Νοκ άουτ η Γενική Ταχυδρομική, σταματάει να δέχεται αποστολές μέχρι τη Δευτέρα [Αποκλειστικό]

Από σήμερα έως τη Δευτέρα η Γενική Ταχυδρομική σταματάει να δέχεται αποστολές από όλους τους πελάτες σε όλη την Ελλάδα. Όσοι έχετε παραγγείλει κάτι από κατάστημα έως και εχθές Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου, θα παραλάβετε κανονικά το δέμα σας τις επόμενες ημέρες με τις παραδόσεις να πραγματοποιούνται ακόμα και Κυριακή.

Η Γενική Ταχυδρομική είναι νοκ άουτ, καθώς υπάρχει τεράστιος όγκος παραγγελιών. Για αυτό, με την αναστολή αποδοχής νέων δεμάτων ελπίζει να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες που περιμένουν το δέμα τους, με παραδόσεις αλλά και ανοιχτές αποθήκες ακόμα και την Κυριακή.

Όσοι παραγγείλατε σήμερα κάτι από κάποιο eshop με παράδοση από Γενική Ταχυδρομική θα είναι σα να το έχετε παραγγείλει από την ερχόμενη Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου.

Ενδιαφέρει επίσης: Speedex: Η αποστολή σας είναι σε παλέτα που δεν έχει ξεφορτωθεί

Όπως μαθαίνουμε, λόγω του τεράστιου όγκου από τις ηλεκτρονικές αγορές, η Γενική Ταχυδρομική θα βάλει πλαφόν στα καταστήματα σε αριθμό αποστολών ανά ημέρα αλλά και στο βάρος των δεμάτων, δηλαδή δε θα δέχεται δέματα άνω των 5 κιλών.

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας πληροφορίες, η Γενική Ταχυδρομική έλαβε αυτή την απόφαση σήμερα το πρωί, καθώς αυτή τη στιγμή στο κέντρο διαλογής της εταιρείας στην Αθήνα εκτιμάται ότι βρίσκονται στοιβαγμένες περισσότερες από 500.000 αποστολές.

Για να αντιληφθούμε το μέγεθος του προβλήματος αρκεί να γνωρίζουμε πως η εταιρεία είχε μέσο όρο 80.000 αποστολές ημερησίως σε όλη την Ελλαδα, ενώ στη δεύτερη καραντίνα που διανύουμε έφτασε τις 220.000.

Το πρόβλημα βέβαια είναι ακόμα μεγαλύτερο και δε σταματάει μόνο στη Γενική Ταχυδρομική. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, τα ΕΛΤΑ βρίσκονται σε ακόμα χειρότερη κατάσταση, καθώς μαθαίνουμε ότι έχουν στα κεντρικά διαλογής αποστολές που τους έχουν παραδοθεί από τα eshop 10 με 12 ημέρες πριν!

Η κατάσταση με τις εταιρίες ταχυμεταφορών είναι τραγική, κάτι που όλοι λίγο πολύ γνωρίζαμε, με τις καθυστερήσεις των παραδόσεων που έχουμε βιώσει την τελευταία χρονική περίοδο. Όμως, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα από όσο νομίζαμε και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες και το φιλότιμο των εργαζομένων είναι αδύνατο να διεκπεραιωθεί ένας τόσο μεγάλος όγκος αποστολών. Οπότε, ίσως δούμε αντίστοιχες κινήσεις και από τις υπόλοιπες ταχυδρομικές μέσα στις επόμενες ημέρες.

Οδηγός Καταναλωτή για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Συμβουλές και δικαιώματα

Να σημειωθεί ότι από 1 Δεκεμβρίου η Γενική ταχυδρομική έχει ενημερώσει τους πελάτες λιανικής της ότι:

1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία “VIP αποστολή” [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις

Αναμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει τις επόμενες ημέρες όχι μόνο από τη Γενική Ταχυδρομική, αλλά και από τις υπόλοιπες εταιρείες courier.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Επεξεργάστηκε την 16 Δεκεμβρίου 2020 15:40

Σχόλια

    • Ναι, μπραβο που αντι να προσλαβουν περισσοτερα ατομα απο το 1ο lockdown (που οντως τους βρηκε απροετοιμαστους), μεταφερουν τη καθυστερηση στον πελατη / παραληπτη, χωρις να ριχνουν τουλαχιστον την τιμη που περιλαμβανε συγκεκριμενο χρονο παραλαβης.

      Επισης, μπραβο που προσθετουν την υπηρεσια VIP αποστολη (!!) η οποια (φυσικα) κοστιζει περισσοτερο και μπορει να εξυπηρετησει πελατες στον χρονο που παλιοτερα εξυπηρετουσε η εταιρεια χωρις εξτρα κοστος.

      Απλα μια απορια: Αυτη η VIP υπηρεσια "κατασκευαζει" υπαλληλους που μπορουν να φερουν τα δεματα σε 2-3 ημερες ή απλα πληρωνεις για να "καβαλησεις" καποιον αλλο κακομοιρη που δεν πληρωσε και θα το παραλαβει ΑΚΟΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ;

  • Επιτέλους, παραδέχθηκε την αδυναμία εξυπηρέτησης-παράδοσης. Ήταν καιρός να γίνει. Η Γενική Ταχυδρομική και όταν δεχόταν αποστολές δεν παρέδιδε. Τηλεφωνούσαν να πάει να παραλάβει ο πελάτης παραλήπτης. Τα ΕΛΤΑ παραμένουν μακράν ασυναγώνιστα, χρόνια τώρα.

    • Πρωτα στελνουν μηνυμα οτι δεν σε βρηκαν... Χωρις να σε εχουν ψαξει ποτε... Και μετα τηλ να παραλαβεις.. Αλλιως σε κανα 4-5ημερο παλι αν θες ν στο φερουν... Κλασσικα χρονια τωρα γενικη ταχυδρομικη. Μια φορα π χα απηυδήσει τους ειπα ν μ τ φερουν χωρις τηλεφωνο και οτι αν με παρουν τηλ δν κανω παραλαβη. Και το φεραν μια χαρα.

      • Γενικά εξαρτάται από κατάστημα σε κατάστημα.. Εμάς στη Χαλκίδα η Γενική ήταν η πιο τίμια (προ κορονοϊου), και η ACS μακράν χειρότερη και από τα ΕΛΤΑ.
        Πλέον είναι όλες σε μια μέτρια κατάσταση.

        Ακόμη και τώρα πάντως στο γραφείο δεν έχουμε κανένα θέμα με την SpeedEx (φακελοι). Αξίζει να αναφερθεί...

    • Δουλευω με ολες και τα ΕΛΤΑ ειναι τα χειροτερα μονο μια φορα διακινηση μετα ελα να το παρεις χαμενα υποτεμαχια δεματων και εσυ να μην μπορεις να δεις που βρισκονται, να εχουν μονο το κυριο δεμα και να μην το παραδιδουν να λενε στο πελατη αν ερθουν και τα αλλα θα σου παραδωσω και αν τους πεις και κατι σου λενε δεν θα μου πεις πως θα κανω τι δουλεια μου....Οι αλλες ειχαν τουλαχιστον το θαρρος να μας πουν οτι δεν μπορω για 2-3 μερες να παρω μεγαλο ογκο για να μπορεσω να διακινησω αυτα που εχω και ξανα παραλαμβανω μετα ...

    • ΕΛΤΑ; καλό το ανέκδοτο. Χωρίς να ευθύνονται οι ταχυδρόμοι. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι

  • Κώστα, ποιες 10 κ 12 ημέρες στα ΕΛΤΑ..
    Από 10/11 περιμένω την παραγγελία η οποία έχει κάτσει στο ΚΔ ΑΘΗΝΑΣ. 15/11 άλλη παραγγελία, επίσης στο ΚΔ ΑΘΗΝΑΣ.
    Παμε για ένα μήνα.

  • Από το πρώτο lockdown δεν έμαθαν τίποτα (όχι μόνο η Γενική, όλοι); Ύλπιζα πως τώρα στο δεύτερο θα τα πάνε καλύτερα, όχι όπως στις κανονικές συνθήκες, αλλά όχι και να σταματήσουν να δέχονται αποστολές. Γιατί υποθετώ πως πάνω-κάτω όλοι στην ίδια κατάσταση είναι, δε θα παραξενευτώ αν βγάλουν παρόμοια ανακοίνωση και οι άλλοι. Θα δείξει...

    • Έμαθαν και παραέμαθαν. Αλλά για να εφαρμόσεις ό,τι μαθαίνεις, δηλαδή εν προκειμένω έξτρα στόλο και προσωπικό, χρειάζεται να ΜΗΝ έχεις καβούρια στις τσέπες...

  • Δηλαδή αν αυτό που έχουμε παραγγείλει είναι εργαλείο δουλειάς και με αυτό βγάζεις το μεροκάματο σου χαρη στην ανικανότητα κάποιων να οργανώσουν μια εταιρία πάει θα χάσεις και τα λεφτά σου.
    Μπορούσε κάλλιστα η εταιρία από τους 1.500.000 ανέργους να προσλάβει με σύμβαση ορισμένου χρόνου μερικούς υπαλλήλους έστω για κάποια ανάγκη και να νοικιάσει αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχει αυτό τι χάος. Αλλα μόνο να πλουτίζουν θέλουν καξ όχι να ξοδεύουν

  • Ας πάρουν λοιπόν από 5-10 διανομείς επιπλέον, για να βγει ο όγκος της δουλειάς. Αλλά όχι... Το μεγαλύτερο κέρδος με το ελάχιστο έξοδο.

  • Γενικά εχω παρατηρήσει σε διάφορα δεματα πως δεν λειτουργούν οι κωδικοί voucher αυτήν την βδομάδα

  • Αντί να πάρουν όλες οι ταχυδρομικές χ2 εργαζόμενους να βγει η δουλειά λένε ότι δεν μπορούν.. σιγά που θα έδιναν χρήματα οι πλούσιοι για να βγει η δουλειά.. Κάτσε κ πάλεψε εκεί μόνος όπως πάντα κλασικά.. Σε όλες τις δουλειές..

  • Καλημέρα σε όλους σας....έχω δουλέψει κουριερ και θα σας πω μόνο ότι δεν έρχονται για δουλειά οι τόσοι άνεργοι που υπάρχουν...δεν μπορείς να γίνεις κουριερ σε 2-4 μέρες θέλεις χρόνο.... και κάτι ακόμα δεν μπορείς να αγοράσεις 3-4 μηχανάκια για 20-30 μέρες...μετά τι θα τα κάνεις?λίγο υπομονή από όλους μας...και εγώ περιμένω δέμα και μάλιστα για δώρο σε γενέθλια αλλά....υπομονή...

    • Πεστα ρε φίλε! Νομίζουν όλοι πως είναι τόσο απλό να προσλάβουν περισσότερους courier

    • Όσο μεγαλύτερο στόλο από προσωπικό και οχήματα έχεις τόσο μεγαλύτερο όγκο δουλειάς θα πάρεις και τόσα περισσότερα λεφτά θα βγάλεις. Αυτό σημαίνει ολική απόσβεση αγοράς της επένδυσης και φυσικά προτίμηση πελατών σαφώς μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες "προβληματικές" εταιρείες. Σε μία κρίση όπως αυτή όσοι επενδύουν θα λάβουν πολλαπλά πίσω την επένδυση αυτή. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν από πέρυσι τρομερά κίνητρα οικονομικά με το να βάζεις βγάζεις κατά το δοκούν υπαλλήλους σε αναστολή όποτε το κρίνεις και επιπλέον έχουν δοθεί μεγάλα ποσά σε εταιρείες που έχουν πληγεί κατά την διάρκεια της πανδημίας. Επιπλέον δάνεια έχουν παγώσει, ενοίκια επαγγελματικής στέγης και γραφεία έχουν με νόμο μικρότερη δόση και γενικά όλα τα μέτρα έχουν δοθεί στους εργοδότες και τα αφεντικά. Αλοίμονο λοιπόν αν δεν βλέπουν την χρυσή ευκαιρία για επένδυση. Τέλος αν έχεις μία εταιρεία μεταφορική και όταν ξεκίνησε αυτή η πανδημία δεν είχες προβλέψει την υψηλή δουλειά που θα έχεις και να κάνεις εγκαίρως προσλήψεις για να είναι πλέον έτοιμοι και εκπαιδευμένοι οι υπάλληλοι σου σήμερα που μιλάμε. Εκτός αν κανείς όταν άρχισε η πανδημία δεν ήξερε ότι θα πάρει παραπάνω από ενάμισι χρόνο η όλη ιστορία με τα εμβόλια και τα λοιπά. Γενικά δεν μπορώ ποτέ να ακούω κανένα να λέει για αφεντικά σε αυτή την χώρα, για εκπαίδευση προσωπικού, αγορά οχημάτων η οποιασδήποτε άλλης επένδυσης. Ο Έλληνας εργοδότης ακόμα και τώρα που οι εργοδοτικές εισφορές έχουν πιάσει πάτο προτιμά την μαύρη εργασία και αλλάζει το προσωπικό του συνεχώς επιλέγοντας στο να μην δίνει ευκαιρίες στο να προλάβει να προσαρμοστεί ο εργαζόμενος. Τέλος για να το κλείσουμε το θέμα με κάτι επί του θέματος. Στην προηγούμενη καραντίνα Acs και Γενική συνεργαζόντουσαν με ταξί προκειμένου να παραδίδουν δέματα και τους έδιναν ένα ποσό ανά αριθμό δεμάτων που παρέδιδαν ως κέρδος. Έγιναν καταγγελίες ότι οι μεταφορικές δεν ήθελαν να κόψουν με μπλοκάκι εξωτερικού συνεργάτη τιμολόγιο και έψαχναν συνεργασία με μαύρα κι μόνο. Αυτός ειναι ο λόγος που δεν συνεργάζονται και πάλι στην δεύτερη καραντίνα. Λύσεις υπάρχουν και είναι πολλές όμως όταν είσαι Έλληνας εργοδότης ΟΧΙ!

  • Αν δεν μπορούν αw συνεργαστούν με τα ΚΤΕΛ σε 12 ωρες το δεμα θα ειναι στο αντίστοιχο ΚΤΕΛ του Νομου.

  • Εχω μια ερωτηση. Αν δεν ηταν το lockdown ολοι εσεις που κανετε παραγγελιες online θα βγαινατε εξω για να αγορασετε αυτο που θελετε απο τα καταστηματα?? Ή τωρα εν μεσω πανδημιας και lockdown θυμηθηκατε οτι εχετε ελλειψη απο ρουχα, παπουτσια, κινητα, ηλεκτρικα ειδη και οτι αλλο σας καπνισει να παραγγειλετε?? Τοσο καιρο που τα μαγαζια ηταν ανοικτα, οι πελατες μπαινανε μεσα με το σταγονομετρο!! Τωρα σας ηρθε η επιθυμια να ψωνισετε χωρις καν να βλεπετε το προιον απο κοντα που παραγγελνετε. Μετα σας φταινε οι μεταφορικες που καθυστερουν τις παραδοσεις.

    • Οχι απλα τωρα με το lockdown ο κόσμος δεν μπορεί τα τα ξοδεψει τα χρήματα σε (Βενζίνη Αυτοκίνητο -  Για τις μετακινήσεις με όλα τα Μέσα Μεταφοράς - Καφέ Bar - Club - Εστιατόρια - Ταξίδια - Γενικά στις βόλτες του.. Οπότε τα ξοδεύει σε Onlone παραγγελίες και δεν χρειάζεται να το δει απο κοντά γτ και να μην του αρέσει το στέλνει εντός 14 ημερών πίσω και αν είναι ρούχο το αλλάζεις δωρεάν και στα περισσότερα e-shops δεν έχουν μεταφορικά..

      • Και αντι να βαλει λιγα χρηματα στην ακρη πρεπει να ξοδεψει?? Και μετα θα κλεγονται οτι δεν εχουν λεφτα!!!

        • Όχι Σάκη μου, ο κόσμος "κλαίγεται" (κλαίω όχι κλέω) ότι δεν έχει λεφτά, για άλλους λόγους, κρίμα που δεν μπορείς να καταλάβεις

    • Είναι υψηλή εμπορική περίοδος. Εβδομάδα Black Friday/Cyber και αποστολή χριστουγεννιάτικων δώρων αφού οι μετακινήσεις εκτός νομού είναι ξεκάθαρο ότι δεν αρθούν.

