Facebook Εxchange, Το επόμενο βήμα στη social διαφήμιση είναι οι δημοπρασίες

To Facebook ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει μία τεχνολογία που χρησιμοποιεί ήδη η Google, τη δημοπρασία διαφημίσεων σε πραγματικό χρόνο, με σκοπό την καλύτερη διαφημιστική στόχευση των καταναλωτών. Η υπηρεσία θα ονομάζεται Facebook Exchange και θα επιτρέπει στους διαφημιστές να προσεγγίσουν συγκεκριμένους καταναλωτές βάσει του ιστορικού της περιήγησής τους.

Οι υπεύθυνοι marketing και οι διαφημιστές θα μπορούν να αντλούν στοιχεία από τα cookies στους υπολογιστές των χρηστών και να βλέπουν σε ποια websites έχουν μπει και ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, το Facebook Exchange θα μπορεί να γίνει ένα εργαλείο για να βλέπουν οι διαφημιστές τι ακριβώς ενδιαφέρει τους χρήστες. Τώρα, είναι σίγουρο ότι πολλοί από εμάς νιώθουμε ένα ρίγος σχετικά με το θέμα της ιδιωτικότητας.

Το Facebook έχει ήδη τοποθετήσει δοκιμαστικά cookies στους browsers μελών του, προκειμένου να δει την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, ενώ είναι κοινό μυστικό το ότι ψάχνει διακαώς να βρει περαιτέρω πηγές εσόδων και το Facebook Exchange είναι μία από αυτές, άρα για ακόμα μια φορά ισχύει ο κανόνας “μπρος στα κέρδη, όλα τα άλλα υποβαθμίζονται…”

, Facebook Εxchange, Το επόμενο βήμα στη social διαφήμιση είναι οι δημοπρασίες

Πηγή

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
tainia

δεν μου αρέσει εκεί που το πάει το Facebook.. μα καθόλου όμως…

Panos7GR

Απο την στιγμή που μπήκε στο Χρηματιστήριο έχει γίνει πιο αιμοβόρρα… Αλλά θα μου πείτε γιατί πριν δεν ήτανε; Ομως τώρα μάγκες, απόγινε…!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Mark Zuckerberg

Το Facebook γίνεται 20 χρονών και λέει “σ’ αγαπώ μπαμπά” στον Zuckerberg

Τον Φεβρουάριο του 2024 το Facebook έκλεισε τα 20 χρόνια του, αριθμό που αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον κόσμο των social media.