Σάββατο
04/08/2007

H Lenovo στην κορυφή της λίστας του BusinessWeek

LenovoΕδώ και λίγες εβδομάδες, ζητήθηκε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας του έγκριτου επιχειρηματικού περιοδικού Business Week να ψηφίσουν εκείνες τις εταιρείες της Ασίας που θαυμάζουν περισσότερο. Η τάση που αναδεικνύεται βάση των αποτελεσμάτων είναι ξεκάθαρη. Είτε πρόκειται για την Toyota στην Ιαπωνία, τη Lenovo στην Κίνα, ή την Infosys στην Ινδία, είναι γεγονός πως οι επιχειρήσεις που κέρδισαν τον θαυμασμό των ψηφοφόρων, είναι εκείνες που δραστηριοποιούνται και αναπτύσσονται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Συγκριμένα, για την Lenovo αναφέρεται ότι: “ η αγορά των Η.Π.Α. είναι «a make-or-brake market» για τη Lenovo, η οποία αποτελεί μία εκ των τριών κορυφαίων κινέζικων επιχειρήσεων στη λίστα του Business Week. Η Lenovo εξαγοράζοντας το τμήμα προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών της ΙΒΜ το 2005 έκανε μία δυναμική είσοδο στην παγκόσμια αγορά και έκτοτε καταβάλλει αξιόλογη προσπάθεια προσέλκυσης του αγοραστικού κοινού της Αμερικής να αγκαλιάσει τη νέα μάρκα. Πρόκειται για μια δύσκολη μετάβαση, αλλά η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να βλέπει θετικά αποτελέσματα και στις αρχές του 2007, η εταιρεία ανακοίνωσε σημαντική αύξηση στα περιθώρια κέρδους της. Θετικά σχόλια σημείωσαν και οι διεθνείς αναλυτές αμέσως μετά τη δημοσίευση των πρόσφατων επιχειρηματικών της αποτελεσμάτων. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Lenovo μπορεί να αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις από τους μεγάλους διεθνείς ανταγωνιστές της, παρ’ όλα αυτά όμως, παραμένει ο νούμερο 1 παίκτης στην εγχώρια αγορά πληροφορικής της Κίνας, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη και μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, και μάλιστα με σημαντική διαφορά.”

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.