    • Αμα τον έπαιρναν όμως τον υπάλληλο και μετά από ένα μήνα τον σούταραν χωρίς να έχει κανένα δικαίωμα πως θα φαινόταν?

    • Για να ασχολήθηκε εσείς με τα πραγματικά προβλήματα σήμερα παρα να γκρινιάζετε αν θα καθυστερήσει 4,5 η 10 μερες μια online παραγγελία σας γίνεται λογος?

  • Συγχαρητήρια σε όλους τους υπαλλήλους της γενικής ταχυδρομικής που εργάζονται μέρα νύχτα για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των πελατών.
    Ένα μεγάλο μπράβο σε αυτή την εταιρεία που εν μέσω πανδημίας έχει προσλάβει μέγιστο αριθμό ατόμων. Θέλει ανθρωπιά και αντίληψη για να κατανοήσει κανείς το τεράστιο όγκο που έχουν να διαχειριστούν αυτοί οι άνθρωποι. Ένα μεγάλο μπράβο και πάλι

  • Περιμένω 4 δέματα απο Άμαζον Γερμανιας, ήδη πήρε παράταση η παράδοση 1 εβοδομάδα μετά την ήδη αργή ημερομηνία παράδοσης που μου έδωσαν. Το θετικό με αυτούς είναι οτι αν δεν τηρηθεί και η δευτερη παράταση τότε θα μου επιστρέψουν αυτόματα όλο το ποσό.

    • εσυ ζεις σε δικο σου πλανητη.. εδω και μηνες τα δεματα εξωτερικου εχουνε προβλημα.. δεν περιμεναμε black friday για να γονατισουμε... τουλαχιστον εχεις backup... εμεις το paypal.. εσυ το amazon support.. make them PAYYYYYYY

  • Αν πας στο κατάστημα τους στο Ηράκλειο θα δεις να περιμένουν στην πόρτα 10+ άτομα... και αυτό γίνεται εδώ και πολλά χρόνια. Τώρα απλά η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη.
    Τους παίρνεις τηλέφωνο και το έχουν κατεβασμένο (έχω πάει στο κατάστημα και το είχαν "ξεχάσει" ανοικτό πάνω σε ένα πάγκο... και τους την είπα μπροστά σε άλλους πελάτες).
    Για παράδοση στην πόρτα σου πρέπει να έχεις τύχη βουνό.

    • εγω πριν γινει αυτο το μπαμ ελεγα σε ολους τους αθηναικους εμπορες ΟΧΙ γενικη ... αλλιως.. ΞΑ ΣΟΥ .. δεν ακουγανε προλαβα ισα ισα παραδοση.. πλεον.. βλεπω τα προφητικα μου λογια να γιναν πραγματικοτητα τοσο που μου ρχεται να τους στειλω μηνυμα για το "i told you so" ...

  • Θεωρω οτι δεν μπορείς να προσλαβεις ατομα, μέχρι να μάθουν την δουλειά "σχολασε ο γάμος". Αντε ας υποθέσουμε οτι έπαιρνε, και σ ενα μήνα τους ελεγε τέλος ποιος θα πήγαινε ? Εδω ο αλλος δεν πάει να μαζέψει ελιές για ένα μήνα. Πάντως μπράβο στην Γενική που σκέφτηκε να ενεργησει έτσι, απ το να τσακωνόμαστε με τους υπαλλήλους της που είναι οι αποστολες

    • Έχουμε πανδημια ξυπνήστε λιγο η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη σε όλους τους τομείς . Όλοι εσείς που γκρινιάζετε για καθυστερήσεις αγνοείτε το τι συμβαίνει κάνετε αλόγιστες παραγγελίες σε προϊόντα οτι να ναι που δεν μπορείτε καν να χρησιμοποιήσετε λόγο lockdown κάντε αγορα με εβλαβια προκειμένω να μην μπουκώνει το συστημα οτι γινεται δηλαδή σε όλες τις χώρες για να μην μπουκώνει το συστημα υγείας επίσης πρωτα να είστε οι ίδιοι συνεπείς δώστε ονομα κουδουνιου οροφο και φτιάξτε τα θηροτηλεφωνα σας γιατί επειδή πληρώνετε πρέπει να σας βρούμε.
      Ένας κουριερ...

