Το a la Carte μετονομάζεται σε νέο Καρτοκινητό Vodafone

Η Vodafone παρουσιάζει το “Νέο Καρτοκινητό Vodafone” που αλλάζει τα δεδομένα και απελευθερώνει την επικοινωνία. Πιο αναλυτικά, όλοι οι πελάτες του Νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν και να στέλνουν μηνύματα προς όλα τα κινητά και σταθερά δίκτυα στην Ελλάδα με μία ενιαία χρέωση 0,35 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας και 0,11 ευρώ το γραπτό μήνυμα. Με το Νέο Καρτοκινητό Vodafone οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να επικοινωνούν ελεύθερα και οικονομικά με όλους, σε όποιο δίκτυο και αν ανήκουν, με τα νέα “Super πακέτα” τα οποία προσφέρουν:

80 λεπτά ομιλίας με 7 ευρώ
150 λεπτά ομιλίας με 12 ευρώ
30 γραπτά μηνύματα με 2 ευρώ

Όλα τα Super πακέτα έχουν διάρκεια ένα μήνα και ο συνδρομητής μπορεί να τα ενεργοποιήσει όσες φορές επιθυμεί μέσα στο μήνα. Για τα πακέτα ομιλίας η ελάχιστη διάρκεια κλήσης είναι 3 λεπτά με χρέωση ανά δευτερόλεπτο.

Παράλληλα, με την υπηρεσία “CASH BACK”, το Καρτοκινητό Vodafone ανταμείβει τους συνδρομητές του επιστρέφοντας 10% για κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας μέχρι 19,99 ευρώ και 20% για κάθε ανανέωση μεγαλύτερη των 20 ευρώ κάθε 3 μήνες. 

Oι συνδρομητές έχουν ακόμα την επιλογή να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα μέσω του προγράμματος “Friends & Family” το οποίο προσφέρει την προνομιακή χρέωση 0,01 ευρώ ανά λεπτό ομιλίας προς δύο αριθμούς Vodafone της επιλογής τους.

Για την ενεργοποίηση όλων των παραπάνω επιλογών, οι συνδρομητές του νέου Καρτοκινητού Vodafone μπορούν να καλούν εντελώς δωρεάν το 1286. Όλοι οι συνδρομητές του νέου Καρτοκινητού Vodafone θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλους τους υπάρχοντες τρόπους ανανέωσης, ενώ το νέο Καρτοκινητό θα διατίθεται από όλα τα υπάρχοντα κανάλια διανομής από τις 4 Σεπτεμβρίου.

Όλοι οι υπάρχοντες συνδρομητές του καρτοκινητού Vodafone a la Carte θα μεταφερθούν αυτόματα στο Νέο Καρτοκινητό Vodafone στις 4 Σεπτεμβρίου 2009 διατηρώντας τις υπηρεσίες και τις χρεώσεις ομιλίας και μηνυμάτων που ήδη απολαμβάνουν. 

H Vodafone αλλάζει τα δεδομένα της καρτοκινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική αγορά και ταυτόχρονα αλλάζει την επικοινωνιακή της προσέγγιση. Τοποθετεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και πάνω από όλα τον ίδιο τον πελάτη, δίνοντας του τη δυνατότητα να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που του παρουσιάζεται.

Η υπογραφή της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας, «Power to You», σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής με καινοτόμες, εύκολες και εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα, στην οποία οι πελάτες της έχουν τη δύναμη να επιλέγουν αυτό που πραγματικά θέλουν.

Το νέο Καρτοκινητό Vodafone προσφέρει:
Ενιαία χαμηλή χρέωση προς όλους
Πακέτα με χρόνο ομιλίας προς όλους
Ανταμοιβή με επιστροφή από 10% μέχρι 20% της αξίας κάθε ανανέωσης
Χρέωση 1 λεπτό το λεπτό προς δύο κινητά Vodafone

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Vodafone

Vodafone RED: Προσφορά για την πιο ρομαντική γιορτή του χρόνου

Με την ενεργοποίηση δύο νέων συνδέσεων, όλοι οι νέοι ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου Vodafone RED 5GΒ γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Internet Vodafone

Vodafone: Απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ και κλήρωση για 4 iPhone 15 Plus

Η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ ώστε όλοι οι συνδρομητές να μοιραστούν τις μοναδικές στιγμές των χειμερινών εμπειριών τους χωρίς περιορισμούς.

Business Vodafone

Vodafone Posidonia: Ολοκληρώθηκε η χαρτογράφηση σε Πάρο και Αντίπαρο

Με τη χρήση εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας, χαρτογραφήθηκαν συνολικά 174,57 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης βυθού, μέσα από 58 υποθαλάσσιες λήψεις περιμετρικά των νησιών, συνολικής διάρκειας 20,3 ωρών.

Business featured Public Vodafone

Vodafone-Public: Ανοίγουν παράθυρο στο αγοραστικό μοντέλο του μέλλοντος

Πυρήνας της συνεργασίας δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών του καταναλωτή, φιλοδοξώντας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας.