Δευτέρα
18/02/2008

EETT | 1 εκ. αριθμοί μεταφέρθηκαν μέσω φορητότητας

EETTΣύμφωνα με την EETT, ξεπέρασαν στο τέλος Ιανουαρίου 2008 το 1 εκατομμύριο οι αριθμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας που μεταφέρθηκαν μέσω φορητότητας σε άλλο πάροχο σημειώνοντας αύξηση 360% σε σχέση με τον Ιανουάριο 2007 (724.524 μεταφερθέντες αριθμοί από 31.1.2007 έως 31.1.2008).

Συγκεκριμένα, τέσσερα χρόνια μετά την έναρξη της φορητότητας αριθμών στην Ελλάδα και σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Βάσης Δεδομένων Αναφοράς για τη Φορητότητα Αριθμών που τηρεί η ΕΕΤΤ, οι μεταφερθέντες αριθμοί μέσω φορητότητας έφτασαν το 1.003.740, εκ των οποίων οι 422.046 αφορούν αριθμούς σταθερής τηλεφωνίας (42%) και οι 581.663 αφορούν αριθμούς κινητής τηλεφωνίας (58%).

Επισημαίνεται ότι η Φορητότητα Αριθμών παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας – συμπεριλαμβανομένων και των καρτοκινητών (ανώνυμων ή επώνυμων) – να αλλάξουν εταιρεία σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας αντίστοιχα, διατηρώντας τον αριθμό τους.

Στην αύξηση των μεταφερθέντων αριθμών μέσω Φορητότητας, συνέβαλε καθοριστικά η αύξηση κατά 1.400% (από το τέλος του 2006) των τοπικών βρόχων που διέθεσαν οι εναλλακτικοί πάροχοι στους καταναλωτές και η ανάπτυξη των ευρυζωνικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με δήλωση του Προέδρου της ΕΕΤΤ, Καθηγητή κου Νικήτα Αλεξανδρίδη, «Η δυνατότητα της Φορητότητας αριθμών αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τους καταναλωτές, οι οποίοι αποφασίζουν να αλλάξουν τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, αξιολογώντας την πληθώρα των νέων προϊόντων και υπηρεσιών που τους προσφέρονται και προβαίνοντας στις πιο συμφέρουσες γι αυτούς επιλογές. Η αύξηση των μεταφερθέντων αριθμών μέσω φορητότητας καταδεικνύει την αυξανόμενη ένταση του ανταγωνισμού στην αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών προμηνύοντας σημαντικά οφέλη για τους καταναλωτές σε επίπεδο τιμών, εξυπηρέτησης καθώς επίσης ποιότητας και ποικιλίας προσφερόμενων υπηρεσιών».

Μάθε για:

Συντάκτης: .


2 Σχόλια

  1. Ο/Η Vagelis λέει:

    Δυστυχώς μαζί με τις συνδέσεις αυξάνονται και οι ώρες αναμονής και ταλαιπωρίας μας… :( έχεις και εσύ ON και ξέρεις το πόνο μας…

  2. Ο/Η costas λέει:

    Πραγματικά, κάθε φορά που κόβεται η σύνδεση με τη On, δεν τολμάω να πάρω τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, απλά περιμένω να επανέλθει.

    Τον Δεκέμβριο περίμενα μια φορά 61 ολόκληρα λεπτά στην αναμονή και το έκλεισα.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.