      • Αγαπητοί κύριοι και κυρίες εργαζομαι σε εταιρία ταχυμεταφορων σε επαρχιακή πόλη, θα ήθελα να πάρω θέση γιατί δικαιούμαι να πάρω θέση και να σας ενημερωσω πως και προσωπικό προσλάβανε όλα τα καταστήματα μας και υπεραανθρωπες προσπάθειες κάνουμε να ανταποκριθουμε έτσι ώστε να εξυπηρετήσουμε αποστολείς και παραλήπτες. Στο δικό μας κατάστημα εργαζόμαστε 10 πλέον κουριερ από 6 προ covid και και 7 πλεον reception και διακίνηση μαζί από 4 προ covid. 12 έως 15 ώρες δουλειάς μηδενός εξαιρουμένου κάθε μέρα!! Πληρωνόμαστε κανονικά, η εταιρεία μας έχει αγκαλιάσει οοολους με bonus και extra απο τους ίδιους αλλά και από τους υπευθηνους του κάθε καταστήματος. Αρκεί να σας πω ότι το κατάστημα μας έως και σήμερα έχει 7000 αποστολές να διαχειριστεί!! Απαράδεκτοι οι οδηγοι γιατί βρηκε
        το σημείωμα αλλά δεν χτύπησε, δεν κουβαλάνε τά δέματα και κάνουν βόλτες κύριοι, ούτε έχουμε καμία μα καμία διάθεση να κάνουμε τα γραφεία μας αποθήκες διότι αυτό είναι τριπλάσια δουλειά για εμάς όταν ένα δέμα δεν παραδοθει!! Ειδα ότι έφτασε και ήρθα να το πάρω αλλά το είχε ο οδηγός και πάλι απαράδεκτοι. Δεν φταίμε που έχετε βάλει παράδοση σε δν/ση και περιμενετε στην ουρα άσκοπα! Ούτε γιατί λειπατε ούτε γιατί τα στοιχεια είναι ελλιπείς ούτε γιατί έχει άλλο όνομα το κουδούνι. Δεν απαντάμε σε όλα τα τηλέφωνα γιατί χτυπάνε κατά ριπας, όσοι είναι στημένοι στην ουρά ώρες διαμαρτυρονται γιατι μιλάμε και δεν εξυπηρετούμε. Πλην ελάχιστον περιπτώσεων που οι αποστολές περιέχουν φαρμακευτικό υλικό όλες αυτές οι χιλιάδες αποστολές είναι οικοσυσκευες ρούχα παπούτσια. Έχουμε χάσει τους τρόπους μας την ανθρωπιά μας την ευγένεια μας για ένδυση υπόδηση και κουζινομηχανες??? Είμαστε αγενείς μόνο εμείς? Με εχουν βρίσει με έχουν προσβάλλει με έχουν ειρωνευτει και οταν έχω απαντήσει με βαφτίζουν ειρωνική και αγενεις. Ο άγραφος νόμος ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

        • Σωστά τα λες γιατί κάποιοι τα βλέπουν όλα μαύρα ή άσπρα. Λένε «Γιατί δεν περνούν κι άλλους υπαλλήλους βανάκια μηχανάκια κτλπ,» με τα λόγια είναι εύκολα όλα,αλλά δεν βλέπουμε ότι όπως έγραψε και κάποιος άλλος πιο πάνω είναι πρωτόγνωρες καταστάσεις γι όλους. Επίσης σε σχέση με την προηγούμενη καραντίνα νομίζω εδώ είναι διπλάσιος ο όγκος. Δουλεύω σε μεγάλη εταιρία ηλεκτρικών σε επαρχία και συσκευάζουμε για αποστολή κάθε μέρα από 350 έως 500 δέματα από μικρά μέχρι αρκετά μεγάλα. Φυσικό είναι ότι όλος αυτός ο όγκος δεν γίνεται να παραδοθεί μέσα σε 2-3 μέρες και αν είναι και τα υπόλοιπα καταστήματα έτσι εγώ βλέπω 20ημερα και βάλε για παραλαβές. Τελος φιλικά σε όλους αυτούς που έχουν τις λύσεις ας ανοίξουν μια κούριερ να χεστουν στα € και να μην μένουν στον αν..

