και η αγορά (downloading) ringtones, logos, videos και παιχνιδιών.

Ειδικότερα, οι νέες υποχρεώσεις που επιβάλλονται στους παρόχους, στο πλαίσιο της τροποποίησης του Κώδικα, είναι μεταξύ άλλων, οι ακόλουθες:

– Να υπάρχει σαφής και πλήρης ενημέρωση των καταναλωτών μέσω κάθε προωθητικής ενέργειας που πραγματοποιούν οι πάροχοι, σχετικά με το γεγονός ότι αφορά υπηρεσία με συνδρομή καθώς και ότι η λήψη PSMS πιθανώς θα επιφέρει χρέωση του καταναλωτή.
– Να αποτελεί η εγγραφή του καταναλωτή σε κάποια ΥΠΠ με συνδρομή ανεξάρτητη και διακριτή συναλλαγή, η οποία δεν θα πρέπει να ταυτίζεται και συγχέεται με αίτημα του καταναλωτή για άλλο περιεχόμενο ή υπηρεσία (π.χ. παιχνίδι ερωτημάτων), που δεν έχει σχέση με τη συγκεκριμένη ΥΠΠ με συνδρομή.
– Να αποστέλλoνται προς τον καταναλωτή SMS πριν και μετά την εγγραφή του, τα οποία θα τον πληροφορούν σαφώς για την ενέργεια της εγγραφής αλλά και για την χρέωση, την ταυτότητα του παρόχου, την γραμμή εξυπηρέτησης που διαθέτει και τον τρόπο διαγραφής. Ο πάροχος θα εγγράφει τον χρήστη ως συνδρομητή μόνον αφού λάβει τη σαφή συναίνεσή του σε ερώτημα αν ο χρήστης αποδέχεται να εγγραφεί στην εν λόγω υπηρεσία με συνδρομή.
– Να αποστέλλεται στον καταναλωτή που είναι εγγεγραμμένος σε ΥΠΠ με συνδρομή, μηνιαία υπενθύμιση με SMS σχετικά με την εγγραφή του.

Το κείμενο της τροποποίησης θα είναι άμεσα διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ: www.eett.gr

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τι προσέχω στα courrier όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες courrier που παρατηρείται τη Black Friday 2022, δείτε αυτό το βίντεο για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών σας.

Internet EETT featured

Δικαιώματα καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε, σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης, τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.