Δευτέρα
12/05/2008

On Telecoms | Ευτράπελα με πελάτες και οutsource τεχνικούς

angly old ladyΗ αγανάκτηση των πελατών της On Telecoms έχει φτάσει στο αμήν και με το δίκιο τους. Έχω ξαναγράψει ότι είναι απαράδεκτο με τόσα προβλήματα η On να συνεχίζει να κοροϊδεύει τον κόσμο βάζοντας διαφημίσεις σε τηλεόραση, περιοδικά και αφίσες στο δρόμο, προσελκύοντας νέους δυσαρεστημένους πελάτες. Συγκεκριμένα έχω προτείνει να σταματήσουν τις διαφημίσεις και να δώσουν αυτά τα λεφτά ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και την ικανοποίηση των σημερινών πελατών τους. Δύο πρόσφατα περιστατικά πελατών της On περιγράφουν με γλαφυρότητα το πως μπορεί κάποιος να ξεπεράσει τα όρια όταν τον κοροϊδεύουν συνεχόμενα.

Έχω κάνει το λάθος να είμαι πελάτης της On Telecoms και ακόμα μεγαλύτερο σφάλμα μου είναι ότι πρότεινα και στην αδερφή μου να βάλει με αποτέλεσμα η κοπέλα να έχει αγανακτήσει από τις “ανύπαρκτες” υπηρεσίες που πληρώνει κανονικά κάθε μήνα, χωρίς να έχει. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, θα το ξεπληρώσω με πολύ πόνο είμαι σίγουρος!

Νωρίτερα λοιπόν σήμερα ήρθε τεχνικός της εταιρείας που είχε καλέσεις η αδερφή μου για πολλοστή φορά, μάλιστα ο ίδιος θυμόταν και το σπίτι. Πάνω στην κουβέντα τον ρώτησα για το αν έχει συναντήσει προβλήματα με αγανακτισμένους πελάτες. Ο ίδιος μου είπε ότι επισκέπτεται 8 με 10 σπίτια την ημέρα αλλά δεν του έχει τύχει κάτι πολύ σοβαρό, παρά μόνο κάποιες αψιμαχίες. Μου είπε όμως ότι δυο συνάδελφοί του έχουν ζήσει την οργή εξαγριωμένων πελατών.

Συγκεκριμένα μου εκμυστηρεύτηκε ότι ένας συνάδελφός του είχε παραμείνει κλειδωμένος σε σπίτι επί 4 ώρες με τον πελάτη να τον απειλεί ότι αν δεν φτιάξει το πρόβλημα δεν φεύγει! Εδώ να σημειώσουμε ότι οι τεχνικοί που στέλνει η On Telecoms για να επιδιορθώσουν τα προβλήματα δεν είναι δικοί της υπάλληλοι. Οι τεχνικοί αυτοί είναι υπάλληλοι συνεργαζόμενης εταιρείας, δηλαδή outsource τεχνικοί. Οπότε φίλοι μου με το δίκιο σας τα νεύρα, αλλά δεν ευθύνονται αυτά τα παιδιά για τα προβλήματα της On ούτε έβαλαν αυτή την υπογραφή για το συμβόλαιό σας. Τα θέλατε και τα πάθατε.

Ακόμα ο συμπαθέστατος τεχνικός της On μου είπε ότι σε πολλές πολυκατοικίες ένοικοι και ιδιοκτήτες «στραβώνουν» όταν πάει και πειράζει το καφάο του OTE! Μάλιστα σε μια περίπτωση γνωστού του, κατέβηκε ηλικιωμένη κυρία που δεν είχε σχέση με την On και με σκουπόξυλο τον πήρε στο κυνήγι…

Είναι για γέλια πραγματικά αυτά τα ευτράπελα, όμως με την απόφασή μου να εμπιστευτώ τις τηλεπικοινωνιακές μου ανάγκες στην On δεν γελάω, κατσουφιάζω.

Να ευχαριστήσω τον τεχνικό που προσφέρθηκε να μετρήσει και τη δική μου γραμμή.
Οι χαμηλές επιδόσεις μου ακολουθούν.
Download: 4,999Mbps
Upload: 768kbps
Θόρυβος γραμμής: 8db

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .


17 Σχόλια

  1. Ο/Η cghera λέει:

    Νομίζω οτι η σωστή λέξη είναι Outsourced και οχι off-shore. Ο όρος off-shore αναφέρεται συνήθως σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκτός της χώρας που ζούμε.
    Οι τεχνικοί της On είναι προφανώς μισθωμένοι από άλλες εταιρείες παροχής τεχνικής υποστήριξης.
    Είναι ομως προφανές το πόσο δυσαρεστημένοι οι πελάτες. Η On επιμένει με διαφημίσεις και κλήσεις προώθησης των προϊόντων της αλλά σε λίγο όλοι θα ξέρουν απο φίλους και γνωστούς τα προβλήματα και κανείς δεν θα κάνει σύνδεση.

  2. Ο/Η alexandros λέει:

    8db me toso ligo download kai upload? Vasika den erxetai shma spiti sou, 8oruvos erxetai! Emena me 18mbps grammh, erxetai 8oruvos 12-13 (oso megalutero, toso pio ka8arh grammh).

  3. Ο/Η costas λέει:

    @cghera: Έχεις απόλυτο δίκιο, έγραψα το post πολύ γρήγορα και μου ξέφυγε. Outsource ήθελα να πω, το διόρθωσα. Νομίζω ότι όπως τα λες θα συμβούν τα πράγματα, όλο και περισσότεροι γνωρίζουν πια ότι η On Telecoms είναι συνώνυμη της ταλαιπωρίας.

    @alexandros: Ναι έχω χαμηλό θόρυβο, με αποτέλεσμα να μην αντέχει η γραμμή περισσότερα Mbps. Μέχρι να καταλήξουμε στα 5Mbps είχα περάσει από τα 9 και 7Mbps αλλά κοβόταν συχνά η σύνδεση.

  4. Ο/Η Πάνας λέει:

    Καλησπέρα Κώστα!

    Να προσθέσω και εγώ άλλο ένα περιστατικό;

    Παρασκευή κάηκε το modem που η Off έδωσε σε φίλη μου.

    Τις περιπέτειες με το τηλέφωνο τις γνωρίζεις, μην σε πρήζω.

    Με τα πολλά, της είπαν ότι την Δευτέρα 9:00 – 1:00 θα της έστελναν άλλο.

    Και, φυσικά, δεν το είδε μπροστά της.

    Τους ξαναπήρε τηλέφωνο.

    Η απάντηση;

    «Δεν υπάρχει τίποτα τέτοιο καταγεγραμμένο»!!!

    Παρότι τέρας ψυχραιμίας, η φίλη τους ρώτησε αν καταγράφεται η συνομιλία.

    Στην καταφατική απάντηση αντέδρασε με ένα «Σάλτα και γαμηθείτε μαλάκες»!!!

    Την Παρασκευή της ίδιας εβδομάδας ήρθαν και της έφεραν άλλο modem!!!

    Προς γνώση και συμμόρφωση;

  5. Ο/Η costas λέει:

    Πάνα, καταλαβαίνω την οργή της φίλης σου, αλλά εγώ δεν θέλω να βρίζω.
    Άκου και το δικό μου παρόμοιο σημερινό περιστατικό,

    Έχω στείλει με FAX εδώ και 3 μήνες την αίτηση για να εξοφλείται αυτόματα ο λογαριασμός μου με πιστωτική κάρτα, αλλά συνεχίζονται να έρχονται κανονικά οι λογαριασμοί απλήρωτοι και η κάρτα δεν χρεώνεται.

    Τους πήρα λοιπόν σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι βλέπουν στο λογαριασμό μου ότι οι πληρωμές έχουν κανονιστεί να γίνονται μέσω πιστωτικής και ότι τους κάνει εντύπωση που αυτό δεν πραγματοποιείται.

    Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα στο λογιστήριο… Ίδωμεν.

    Τι έχει γίνει με την αίτησή σου για Net One?

  6. Ο/Η Πάνας λέει:

    Πήρα κανονικά το modem και στην συνέχεια έφυγα για Κύπρο. Επιστρέφω αύριο και περιμένω ότι θα είναι κανονικά ενεργοποιημένη.

  7. Ο/Η cghera λέει:

    Εγώ έχω ήδη σύνδεση με την NetOne στο νέο μου σπίτι και είναι υπό δοκιμή για 2 μήνες με συνολικό κόστος 50 ευρώ.
    Η γραμμή έπιασε 12ΜΒps αλλά σε κάποιες συνομιλίες με συγκεκριμένο τηλέφωνο (με κάλεσαν από το σπίτι με Netone σε άλλο σταθερό μη Netone) παρατήρησα ηχώ στο βάθος. Επίσης αν και έχω 12ΜΒps σε κατέβασμα από rapidshare έφτασα μέχρι 500ΚΒ/δευτ ενώ θα έπρεπε να είναι κοντά στο 1,5ΜΒ…
    Ιδωμεν. Η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πάντως είναι καλή αν και πρωινές ώρες έχει αναμονή.

  8. Ο/Η tasosvel λέει:

    Γενικότερα ακόμα οι εναλλακτικοί έχουν αρκετά προβλήματα άλλα νομίζω οτι βελτιώνονται σιγά σιγά. Για την forthnet τι γνώμη έχετε;

  9. Ο/Η Πάνας λέει:

    Συγνώμη, δεν απάντησα σχετικά με την φίλη μου.

    Η πράξη της αυτή είναι ξεκάθαρα ενδεικτική στην οποία την έφερε η Off.

    Τίποτα άλλο.

  10. Ο/Η Πάνας λέει:

    @cghera: Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ κανονική ακρόαση των τηλεφωνημάτων του γείτονα στην σύνδεση του ΟΤΕ.

    Ευελπιστώ ότι δεν θα επαναληφθεί και σε αυτούς.

    @tasosvel: Δεν άκουσα τα καλύτερα.

  11. Ο/Η costas λέει:

    Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, περί βελτίωσης, εχθές και σήμερα που πήρα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών δεν περίμενα πάνω από 5 λεπτά, από τη στιγμή βέβαια που μου είπαν ότι είμαι σε αναμονή. Γιατί μέχρι να φτάσεις σε εκείνο το σημείο έχουν περάσει 2,5 λεπτά ακούγοντας τον αυτόματο τηλεφωνητή.

    Πάντως όσοι δεν το γνωρίζεται, δεν ξέρω για τις άλλες εταιρείες, αλλά στην On Telcoms, ακόμα και αν έχεις γίνει πελάτης πληρώνεις για τα τηλεφωνήματα στο τμήμα εξυπηρέτησης.

    Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει προς το Σεπτέμβριο σύμφωνα με πληροφορίες που έχω από την ΕΕΤΤ.

  12. Ο/Η nmpardakis λέει:

    Kαλησπέρα,

    Πήρα ON και από χθες δεν μπορούσα να μπω Techblog.gr. (#@$$%^$#%^&$%@!)
    Τα νευρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο (αυτό της φερράρι).
    Αγχώθηκα, νόμιζα πως δεν θα το ξαναδώ ποτέ ξανά.
    Προσπάθησα να βρω φαρμακείο που να εφημερέυει.
    Βρήκα.
    Επειτα από πολλά ηρεμιστικά και πολλές ώρες αναμονής το techblog.gr είναι πάλι κοντά μου.
    Γαλήνια, ηρεμία, ψυχραιμία.
    Ευχαριστώ.

    Υ.Γ. Παω για ύπνο

  13. Ο/Η alexandros λέει:

    @ mpardakis: χαχαχαχα καλά, όλα τα τελευτά το σχόλιο!

  14. Ο/Η Bill λέει:

    παιδια εγω ενα εχω να πω.Μια βδομαδα δουλεψα δοκιμαστικα στην ΟΝ και σηκωθηκα και εφυγα απο αυτα που ακουγα εκι μεσα. Τι να προτοθημηθω απο τα απιστευτα που ελεγαν στουσ πελατες για να τουσ ριξουν: απο το οτι αγορασε δορυφορο η εταιρεια για να μην εχει προβλημα το δικτυο (ελεος ομως) μεχρι το οτι το ασυρματο ρουτερ
    πιανει στα 2 χιλιομετρα.Πως να μην υπαρχουν αγανακτισμενοι πελατες μετα?