  • Εγώ ένα πράγμα ξέρω, ότι τα ΕΛΤΑ θα τους κλείνανε όλους άμα ήθελαν οι διοίκησής του, αλλά έπρεπε να αποδομηθουν για να ξεπουληθούν μπιτ παρά και με νομοσχέδιο εν μέσω καραντίνας, δεν έγινε νωρίτερα γιατί ο κόσμος τα εμπιστεύεται ακόμα και στα χάλια που έχουν.

  • Έξω από το χορό ξέρετε όλοι να χορεύετε! Αν δεν ξέρετε πως έχουν τα πράγματα καλύτερα να μην το ανοίγετε το ρημάδι μερικοί manager του καναπέ εδώ μέσα. Τριπλάσιος όγκος δεμάτων από τις κανονικές συνθήκες... Μαθηματικά ξέρετε. Η γενική ταχυδρομική έχει προσλάβει ταξιτζήδες, κύριοι manager του καναπέ, οι οποίου έχουν και αυτοκίνητο και γνώση των οδών της κάθε περιοχής για να κάνουν διανομές λογο του όγκου. Ακόμα και αυοτ μερικοί το κατακρινετε με σχόλια του τύπου "απαράδεκτοι μου είπαν πως θα μου στείλουν το δέμα με ταξί..." επίσης πιστεύετε ότι θέλουν πολλοί άνεργοι να δουλέψουν σε κουριερ εταιρία ειδικά κάτω από αυτές τις συνθήκες εεε; Εδώ κάτω από κανονικές συνθήκες δεν θέλουν να δουλέψουν όχι τώρα. 5-6 κουριερ υπάρχουν στην χώρα μας και έχει στηριχθεί όλο το εμπόριο πάνω σε αυτά τα 5-6. Ο λόγος που είναι ανοιχτά τα κουριερ είναι για να μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος τα φάρμακα του κάτι πραγματικά επείγον, όπως αναφέρει ο φίλος παραπάνω ένα ανταλλακτικό ας πούμε για το τρακτέρ του ή κάτι που να το χρειάζεται για να κάνει την δουλειά του. Αυτή την στιγμή το 95% μην πω και παραπάνω είναι ρούχα, παπούτσια, και ηλεκτρονικά (κινητά tablets palystation TV κλπ.) Τόσο επείγον είναι αυτά και τρελενεστε; Επίσης καθυστερήσεις υπάρχουν και στα καταστήματα εμπορίου εσείς παραγγέλνετε σήμερα αλλά μέχρι να ετοιμάσουν την παραγγελία σας και να την στείλουν στην γενική περνάνε μέρες ακόμα και βδομάδα. Καθυστερεί μετά και η κουριερ άλλες 4-5 μέρες και νομίζετε ότι για όλη την καθυστέρηση φταίει η κουριερ. Όταν παραγγέλνετε κάτι και σας δίνουν κωδικό αποστολής δεν σημαίνει ότι το έχουν δώσει το δέμα σας στην κουριερ... Για αυτό και μερικοί όπως είπατε βάζετε τον κωδικό αποστολής στο site της γενικής για να δείτε που είναι το δεμα σας αλλά δεν λειτουργεί ο κωδικός δεν υπάρχει! Αυτά από μέσα ευχαριστώ όποιον το διάβασε μέχρι εδώ!
    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας κύριε Κώστα τα έχετε γράψει τα πράγματα όπως είναι!

  • Δεν με εκπλήσσει καθόλου αυτή η εταιρεία δεν είχε ποτέ πλάνο σωστής εξυπηρέτησης ούτε τις καλές τις εποχές πόσο μάλλον τώρα.

    • αυτο ακριβως.. τους εκραζα και face to face υπο ... "νορμαλ" συνθηκες.. το βανακι αραγμενο στο παρκινγκ και απεξω 10+ ατομα ουρα.. εξυπηρετηση δε, ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΒΑ οπως θα λεγαν και τα ιμις..

      • ενας μανατζερ του ΚΑΝΑΠΕ! (που ομως σηκωθηκε απο τον καναπε για να δει οσα γραφει)
  • Μπράβο Γιώργο είπες όσα ήθελα να τους πω.

