Τρίτη
16/03/2010

Νέο κατάστημα Saturn στο Σταθμό Λαρίσης

Η Saturn, συνεχίζει τη δυναμική της επέκταση, εγκαινιάζοντας την Πέμπτη 18 Μαρτίου και ώρα 8 το πρωί, νέο κατάστημα στην καρδιά της Αθήνας και συγκεκριμένα στην περιοχή του Σταθμού Λαρίσης, στη διεύθυνση Φιλαδέλφειας 8. Στο νέο κατάστημα Saturn, οι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από τις ασυναγώνιστα χαμηλές τιμές της αλυσίδας σε μία ιδιαίτερα ευρεία ποικιλία επώνυμων προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας, απολαμβάνοντας άριστες υπηρεσίες.

Πρόσφατα άνοιξε και Saturn στη Θεσσαλονίκη.

Το 4ο κατάστημα της Saturn στην Ελλάδα αποτελεί έναν υπερσύγχρονο χώρο μοντέρνας αισθητικής, έκτασης 6.000 τμ, με 300 θέσεις στάθμευσης, παρέχοντας, με τον τρόπο αυτό στον κάθε επισκέπτη, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει άνετα και ευχάριστα τις αγορές του. Η Saturn, με το νέο της κατάστημα, δίνει ακόμα μία φορά έμφαση στην παροχή άκρως ανταγωνιστικών τιμών σε μία εκτενέστατη γκάμα επώνυμων προϊόντων που σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει, θα μεταμορφώσουν την επίσκεψη στο κατάστημα σε μοναδική εμπειρία shopping για τον κάθε επισκέπτη – καταναλωτή. Παράλληλα, σταθερή προτεραιότητα της Saturn και στο νέο κατάστημα του Σταθμού Λαρίσης, παραμένει η ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις και προτάσεις της αγοράς από το χώρο της τεχνολογίας.

Ακολουθώντας τις υψηλές προδιαγραφές της αλυσίδας, το κατάστημα στην περιοχή του Σταθμού Λαρίσης διαθέτει άριστη εσωτερική διαρρύθμιση του χώρου, όπου τα προϊόντα εκτίθενται τμηματικά ανά εταιρία προμηθευτή, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις εφαρμόζεται η πρακτική των “shops in shop”. Παράλληλα, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του καταστήματος Saturn συνιστούν οι υπηρεσίες, όπως εγγύηση χαμηλής τιμής, κατ’ οίκον παράδοση, εγκατάσταση, και επίδειξη λειτουργιών ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, καθώς και τεχνική υποστήριξη για ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Στο κατάστημα του Σταθμού Λαρίσης θα απασχολούνται περισσότερα από 90 άτομα, τα οποία διαθέτοντας την κατάλληλη εκπαίδευση και εξειδίκευση θα αποτελέσουν τους καλύτερους συμβούλους αγορών για τους πελάτες του καταστήματος.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


7 Σχόλια

  1. Ο/Η xaris λέει:

    to blepo apo to mpalkoni tou spitiou mou :P ante na anixiii!!

  2. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Έχεις βάλει κάτι στο μάτι απο το φυλλάδιο?
    Το πακέτο PS3 (299 ευρώ) και η 50άρα Plasma Panasonic (699 ευρώ) μου γυάλισαν.

  3. Ο/Η Staf λέει:

    Παιδια οποιος προλαβε…Προλαβε..Παρτε τωρα που γυριζει γιατι μετα ξεχαστε τα!

  4. Ο/Η Pablo λέει:

    parte ta stock propersina modela..

  5. Ο/Η Μενέλαος λέει:

    Θα ήθελα να εκφράσω μιά απορία μου σχετικά με την στρατηγική της εταιρείας σας απέναντι στους πελάτες της. Την Παρασκευή 11 Μαρτίου (μετά την εργασία μου) ήθελα να αγοράσω ένα σκληρό δίσκο και μερικά καλώδια για το διαδίκτυο, και στην είσοδο του 3ου ορόφου η Ασφάλεια της επιχείρησης μου ζήτησε (ευγενικά) να αφήσω την τσάντα μου στο ντουλάπι. Όταν εξήγησα ότι μέσα στην τσάντα είχα ένα κομπούτερ sony vaio, ένα iPad, και ένα σκληρό δίσκο, μου ζήτησε να τα βγάλω και να σημειώσω τους αριθμούς των μηχανημάτων σε ένα χαρτί. Όταν του εξήγησα ότι δεν μπορώ να υφίσταμαι εγώ την ταλαιπωρία και τον κίνδυνο τυχόν πτώσης μηχανήματος σε κάθε μαγαζί που ψωνίζω, ούτε να χάνω το χρόνο μου γιατί για τον λόγο αυτό υπάρχουν και τα ανάλογα συστήματα ασφαλείας που προειδοποιούν για τυχόν παράνομες ενέργειες, φώναξε κάποιο υπεύθυνο ο όποίος μου είπε ότι αυτή είναι η στρατηγική της εταιρείας. Έφυγα και πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ στο Σύνταγμα όπου και έκανα την δουλειά μου, όπως και σε ανάλογα μαγαζιά και στην Αθήνα και στο Παρίσι στην Γαλλία, όπου ενδεχομένως τις μπάρες ασφαλείας ΕΙΣΟΔΟΥ και ΕΞΟΔΟΥ δεν τις έχουν μόνο για τα μάτια του κόσμου αλλά λειτουργούν ειδοποιώντας αναλόγως αν διαπιστώσουν ότι κάτι δεν πάει καλά και τότε επεμβαίνει και η ασφάλεια για τα Σχετικά. Με αυτά πληροφορώ ότι ούτε εγώ ούτε ο φίλος μου ο οποίος έχει αγοράσει πρόσφατα ένα ηχοσύστημα – χωρίς ποτέ να του δοθούν οι κατάλληλες πληροφορίες για τη σύνδεσή του με την τηλεόραση – πρόκειται να ξαναψωνίσουμε από το κατάστημά σας.

  6. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Εμείς εδώ στο Techblog.gr δεν εκπροσωπούμε τα καταστήματα Saturn. Δίνουμε βήμα σε όλους εσάς να εκφράσετε την άποψή σας. Άποψη που να είσαι σίγουρος ότι φτάνει στα αυτιά της Satutn. Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου :)

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.