Snapchat, Απέρριψε πρόταση εξαγοράς $3 δις από το Facebook

Φαίνεται πως το Facebook, πέρα από τα Instagram, Luma, Lightbox, θέλει και… άλλα. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, το Facebook έκανε πρόταση εξαγοράς στην υπηρεσία video messaging Snapchat. Η τελευταία προσφορά της εταιρείας του Mark Zuckerberg άγγιξε τα $3 δισεκατομμύρια ωστόσο το Snapchat την απέρριψε.

O Founder και CEO του Snapchat, Evan Spiegel, φαίνεται πως δεν είχε πρόθεση να πουλήσει την εταιρεία του, τουλάχιστον όχι ακόμα. Αν και δέχεται συνεχώς προσφορές, ο Spiegel πιστεύει ότι η εταιρεία του μπορεί να “μεγαλώσει” και άλλο, και επομένως θα αξίζει ακόμα περισσότερα χρήματα μελλοντικά. Ίσως τότε να έρθει ο καιρός να πουλήσει, πάντα σύμφωνα με τις πηγές της Wall Street Journal. Πριν μερικές εβδομάδες, το Facebook είχε προσφέρει $1 δισεκατομμύριο για την εξαγορά της ολοένα αναπτυσσόμενης υπηρεσίας Snapchat, όσα είχε δώσει για το Instagram, ωστόσο και τότε, το Snapchat απέρριψε την προσφορά.

Όσο αφορά στον Mark Zuckerberg, η ερώτηση είναι, θα προσπαθήσει να αποκτήσει τώρα κάποια άλλη video messaging υπηρεσία ή θα επιστρέψει με μία ακόμα μεγαλύτερη προσφορά στα χέρια του για να δελεάσει τον Spiegel;

Snapchat, Snapchat, Απέρριψε πρόταση εξαγοράς $3 δις από το Facebook

Πηγή 1,2

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Νικος

Έλεος πια…. για μία εφαρμογή που ανεβάζει φώτο για να στη σβήσει μετά…. Αν είναι δυνατόν…. Βέβαια αγοράζεις και τα εκατομμύρια των χρηστών που την χρησιμοποιούν…

Αλλά έλεος πια όμως …. 3 δις !!!!!! Με τόσα λεφτά αγοράζεις … ένα θεός ξέρει τι….

tomtik

Αγοράζεις την πρόσβαση στην βάση χρηστών της εφαρμογής Νίκο με την προοπτική κερδών από τις διαφημίσεις.Το facebook εμφανίζει ήδη μια μείωση στον χρόνο και τον αριθμό των αμερικανών εφήβων που το χρησιμοποιεί.Μικρή αλλά αρκετή να δείχνει ότι το facebook αρχίζει να φθίνει.Δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική αξία της το πόσο αλλά στην προσδοκώμενη και τα προσδοκώμενα κέρδη από διαφημίσεις.Μια τάση στην αμερικανική αγορά πλέον είναι η συνειδητοποίηση της φούσκας των start up και η μείωση τοποθέτησης κεφαλαίων και προσδοκιών σε αυτές,τουλάχιστον όχι όπως πριν.

tomtik

Το facebook είναι ένας δυσκαμπτος χάρτινος τίγρης που είναι καταδικασμένος.Όλες οι κινήσεις του μέχρι τώρα εκτός από την εξαγορά του instagram έχουν αποτύχει.Δεν θα
εξαφανιστεί σε ένα χρόνο, αλλά δεν θα είναι και το νέο Google,είναι κάτι σαν το yahoo,την τύχη του θα έχει.

Τα κέρδη του Google είναι από τις διαφημίσεις.Το facebook απέτυχε και στο κατάστημα εφαρμογών που έκανε και αλλού.
Δύο είναι οι προοπτικές του η βίαιη/γρήγορη εξαγορά εταιριών όπως το snapchat, θυμάμαι την φούσκα της zynga. και η προώθηση και κυριαρχία του στον χώρο των κοινωνικών δικτύων των αναδυόμενων αγορών.Γι’αυτό κόπτεται για δωρεάν ίντερνετ σε τρίτες χώρες.Αλλά αν κρίνω από τα κοινωνικά δίκτυα που κυριαρχούν σε Βραζιλία,Ρωσία,Κίνα δεν το βλέπω εύκολο.

Δεύτερη προοπτική ειναι η κυριαρχία στο αποκαλούμενο ίντερνετ των πραγμάτων/αντικειμένων και τις προοπτικές διαφημιστικών εσόδων.Θέλει χρόνο εκεί.

Είναι μια εταιρεία ανατολικών ινδιων για την αμερικανική αυτοκρατορία που αρχίζει να δύει όπως παραδέχτηκε ο Ομπάμα με τον λόγο του για τη συμφωνία για τη Συρία;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.