  15. Ο/Η Θανάσης λέει:

    Σκεφτόμουν να βάλω On Telecom , , αλλά με όλα αυτά που διαβάζω μάλλον δε θα βάλω τίποτα γιατί όλοι μου βρωμάνε ………….. ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ!!

  16. Ο/Η ΑΛΕΣΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ λέει:

    Φίλοι μου

    Επειδή πιστεύω οτι κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να πάψουμε να αδρανούμε στα προβλήματα ποιότητας των υπηρεσιών που είναι υποχρεωμένοι να μας παρέχουν οι ‘αξιότιμοι’ κ. κ. πάροχοι, ας δημοσιοποιούμε κάθε μας πρόβλημα, ώστε να ενημερώνονται οι τυχόν νέοι πελάτες τους για την ποιότητα των υπηρεσιών τους.

    Σας παραθέτω αυτούσιο το κείμενο – διαμαρτυρία που έστειλα στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, καθώς και στην ίδια την ON TELECOMS.

    Προς:
    1. On Telecoms Α.Ε. – Φαξ: 210 615 1300

    Κοινοποίηση προς ενέργεια κατά τις αρμοδιότητες της κάθε Αρχής
    2. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικονωνιών και Ταχυδρομείων – Φαξ: 210 6105049
    3. Συνήγορο του Καταναλωτή – Φαξ: 210 6460414

