H Cisco ανακοίνωσε σήμερα την υλοποίηση λύσης Ασύρματης Δικτύωσης για τον Ξενοδοχειακό Όμιλο Esperia. To έργο, που ολοκλήρωσε επιτυχημένα η RTEL, πιστοποιημένος συνεργάτης της Cisco, περιλαμβάνει ασύρματη υποδομή που διασυνδέει τα συστήματα διαχείρισης σε επτά απομακρυσμένες ξενοδοχειακές μονάδες, καλύπτοντας τους περισσότερους κοινόχρηστους χώρους και τις εξωτερικές εγκαταστάσεις της ξενοδοχειούπολης, καθώς και το συνεδριακό κέντρο και 60 δωμάτια πελατών.
Αν και τα ξενοδοχεία του Ομίλου λειτουργούν ως ξεχωριστές επιχειρήσεις, παρέχοντας διευκολύνσεις σε διαφορετικές ομάδες πελατών, η διαχείριση των βασικών λειτουργιών, όπως οι πωλήσεις, γίνεται κεντρικά, κάνοντας επιτακτική την ανάγκη για διασύνδεση των απομακρυσμένων σημείων.
H ασύρματη υποδομή εξασφαλίζει μία πλατφόρμα, μέσω της οποίας ο Όμιλος Esperia μπορεί να προσφέρει στους πελάτες μία σειρά νέων υπηρεσιών στο μέλλον. Οι υπηρεσίες αυτές όχι μόνο βελτιώνουν τα μειωμένα κέρδη από τις παραδοσιακές υπηρεσίες τηλεφωνίας -ένα εκτεταμένο πρόβλημα του Τουριστικού Τομέα–, αλλά παρέχουν επίσης τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να συνεχίσουν να αναπτύσσουν προσοδοφόρες υπηρεσίες.
Για την ολοκλήρωση της λύσης χρησιμοποιήθηκαν Cisco Catalyst 2950 Series, Cisco Aironet 1121, 1242 Access Points, Cisco Aironet 1310 Outdoor Access Point/Bridge και Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified IP Phones 7900 Series.
Με την υλοποίηση της λύσης, ο Όμιλος εξασφαλίζει βελτίωση της ενδοεπικοινωνίας μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων, κεντρική διαχείριση των λειτουργιών για όλα τα ξενοδοχεία, αύξηση της αποδοτικότητας και του βαθμού ικανοποίησης των πελατών του, αλλά και σημαντική μείωση των τηλεπικοινωνιακών εξόδων.
Ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει την πρόσβαση στο Διαδίκτυο σε όλα τα δωμάτια πελατών.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