    1.Να προσλάβει η κούριερ άτομα είναι εύκολο αλλά αυτά τα άτομα που θα προσλάβει πρώτον δεν βρίσκονται και δεύτερον ένας πακετας σε Fast food η Καφέ δεν είναι κούριερ δεν ξέρει ούτε το 15% από της διεύθυνσης και δεν αντέχει την πίεση την δεύτερη μέρα λέει ότι βρήκε δουλειά με περισσότερα λεφτά.

    2.Η Γενική από την πρώτη μέρα του Lockdown έχει ταξί και εξυπηρετεί το 80% στις περισσότερες περιοχές.

    3.Για να καταλάβετε πως ο κόσμος είναι κακός και δεν σκέφτεται λογικά.

    Μια κυρία πήγε με χαρτάκι (ειδοποίηση)
    και έλεγε στην Κούριερ ότι ο διανομέας άφησε χαρτάκι και την πήρε τηλέφωνο που δεν απάντησε και ότι ήταν στο σπίτι της αλλά δεν χτύπησε το κουδούνι.για ποιο λόγο να το κάνει ρε UFO

  • Ευτυχως απο οτι βλεπω . Καποια καταστηματα eshops θα χρησιμοποιησουν την υπηρεσια Click away θα κανεις ετσι τι παραγγελια που θες και απο ειδικο χωρο λενε θα παραλαμβανεις απο το καταστημα ετοιμη την παραγγελια σου .Το καλυτερο για μενα να φυγει ο περισσοτερος φορτος απο ολες τις Courier .

    • Αυτό έπρεπε να γίνει απ την αρχή του λοκ νταουν και να πάνε οι πελάτες με ραντεβού για παραλαβή για αποφυγή συνωστισμού

  • Η Γενικη Ταχυδρομικη ειναι μακραν η χειροτερη, τις καλες εποχες και δεν εξυπηρετουσε ποσο μαλλον τωρα!!!

  • Κράτος μπου...λο δρόμου. Εάν έβαζαν μερικά εκατομμύρια πρόστιμο σε διευθυντές να βλέπατε πότε θα τα παρέδιδε η κάθε εταιρεία.

  • Εγώ παρέλαβα απο κωτσοβολο μέσω γενικής το xbox series x και μου ήρθε την ίδια μέρα που πρωτοκυκλοφορησε! Δεν είχα κανένα παράπονο! Πιστεύω έχει να κάνει με τις περιοχές και το πόσο φορτωμενες είναι

  • Καλημέρα, να βάλετε για παραδόσεις και ταξί όπως κάνουν και στην Αθήνα, πνίγετε σε μία κουταλιά νερό, δυστυχώς.

  • Είχα γράψει κ άλλο σχόλιο τώρα δεν το βρίσκω! Λοιπόν τελικά εγώ παρέλαβα δέμα από speedex σήμερα 7/12 ενώ ήταν στο hub Αθηνών από τις 3/12 και η παραγγελία είχε γίνει στις 27/11. Υπάρχει ελπίδα. Μένω Κάρπαθο οπότε δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τις περιοχές! Τώρα περιμένω δέμα από την γενική και την acs. Από γενική ενώ έχω κωδικό voucher ακόμα δεν μου εμφανίζει στην αναζήτηση αποστολής που είναι το δέμα απλά δεν υπάρχει ο κωδικός....μιλώντας με την γενική Καρπάθου μου είπαν λόγω φόρτου πιθανόν δεν έχει σκαναριστεί και μάλλον θα έρθει το δέμα στις 11/12 (ίσως επειδή το πλοίο έρχεται και Τετάρτη βράδυ) τώρα με την acs την ψάχνουμε στα τηλέφωνα το δέμα φαίνεται να έχει φύγει από hub π ραλλη αλλά δεν είναι πουθενά...γενικά θέλει πολλή υπομονή μην απελπιζεστε κάποια στιγμή θα έρθουν τα πράγματα σας!

  • Έχω κωδικό αποστολης από 23/11 ότι έχει παραλάβει το δέμα η γενική ταχυδρομική και μέχρι σήμερα που μιλάμε δεν έχω παραλάβει το δέμα μου ακόμα. Η γενική ταχυδρομική ψάχνει το δέμα μου και συγνώμη για την καθυστέρηση. Είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσες αποστολές και ξα έχει παραπέσει το δέμα μου;

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Λεοντιάδης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.