    Αγαπητοί-ες κύριοι-ες,

    Είμαι κάτοχος της υπ’ αριθμόν 210 7627346 σύνδεσης τηλεφώνου και συνδρομητής ευρυζωνικών υπηρεσιών (Triple Play) της εταιρείας «ON TELECOMS». Αντιμετωπίζω ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το οποίο επί σειρά μηνών δεν επιλύεται παρά την υπαιτιότητα ως προς αυτό της εταιρείας.
    Συγκεκριμένα:
    Πρό δεκαμήνου περίπου, κατά τις ώρες αιχμής η ταχύτητα σύνδεσής με το διαδίκτυο έπεφτε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, περίπου στο ¼ της κανονικής ταχύτητας που είχα κατά τις ώρες μη αιχμής. Προφανέστατα το γεγονός συνιστά παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ως προς το μέγεθος και τη σταθερότητα του προσφερομένου εύρους ζώνης (bandwidth) και – σημειωτέον – ανεξαρτήτως του αριθμού συνδρομητών που εξυπηρετεί η εταιρεία.
    Μετά απο ταλαιπωρία αρκετών μηνών και άκαρπων τηλεφωνικών επικοινωνιών με τεχνικούς (κ. Κούβαρης, κ. Μάνος, κ. Πανάγος και πολλοί άλλοι) εστάλη τεχνικός της On Telecoms στο σπίτι μου, ο οποίος έλεγξε την γραμμή μέχρι το σπίτι μου, καθώς και όλες τις συνδέσεις στο υπολογιστικό μου σύστημα. Η σχετική αναφορά του προς την εταιρεία ήταν σαφέστατη: δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, ούτε στην γραμμή, αλλά κυρίως, ούτε και στις συνδέσεις εντός του σπιτιού μου, πράγμα που συχνά επικαλούνταν οι τεχνικοί κατά τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες. Βλέπετε, η βλάβη στο σπίτι μου, είχε τη συνήθεια να εμφανίζεται μόνο… κατά τις ώρες αιχμής!!!
    Στη συνέχεια, κάποια στιγμή, το πρόβλημα, ξαφνικά ως δια μαγείας έπαψε να υφίσταται. Ωστόσο, προ διμήνου περίπου αυτό επανεμφανίστηκε με διαφορετική μορφή:
    Ενώ η ταχύτητα σύνδεσής μου με το διαδίκτυο ήταν σταθερή στα 1150 Kbps, ξαφνικά, χωρίς κανένα λόγο και χωρίς να αλλάξει το παραμικρό στο σύστημά μου, η ταχύτητα άρχισε να πέφτει – ανεξαρτήτως ωρών αιχμής – πολλές φορές ακόμη και στα 120 Kbps, και να παραμένει συνεχώς στην ίδια περίπου ταχύτητα, η οποία χαρακτηρίζεται ως απαράδεκτα χαμηλή για σύγχρονη ευρυζωνική σύνδεση. Διευκρινίζω ότι, την ταχύτητα της σύνδεσης την μετρώ με τρόπο που μου υποδείχθηκε απο τους ίδιους τους τεχνικούς της On Telecoms.
    Έκτοτε, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, επικοινωνούσα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας και ανέφερα το πρόβλημα. Στις αρχές Δεκεμβρίου περίπου, επικοινώνησε μαζί μου κάποιος τεχνικός, του οποίου το όνομα μου διαφεύγει και μου είπε ότι διαπίστωσε πως «συσωρεύτηκαν πολλά λάθη στα πακέτα δεδομένων που διακινούνται» και ότι θα έκανε κάποιες ενέργειες αποκατάστασης. Όντως, μετά απο λίγες ώρες, η ταχύτητά μου επανήλθε στα συνηθισμένα επίπεδα (περίπου 1150 Kbps). Δυστυχώς όμως, την περασμένη εβδομάδα το συγκεκριμένο πρόβλημα επανήλθε.
    Η τελευταία μου επικοινωνία ήταν προ ολίγων ωρών με την τεχνικό της εταιρίας κυρία Μέλλου, η οποία μου δήλωσε ότι είναι η υπεύθυνη του τεχνικού τμήματος και ότι επικοινωνεί η ίδια μαζί μου επειδή μέχρι τότε δεν είχε λυθεί το πρόβλημά μου. Παρά τις προσπάθειές της κατά τις αλλεπάλληλες συνομιλίες μας, το πρόβλημα δεν λύθηκε και τότε επεστράτευσε τις ίδιες αβάσιμες δικαιολογίες τις οποίες έχω ακούσει επανειλημμένως τους τελευταίους μήνες, δηλαδή ότι κάτι συμβαίνει κατά… περιόδους στο σύστημά μου, αγνοώντας την αναφορά του ίδιου του τεχνικού τους ότι όλα στο σύστημά μου βαίνουν καλώς (σημειωτέον ότι μετά από την αναφορά δεν υπήρξε καμμία μεταβολή στην παραμέτρους της σύνδεσής μου που έλεγξε ο τεχνικός). Επίσης, όταν ζήτησα έν όψει αυτού του αδιεξόδου απο την κ. Μέλλου το όνομα κάποιου πιο υψηλά ιστάμενου από αυτήν που να είναι σε θέση να λύσει το πρόβλημά μου, μου απάντησε οτι… δεν το θυμάται !!!!!!!!!!!!!!!, για να με παραπέμψει τελικώς στο εταιρικό φαξ, στο οποίο επίσης αποστέλλω το παρόν.
    Εν όψει των ανωτέρω, δηλαδή της απαράδεκτης αδυναμίας ή δυστροπίας της εταιρείας παρά τις συμβατικές υποχρεώσεις της να παράσχει ικανοποιητική λύση στο συνεχιζόμενο πρόβλημά μου, παρακαλώ για τις άμεσες δικές σας σχετικές ενέργειες.

    Αθήνα 17.2.2009

    Κωνσταντίνος Αλέστας (υπογραφή)

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
    Κωνσταντίνος Αλέστας
    Προγραμματιστής Η/Υ
    Γραβιάς 18 – Βύρωνας – Τ.Κ. 16232
    Τηλέφωνα: 2107627346 & 6945791676
    Fax: 2107628294

  17. Ο/Η ρηγουτσος χρηστοσ λέει:

    μετα απο πανω απο 5 χρονια αποφασισα να φυγω απο την ον και για πρωτη φορα εταιρια (ον) ζηταει πισω τον εξοπλισμο καθως και να πληρωσω τελη απενεργοποιησεις!!!επισης τον εξοπλισμο θελουν να τους τον παραδωσω εγω με δικα μου εξοδα!!!!! ξεφτυλες οσο δεν παιρνει

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.