Το LinkedIn χρησιμοποίησε 18 εκ. λογαριασμούς email για να στοχεύσει διαφημίσεις στο Facebook

LinkedIn χρησιμοποίησε 18 εκ. email στοχεύσει διαφημίσεις Facebook, Το LinkedIn χρησιμοποίησε 18 εκ. λογαριασμούς email για να στοχεύσει διαφημίσεις στο Facebook

Σύμφωνα με αναφορά της Επιτροπής Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας, το LinkedIn χρησιμοποίησε 18 εκ. λογαριασμούς email που δεν ήταν χρήστες της πλατφόρμας, για να στοχεύσει διαφημίσεις στο Facebook χωρίς φυσικά τη συναίνεση των ίδιων των χρηστών.

Όλα ήρθαν στο φως όταν υπήρξαν παράπονα προς το LinkedIn, με την Επιτροπή Προστασία Δεδομένων της Ιρλανδίας να πραγματοποιεί έλεγχο και να εντοπίζει παραβίαση των κανονισμών προστασίας δεδομένων. Σε μια προσπάθεια για να αυξήσει τους χρήστες της πλατφόρμας, το LinkedIn χρησιμοποίησε 18 εκατομμύρια λογαριασμούς email χρηστών που δεν ήταν χρήστες της πλατφόρμας έτσι ώστε να τους στοχεύσει με διαφημίσεις του LinkedIn στο Facebook.

Αυτό που έγινε ήταν πως η Microsoft στόχευε τους χρήστες που δεν ήταν μέλη του LinkedIn, το οποίο εξαγόρασε το 2016 έναντι 26.2 δισ. δολαρίων, με διαφημίσεις προσκαλώντας τους να εγγραφούν στη δημοφιλή πλατφόρμα. Οι πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν από τη Microsoft και η διαχείριση των δεδομένων που είχε το LinkedIn στα χέρια του, εξετάστηκαν και δόθηκε εντολή να σταματήσουν.

Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας δήλωσε πως η καταγγελία τελικά επιλύθηκε φιλικά με το LinkedIn να αναφέρει, μέσω εκπροσώπου του, ότι λαμβάνουν υπ΄όψιν την έρευνα που έγινε σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια και οι διαδικασίες που ακολουθούνται για τη σωστή χρήση των δεδομένων δεν εφαρμόστηκαν και για αυτό το λόγο ζητούν συγνώμη από τους χρήστες, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρξει βελτίωση στις διαδικασίες έτσι ώστε να μη συμβεί ξανά κάτι τέτοιο, ειδικά για όσους δεν είναι μέλη του LinkedIn.

Πηγή

Λάτρης της τεχνολογίας τα τελευταία 20 χρόνια και παιδί της πληροφορικής με σπουδές στην Αγγλία. Fan της Apple και δεν το κρύβει αλλά καταφέρνει και αντιμετωπίζει την τεχνολογία με αντικειμενικότητα, παρακολουθώντας τα τεχνολογικά δρώμενα σε καθημερινή βάση.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

1 Σχόλιο
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
NikosAr

Να μου ζήσεις Microsoft ….

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Meta

Facebook: Φέρνει πίσω το “Poke” – Κερδίζει έδαφος στους νέους

Το Facebook αποφάσισε να επαναφέρει ένα από τα πιο παλιά χαρακτηριστικά του, το Poke, ελπίζοντας να κερδίσει τις νεότερες γενιές.

Software featured LinkedIn

Το LinkedIn θέλει να προσθέσει παιχνίδια στην πλατφόρμα του

Το LinkedIn, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Microsoft έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Internet AI Facebook Meta

Facebook: Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει Reels

Η τεχνητή νοημοσύνη κατακτά ολοένα και περισσότερους τομείς και πολλοί τεχνολογικοί κολοσσοί επενδύουν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξή της.

Internet Facebook Instagram Meta

H Meta θα επισημαίνει περιεχόμενο που είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης

Νέα μέτρα σε Facebook, Instagram και Threads θα εφαρμόσει η Meta, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη διαφάνεια.