ΟΤΕ Ρεθύμνου | Νεαροί ανεκπαίδευτοι φοιτητές στην υπηρεσία του καταναλωτή

, ΟΤΕ Ρεθύμνου | Νεαροί ανεκπαίδευτοι φοιτητές στην υπηρεσία του καταναλωτήΖούμε στην Αθήνα και νομίζουμε ότι ολόκληρη η Ελλάδα είμαστε εμείς. Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική και αυτό το συνειδητοποιούμε κάθε καλοκαίρι που επισκεπτόμαστε τους τόπους καταγωγής μας. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δεν ταλαιπωρούν μόνο τους κατοίκους της πρωτεύουσας αλλά και όλης της χώρας. Στο καφενείο του χωριού μου, έπεσε στα χέρια μου η free press(!) εφημερίδα Ρεθεμνίωτικη Αγορά και με έκπληξη διάβασα καταγγελία συμπολίτη μας για τον Γολγοθά που τράβηξε με τον OTE Ρεθύμνου μέχρι να βάλει νέα τηλεφωνική γραμμή και ίντερνετ.

Σας μεταφέρω αυτούσια την καταγγελία που διάβασα στην εφημερίδα.
Τα στοιχεία του συμπολίτη μας που κάνει την καταγγελία βρίσκονται στη διάθεσή μας.

– ΟΤΕ Ρεθύμνου … (χωρίς λόγια)!!!
– Νεαροί ανεκπαίδευτοι φοιτητές στην υπηρεσία του συνδρομητή/καταναλωτή
Σε άκρως νευραλγικά & υπεύθυνα πόστα τοποθετείται ανεκπαίδευτο νεαρό προσωπικό που εργάζεται για το «χαρτζιλίκι», διαλύοντας τα νεύρα των συνδρομητών του ΟΤΕ της Κρήτης.

Όλα τα παρακάτω συνέβησαν σε ένα και μόνο συνδρομητή για την ίδια και μόνο γραμμή!!

10 Απριλίου 2008
Παραγγέλνεται μια νέα τηλεφωνική γραμμή για το Βιολί Χαράκι (Κέντρο Πρινέ).
Στις 5 Μαΐου (ένα μήνα μετά) η γραμμή μου ακόμα δεν είχε συνδεθεί.
Υστέρα από σχετική πίεση, η κυρία που βγάζει το πρόγραμμα των Τεχνικών στον ΟΤΕ Ρεθύμνου, ανέφερε ότι η μεγάλη καθυστέρηση οφειλόταν στο γεγονός ότι ό αρμόδιος Τεχνικός για την εγκατάσταση της εν λόγω τηλεφωνικής γραμμής… ήταν τσακωμένος(!!!) με τον απέναντι γείτονά, με αποτέλεσμα να αποφεύγει να κάνει την εγκατάσταση.
Ελλάδα – Ρέθυμνο – Έτος 2008 !!! Τα σχόλια … δικά σας!

Για την ίδια γραμμή ζητήθηκε μεταφορά στις 23 Μαΐου για κοντινή τοποθεσία στο Βιολί Χαράκι (κέντρο Ρεθύμνου αυτή τη φορά) χωρίς να «κρατηθεί» το ίδιο νούμερο (για πιο … γρήγορα!). Η αίτηση δηλώθηκε τηλεφωνικά στο 134 (Κέντρο Ψηφιακών Ευκολιών ΟΤΕ) στο Ηράκλειο. Έως τις 5 Ιουνίου (12 ημέρες μετά)… τίποτα! Καλείτε πάλι το 134 για να ελέγξουν που βρίσκεται το αίτημα και πολύ απλά απαντήσανε ότι το αίτημα δεν έχει καταχωρηθεί. Έτσι απλά, η τηλεφωνήτρια που το παρέλαβε τη 1η φορά, ξέχασε να το καταχωρήσει.

Ο επόμενος, τηλεφωνητής αυτή τη φορά, που παρέλαβε την αίτηση εκ νέου ανέφερε δε, ότι δεν υπάρχει τρόπος να αποδειχθεί ότι το αίτημα είχε δηλωθεί αρχικώς στις 23 Μαΐου και ο συνδρομητής δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω επ’ αυτού. Η Ρ.Α. πληροφορεί λοιπόν το νεαρό τηλεφωνητή του 134 ότι η συνομιλίες καταγράφονται! Εν τέλει και μετά από άλλες 15 μέρες και πιο συγκεκριμένα στις 20 Ιουνίου η τηλεφωνική σύνδεση εκ μεταφοράς, τελικώς εγκαταστάθηκε.
Τελικός χρόνος υλοποίησης… πάλι 1 μήνας!

Να πληροφορήσουμε τους αρμοδίους του ΟΤΕ Ρεθύμνου ότι στην Αθήνα για νέες συνδέσεις και για μεταφορές, ο χρόνος εκτέλεσης είναι περίπου 2 ημέρες!!! Μήπως εκεί στην Αθήνα τελικά πληρώνουν παραπάνω;

Το σήριαλ όμως με την εν λόγω τηλεφωνική σύνδεση δε είχε ακόμα τελειώσει.

Σχετικά με την εκτέλεση του β’ μέρους της αίτησης και που αφορούσε την σύνδεση του ADSL (internet) συνέβησαν τα εξής: Όταν επιτέλους ενεργοποιήθηκε η σύνδεση με το ίντερνετ, διαπιστώθηκε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Σε ερώτηση προς το ίδιο πάλι 134 (Ηρακλείου) απάντησε άλλος νεαρός τηλεφωνητής ο οποίος χωρίς καν να διενεργήσει τις σχετικές ερωτήσεις για να γίνει η διάγνωση του προβλήματος ως όφειλε, προτίμησε την «εύκολη λύση» και συνέστησε στον συνδρομητή/ πελάτη να καλέσει το 121 (Κέντρο Βλαβών) και να το δώσει ως βλάβη, που όλοι γνωρίζουμε ότι θα έπαιρνε τουλάχιστον μία εβδομάδα έως τη λύση του προβλήματος. Ο συγκεκριμένος καταναλωτής όμως κάλεσε την ΟΤΕΝΕΤ και έλυσε το πρόβλημά του, μόνος του σε 5 λεπτά. Χρειαζόταν μια απλή ενεργοποίηση στο σύστημα.

