Vodafone | Δέσμευση για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα

, Vodafone | Δέσμευση για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακαΟ Όμιλος Vodafone ανακοίνωσε σήμερα ότι μέχρι το 2020 θα μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 50% σε σχέση με τα αποτελέσματα του 2006-2007 που ήταν 1,23 εκατομμύρια τόνοι. Ο στόχος θα επιτευχθεί κυρίως με βελτιώσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας και με την αύξηση χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Επιπρόσθετα, ως μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για τις κλιματικές αλλαγές, o Όμιλος Vodafone θα εστιάσει στην ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών, οι οποίες θα βοηθήσουν τους πελάτες της εταιρείας να συμβάλουν από την πλευρά τους στη μείωση των εκπομπών CO2.

Ο CEO του Ομίλου Vodafone, κ. Arun Sarin, δήλωσε: «Αυτή είναι η σωστή απόφαση για μια υπεύθυνη εταιρεία. Είναι σωστή για το περιβάλλον και επιπλέον έχει νόημα για την εταιρεία, καθώς από οικονομική άποψη, η βελτίωση στον τομέα της εξοικονόμησης ενέργειας μας βοηθά να ελέγχουμε τα κόστη. Επιπλέον, διαθέτοντας προϊόντα και υπηρεσίες, όπως ηλιακούς φορτιστές και φορτιστές παγκόσμιας χρήσης για τις συσκευές κινητών τηλεφώνων Vodafone, θα βοηθήσουμε τους πελάτες μας να μειώσουν τις δικές τους εκπομπές και αυτό είναι κάτι που οι ίδιοι εκτιμούν όλο και περισσότερο.

Προχωρήσαμε σε αξιολόγηση όλων των πιθανών λύσεων, συμπεριλαμβανομένης και της εξισορρόπησης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (carbon off-setting) και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η αποδοτικότερη στρατηγική είναι η απευθείας μείωση των εκπομπών CO2. Δεν υπάρχουν απλές λύσεις σε κάτι που ορίζεται ως μία σύνθετη πρόκληση, αλλά με λειτουργικές αλλαγές και τεχνολογική καινοτομία θα θέσουμε το βάρος στην βελτίωση της εξοικονόμησης ενέργειας στο δίκτυο, από το οποίο προέρχεται το 80% των εκπομπών μας. Θα χρησιμοποιήσουμε ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όπου και όποτε είναι δυνατό. Ευελπιστούμε ότι προχωρώντας σε αυτή την δημόσια δέσμευση τώρα, θα βοηθήσουμε και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα μας».

Ο Όμιλος Vodafone εργάζεται σκληρά για την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών εδώ και πολλά χρόνια. Την περίοδο 2006-2007 υπήρξε μείωση της ποσότητας εκπομπών CO2 που οφείλεται στην κίνηση του δικτύου κατά 29%, ενώ βελτιώθηκε και η ενεργειακή αποδοτικότητα του νέου εξοπλισμού δικτύου κατά 25%.

Ο Όμιλος Vodafone επί του παρόντος συγκεντρώνει τα δεδομένα για το «ενεργειακό του αποτύπωμα» στις νεοαποκτηθείσες εταιρείες σε Ινδία και Τουρκία, ενώ προσεχώς θα ανακοινωθούν στόχοι για την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών και για αυτές τις αγορές.

Ο κ. Jonathon Porritt, ιδρυτής και διευθυντής του Οργανισμού Forum for the Future, το οποίο δουλεύει από κοινού με την Vodafone σε θέματα βιωσιμότητας δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική δέσμευση από μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως. Η δέσμευση αυτή δίνει το μήνυμα στα εκατομμύρια των συνδρομητών της ανά τον κόσμο, ότι η Vodafone παίρνει σοβαρά την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών. Με ταυτόχρονη έμφαση σε προϊόντα και υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει -βοηθώντας πρακτικά τους συνδρομητές της να μειώσουν τις εκπομπές CO2- η Vodafone έχει την ευκαιρία να αποδείξει έμπρακτα ότι λαμβάνει ηγετικό ρόλο. Το 2020 μπορεί να φαίνεται ότι είναι μακριά, αλλά επί της ουσίας, οι ενέργειες στις οποίες θα προβεί η Vodafone τα επόμενα 2 ή 3 χρόνια, θα καθορίσουν κατά πόσον θα πετύχει τον στόχο της μείωσης κατά 50%».

Ο κ. Tom Delay, Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού The Carbon Trust δήλωσε: «Λαμβάνοντας από νωρίς μέτρα προς την κατεύθυνση της μείωσης των εκπομπών CO2, η Vodafone προσφέρει ύψιστες υπηρεσίες για τον κόσμο των επιχειρήσεων καθώς επιφέρει και μείωση στα κόστη και ενισχύει τον παράγοντα της εταιρικής αξιοπιστίας. Επιπροσθέτως, πιστεύουμε ότι τέτοιες ενέργειες, είναι αυτό ακριβώς που περιμένουν και οι καταναλωτές από εταιρείες αιχμής, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στο εξωτερικό. Κάθε μέρα, όλο και περισσότερες εταιρείες αντιλαμβάνονται και λαμβάνουν ισχυρές πρωτοβουλίες για την μείωση των εκπομπών CO2. Για αυτό ακριβώς το λόγο η σημερινή ανακοίνωση της Vodafone είναι ευπρόσδεκτη και ενισχύει τις ενδείξεις ότι ο κόσμος των εταιρειών αναγνωρίζει ότι έχει φτάσει η ώρα για πρωτοβουλίες σε αυτό το κρίσιμο ζήτημα».

Στο πλαίσιο αυτό οι εταιρείες του Ομίλου Vodafone βρίσκονται ήδη σε καλό δρόμο όσον αφορά στην υιοθέτηση μέτρων για την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών. Σημειώνεται ιδιαίτερα, ότι η Vodafone Ελλάδας, έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση 123 φωτοβολταϊκών συστημάτων σε απομακρυσμένες περιοχές. Τα συστήματα αυτά, από το 2001, έχουν οδηγήσει στην παραγωγή περίπου 3,300,000 kWh ενέργειας (ή 700,000 kWh ενέργειας το χρόνο) αντικαθιστώντας την κατανάλωση του καυσίμου ντίζελ σε αυτούς τους σταθμούς.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Vodafone

Vodafone RED: Προσφορά για την πιο ρομαντική γιορτή του χρόνου

Με την ενεργοποίηση δύο νέων συνδέσεων, όλοι οι νέοι ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου Vodafone RED 5GΒ γιορτάζουν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Internet Vodafone

Vodafone: Απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ και κλήρωση για 4 iPhone 15 Plus

Η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για 5 ημέρες μόνο με 1,90€ ώστε όλοι οι συνδρομητές να μοιραστούν τις μοναδικές στιγμές των χειμερινών εμπειριών τους χωρίς περιορισμούς.

Business Vodafone

Vodafone Posidonia: Ολοκληρώθηκε η χαρτογράφηση σε Πάρο και Αντίπαρο

Με τη χρήση εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας, χαρτογραφήθηκαν συνολικά 174,57 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης βυθού, μέσα από 58 υποθαλάσσιες λήψεις περιμετρικά των νησιών, συνολικής διάρκειας 20,3 ωρών.

Business featured Public Vodafone

Vodafone-Public: Ανοίγουν παράθυρο στο αγοραστικό μοντέλο του μέλλοντος

Πυρήνας της συνεργασίας δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών του καταναλωτή, φιλοδοξώντας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας.