Μελέτη Adobe, Οι κάτοχοι tablets δαπάνησαν τα περισσότερα σε online αγορές

Η Adobe Systems Incorporated παρουσίασε τα ευρήματα της πρώτης Adobe Digital Marketing Insights μελέτης της, η οποία σχεδιάστηκε με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου στοιχεία σχετικά με το digital marketing. Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα.

, Μελέτη Adobe, Οι κάτοχοι tablets δαπάνησαν τα περισσότερα σε online αγορές

Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablets δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PCs, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011.

Κύρια ευρήματα
• Οι χρήστες tablets δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
• Οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops/desktops.

Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως είναι τα smartphones, καθίσταται ως μία συνήθης πρακτική πλέον. Με την αύξηση, όμως, των συσκευών iPad και των Android tablets, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν επιπλέον ανάγκες βελτιστοποίησης ώστε να μπορούν να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες online shopping. Εάν οι retailers αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο τη στρατηγική τους για τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, τότε ίσως χάσουν τη δυναμική των χρηστών tablets.

Γιατί οι χρήστες tablets ξοδεύουν περισσότερα
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών tablets, καθώς και η γενικότερη εμπειρία από τους χρήστες που προτιμούν αυτές τις συσκευές, συγκλίνουν προς το ότι είναι ένα αρκετά προσοδοφόρο κοινό. Ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers. Όμως, το υψηλότερο επίπεδο εισοδήματος είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας. Οι χρήστες tablets έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Adobe

Adobe Premiere Pro: Αποκτά εργαλεία δημιουργίας βίντεο τεχνητής νοημοσύνης – Ίσως ενσωματώσει το Sora της OpenAI

Η Adobe ετοιμάζει ένα μοντέλο βίντεο παραγωγικής ΑΙ για την οικογένεια Firefly που θα φέρει νέα εργαλεία στην πλατφόρμα Premiere Pro.

Internet Adobe featured

Adobe Photoshop: Σύντομα δωρεάν για χρήση στο web

Οι χρήστες φαίνεται πως απομακρύνονται από τις ακριβές υπηρεσίες της Adobe που βασίζονται σε συνδρομές, καθώς έχουν κάνει την εμφάνισή τους πολλές αποτελεσματικές εναλλακτικές.

Software Adobe featured Photoshop

Photoshop στο iPad: Δύο νέα εργαλεία επιφάνειας εργασίας

Η Adobe ενημέρωσε το Photoshop για το iPad με δύο κρίσιμα νέα εργαλεία – τα εργαλεία μουτζούρας και σφουγγαριού.

Software Adobe Creative

Creative Cloud Express: Απλοποιεί τα εργαλεία επεξεργασίας

Η Adobe γνωρίζει ότι υπάρχει μεγαλύτερο κοινό επίδοξων δημιουργών εκεί έξω πέρα από τους επαγγελματίες.