Κάλεσε λοιπόν το 134 για μια ακόμα φορά για να ζητήσει εξηγήσεις από την προϊστάμενο του τμήματος, η οποία του απάντησε ότι ναι μεν ήταν ανευθυνότητα από το νεαρό τηλεφωνητή να «σπρώξει» την υπόθεση στη χρονοβόρο διαδικασία του 121 αλλά δυστυχώς απάντησε, ότι το 134 στελεχώνεται από νεαρούς φοιτητές & φοιτήτριες, οι οποίοι για το χαρτζιλίκι τους εργάζονται στη συγκεκριμένη υπηρεσία του ΟΤΕ οδηγώντας χιλιάδες καταναλωτές, συνδρομητές όλοι του ΟΤΕ, στην ΑΠΟΓΝΩΣΗ και τον απόλυτο εκνευρισμό!!

Μήπως τελικά ο ντόρος που γίνεται σχετικά με τη πώληση του ΟΤΕ σε ξένα ιδιωτικά χέρια μας ωφελήσει όλους; Μήπως έτσι προσληφθούν κανονικοί υπάλληλοι (και όχι παιδάκια για το χαρτζιλίκι τους) στα τόσο υπεύθυνα πόστα, μπας και δούμε κι εμείς οι άμοιροι συνδρομητές μια «άσπρη μέρα». ΕΛΕΟΣ!!!

Έως τον άλλο μήνα….. οι όποιοι αρμόδιοι, ιθύνοντες κλπ, ας αναλογιστούν τις ευθύνες που τους αναλογούν κι ας κάμουν πράξη τα αυτονόητα.

Πηγή: Εφημερίδα Ρεθεμνιώτικη Αγορά
Τεύχος Αυγούστου 2008

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
aNTwNHs

Και στην Αθήνα φοιτητές στελεχώνουν τα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ. Δεν φταίνε οι φοιτητές που δουλεύουν νόμιμα ανασφάλιστοι για το χαρτζιλίκι. Μάλλον αλλού πρέπει να αναζητηθούν οι υπεύθυνοι!
Και όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση, σίγουρα τα τηλεφωνικά κέντρα των ιδιωτικών εταιριών παροχής υπηρεσιών τηλεφωνίας και internet λειτουργούν καλύτερα;

Αλέξανδρος

Είναι καθαρά θέμα των υπεύθυνων και των προϊσταμένων των οποίων η δουλειά τους είναι να ελέγχουν τους φοιτητές αυτούς. Αντίστοιχα και agents 40 ετών που έχουν βαρεθεί να κάνουν αυτή τη δουλειά μπορεί να μην εξυπηρετήσουν. Αλλά δεν φταίνε βέβαια αυτοί. Αν δεν κάνει σωστά τη δουλειά του ο προϊστάμενος, τι να κάνει ο υπάλληλος; Δεν μπορεί τόσα παράπονα για κακή εξυπηρέτηση και οι απο πάνω να μην έχουν ακούσει τίποτα. Η αδιαφορία είναι γενικότερη.

Πάνας

Καλησπέρα.

Γιατί στην επαρχία να ταλαιπωρούνται λιγότερο οι άνθρωποι;

Το ίδιο πράγμα δεν είναι;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet featured Nova OTE

Η επανάσταση της Οπτικής Ίνας στην Ελλάδα μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης

Τα μεγάλα δάνεια του Ταμείου Ανάκαμψης θα ενισχύσουν την ψηφιακή ανάπτυξη της Ελλάδας με έμφαση στην κάλυψη όλων των πολιτών με δίκτυα οπτικών ινών και την εξασφάλιση ταχύτητας σύνδεσης 1 Gbps.

Internet OTE

Υλοποιήθηκε το Εθνικό Μητρώο Ασθενών με COVID-19

Το Εθνικό Μητρώο Ασθενών με COVID-19 υλοποίησε ο Όμιλος ΟΤΕ, σε συνεργασία με την εταιρεία Byte Computer, για το Υπουργείο Υγείας, μέσω της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης (Η.ΔΙ.ΚΑ ΑΕ).

Internet OTE

Όμιλος ΟΤΕ: 43.000 χλμ οπτική ίνα σε όλη την Ελλάδα

O Όμιλος ΟΤΕ σε διάστημα 8 μηνών ανέβασε τον αριθμό των καμπινών που είναι συνδεδεμένες με οπτικές ίνες σε σχεδόν 13.000, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πλάνο που είχε καταθέσει στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για την Α’ φάση του Κανονισμού Δικτύων Νέας Γενιάς.

Internet COSMOTE OTE

Ξενάγηση στον υπόγειο καλωδιακό κόσμο των τηλεπικοινωνιών

Μια υπόγεια καλωδιακή βλάβη (βλάβη σε κεντρικό καλώδιο του τηλεπικοινωνιακού δικτύου, που περιλαμβάνει πολλαπλές συνδέσεις πελατών), που επηρέαζε τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet αρκετών συνδρομητών, διόρθωσαν πριν λίγες μέρες, στην περιοχή της Νέας Σμύρνης, οι τεχνικοί δικτύου του Ομίλου ΟΤΕ.