Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Περισσότερο από ένα χρόνο πήρε φαίνεται στο Facebook για να βρουν ένα τρόπο να κεφαλαιοποιήσουν την επένδυση τους στο Instagram. Να θυμίσουμε ότι το Facebook εξαγόρασε το Instagram πριν από περίπου ένα χρόνο έναντι $1 δισεκατομμυρίου σε μετοχές. Τελικώς, το Facebook βρήκε τον τρόπο και η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός.

Τον προηγούμενο μήνα, το Instagram έδειξε στους χρήστες του πως περίπου θα μοιάζει μία διαφήμιση, και πως αυτή διαφέρει από μία κανονική φωτογραφία στο Instagram. Στη διαφήμιση, θα υπάρχει ένα ειδικό εικονίδιο στην πάνω δεξιά γωνία, με την λέξη “Sponsored” δίπλα του.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Instagram θα κάνει τζίρο περίπου $340 εκατομμύρια την επόμενη χρονιά. Η πρώτη διαφημίση που διαμοιράστηκε ανάμεσα στους χρήστες αφορούσε στον οίκο μόδας Michael Kors. Σύμφωνα με το Instagram, πολλές περισσότερες διαφημίσεις θα έρθουν μελλοντικά, κυρίως από εταιρείες που καιρό τώρα χρησιμοποιούν το Instagram για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, ο οίκος μόδας Michael Kors έχει 1,7 εκατομμύρια followers και περισσότερες από 700 αναρτήσεις.

Instagram, Η πρώτη διαφήμιση στο Instagram είναι γεγονός

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software featured Instagram Meta

Instagram: Πλέον μπορείτε να επεξεργαστείτε τα DMs σας

To Instagram ανακοίνωσε ενημερώσεις για την πλατφόρμα που αφορούν τη δυνατότητα άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.

Internet Facebook Instagram Mark Zuckerberg

Γερουσία των ΗΠΑ: Οι CEOs των social media έχετε αίμα στα χέρια σας

Οι Αμερικανοί γερουσιαστές κατηγόρησαν τους ηγέτες των μεγαλύτερων εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο.

Internet Instagram

To Instagram δοκιμάζει το Flipside για ένα πιο ιδιωτικό προφίλ

Το Instagram εργάζεται σε μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται “Flipside” που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν ένα δευτερεύον προφίλ.