Σε όλους μας αρέσουν οι free apps και τις προτιμούμε έναντι των άλλων που είναι επί πληρωμή, αλλά αποδεικνύεται ότι είναι μία από τις αιτίες που εξαντλείται τόσο γρήγορα η μπαταρία στα σύγχρονα smartphones. Αυτό έδειξε έρευνα που έγινε για τα δωρεάν Android apps από το Πανεπιστήμιο Purdue σε συνεργασία με τη Microsoft.
Οι ερευνητές δοκίμασαν το Angry Birds, το FreeChess και το NYTimes app και είδαν ότι μία δωρεάν app που δουλεύει διαρκώς μπορεί να εξαντλήσει την μπαταρία σε 90 περίπου λεπτά. Στην περίπτωση του πρώτου app, το 45% της ενέργειας που ξόδευε η εφαρμογή πήγαινε στη λήψη και αποστολή της θέσης του χρήστη στο χάρτη και το κατέβασμα κοντινών διαφημίσεων. Το κακό είναι ότι η σύνδεση 3G παρέμενε ανοιχτή, ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του downloading και uploading στοιχείων. Μήπως πρέπει να πληρώνουμε τις εφαρμογές μας για να έχουμε καλύτερη αυτονομία;
Ή πριν ξεκινήσουμε να εκτελούμε μία δωρεάν εφαρμογή, απενεργοποιούμε την ανταλλαγή δεδομένων από τις ρυθμίσης της συσκευής μας.
συμφωνώ με τον Πέτρο!!!
Στο Sims Free και σε πολλά άλλα παιχνίδια η ενεργοποίηση του wifi ή της 3G είναι απαραίτητη.
Tα καλα του android…και η google στον κοσμο της.
GPS ανοιχτό, WIFI ανοιχτό, 3G ανοιχτό, βαρύ παιχνίδι και άλλη εφαρμογή που χρησιμοποιεί συνέχεια internet και δεν τελειώνει η μπαταρία του android smartphone μου σε τόσο λίγο χρόνο! Θα ήταν καλό να μάθουμε για αυτήν την έρευνα σε ποιές και πόσες διαφορετικές συσκευές πραγματοποιήθηκε, τι rom φορούσαν οι συσκευές, άν είχαν όλες οι συσκευές εγκατεστημένες τις ίδιες εφαρμογές, άν είχαν ολες οι συσκευές ίδιας χωρητικότητας μπαταρίες και γενικότερα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά (επεξεργαστή, ram, οθόνη). Επίσης, όταν τα αποτελέσματα μιας έρευνας ευνοούν οικονομικά συμφέροντα (το να πληρώσουμε για εφαρμογές) δεν μπορούν να θεωρηθούν πάντα αξιόπιστες… Σίγουρα πάντως, για να μην θεωρηθώ από κάποιον ότι τα μηδενίζω όλα, θα υπάρχει μια αρκετά μεγάλη δόση αλήθειας στην έρευνα.
ο τιτλος επρεπε να λεει free Marketplace Apps μια που εγινε απο την “”Micro”-soft
ελα ρε αυτα πρεπει να ειναι ψεματα να αγοραζει ο κοσμος καμια εφαρμογη..
Το κολπο ειναι να κλινεις το wifi και το 3g.
Μας φώτισες με το κόλπο σου… Λες και δεν το έχουν σκεφτεί αυτοί που έκαναν την έρευνα… όπως το είπα και προηγουμένως υπάρχουν εφαρμογές που δεν αφήνουν την επιλογή: ή wifi on ή data on.
Δλδ αν κατεβάσω μια εφαρμογή free και την ίδια μετά επί πληρωμή, η 2η θα είναι ενεργειακά καλύτερη;;;Ρε μην λέμε ότι θέλουμε…
Το 3g σχεδον μονιμα κλειστο οπως και τα δεδομενα… και η μπαταρια πεταει… !!
Και οποιος δεν χρησιμοποιει καθολου 3g η σπανια οπως καρτοκινητα πχ καλο ειναι να βαλουν απο το μενου τους λειτουργια μονο GSM και οποτε το χρειαζονται τ ανοιγουν…
Καλώς ή κακώς οι διαφημίσεις στις εφαρμογές σίγουρα τις βαραίνουν, καθότι προσθέτουν ένα επιπλέον webview το οποίο και κάνει requests αρκετά συχνά.
Δυστυχώς οι Έλληνες developers ΔΕΝ έχουμε επιλογή για να πουλήσουμε εφαρμογές στο market, οπότε κατ ανάγκη πολλές φορές προσθέτουμε διαφημίσεις. (έχω βάλει διαφημίσεις σε 4 από τις 6 εφαρμογές μου)
Προφανώς και δεν έχω βάλει έλεγχο να αναγκάζω τον χρήστη να έχει ανοιχτά δεδομένα/wifi πριν την εκτέλεση της εφαρμογής.
Τέλος να αναφέρω ότι στην “έρευνα” οι διαφημίσεις απαιτουσαν και wifi/3g και gps(!- και καλά για να εμφανίζονται localized διαφημίσεις), το οποίο δεν είναι και τόσο ρεαλιστικό σενάριο.Επίσης δεν γνωρίζω σε ποια συσκευή, με τι rom, με τι applications στο background κτλ κατάφεραν να αδειάσουν μία μπαταρία σε 90 λεπτά, αλλά σίγουρα με εντυπωσιάζει που το κατάφεραν.
Σίγουρα οι διαφημίσεις μίας τυπικής android εφαρμογής ΔΕΝ καταναλώνουν την μπαταρία όπως λέει η έρευνα.
root —> adaway ή adfree
και τέλος
Ως developer πιστευω εχει μια βαση η ερευνα αλλα ειναι λιγο,μεχρι πολυ υπερβολικη.
Ας μην ξεχναμε οπως αναφερε ο συναδελφος πιο πανω οτι εμεις οι Ελληνες Developers δεν μπορουμε να πουλησουμε τις εφαρμογες μας οποτε πρεπει να βρουμε “ενναλακτικες λυσεις” ειτε αυτο ειναι διαφημισεις ή δωρεα(η οποια δεν λειτουργει στην Ελλαδα για καποιο λογο:P ) κτλ.
Δεν ειναι κακο να υποστηριζουμε τον developer ο οποιος εχει φαει αμετρητες ωρες για να σου προσφερει την εφαρμογη δωρεαν,εστω και με διαφημισεις.Τις περισσοτερες φορες εξαλου,αν δεν σαρεσουν οι διαφημισεις αγοραζεις την εφαρμογη,υποστηριζεις τον developer και ησυχαζει και το κεφαλι σου.
Εγω προσωπικα δεν εχω βαλει σε καμια απο τις εφαρμογες μου(6 στο συνολο) διαφημισεις λογω το οτι θα ηθελα να προσφερω και την δυνατοτητα στον χρηστη να αγορασει την εφαρμογη χωρις διαφημισεις αν δεν του αρεσουν.
Προφανως υπαρχουν και διαφημισεις τυπου (survey,notifications κτλ) η οποιες τις περισσοτερες φορες καταναλωνουν περισσοτερη μπαταρια απο τις συνηθισμενες διαφημισεις της Google αλλα σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι ευθυνονται οι διαφημισεις μονο για την χαμηλη αυτονομια που λενε(90 λεπτα).