Η LG παρουσίασε αρκετές συσκευές στο φετινό Consumer Electronics Show 2018. Φυσικά, κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου της, κορυφαία στελέχη του κατασκευαστή κλήθηκαν να απαντήσουν σε διάφορα θέματα, μεταξύ των οποίων και η κατηγορία των smartphones.
Όσον αφορά τον συγκεκριμένο κλάδο, ο αντιπρόεδρος της LG Electronics ονόματι Cho Sung-jin προχώρησε σε μια ανακοίνωση που αλλάζει αισθητά την παρουσία της εταιρείας στον χώρο. Ο ίδιος δήλωσε πως η LG πλέον θα ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική, ανακοινώνοντας smartphones όποτε είναι ανάγκη και όχι επειδή το κάνουν οι ανταγωνιστές. Κάτι τέτοιο αυτομάτως σημαίνει πως ο Κορεάτης γίγαντας τώρα θα διαθέτει λιγότερες προτάσεις κάθε χρόνο. Βέβαια, αν συλλογιστεί κανείς τις χαμηλές πτήσεις των LG κινητών στην αγορά τα τελευταία χρόνια, μια τέτοια κίνηση είναι αναμενόμενη. Να σημειωθεί πως ο Sung-jin έδωσε προχώρησε στην συγκεκριμένη δήλωση αφού ερωτήθηκε το πότε θα κυκλοφορήσει η νέα ναυαρχίδα LG G7.
Πλέον το πλάνο της εταιρείας (σύμφωνα πάντα με τον Cho Sung-jin) είναι να επιμηκύνει την διάρκεια των επόμενων smartphones στον χρόνο (πριν έρθουν οι αντικαταστάτες τους), διαθέτοντας τα σε διαφορετικές εκδόσεις από τις οποίες θα διαλέγουν οι καταναλωτές με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι δημοσιογράφοι κατόπιν ρώτησαν τον αντιπρόεδρο για ποιον λόγο η LG θα ακολουθήσει την νέα αυτή στρατηγική. Η απάντηση του ήταν πως η εταιρεία ανακάλυψε ότι είναι καλύτερο να διατηρεί μια καλή πλατφόρμα για περισσότερο καιρό, ενώ επίσης υπάρχουν πάντα φόβοι για το διαθέσιμο απόθεμα των μπαταριών. Είναι προφανές πως ο Sung-jin απέφυγε να γνωστοποιήσει και το αυτονόητο, την μόνιμη πτώση των LG smartphones στην αγορά κινητών τηλεφώνων.
Εν τέλει, από εδώ και στο εξής θα πρέπει να αναμένουμε λιγότερες συσκευές του Κορεάτη κατασκευαστή. Βέβαια, σειρές όπως η G (αν παραμείνει έτσι η ονομασία της) και η V θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν, διότι άλλωστε είναι και οι μόνες που σημείωναν μια κάποια επιτυχία στον χώρο. Υποθέτουμε πως η LG θα απομακρυνθεί από τις low-budget και mid-range κατηγορίες, κυκλοφορώντας πιθανώς έναν εκπρόσωπο για την καθεμία. Πλέον μένει να δούμε τι θα επιφυλάσσει το 2018 για την εταιρεία και αν θα αποβεί κερδοφόρο (για εκείνη) ή όχι.
Μπράβο στην LG ποτέ δε θα αγόραζα κινητό της αλλά και ποοιοτικά φαίνονται και συνήθως στα χαρακτηριστικά είναι πολύ μπροστά χωρίς να κράζουν
Επιτέλους …. βαρέθηκα αυτό το *κάθε χρόνο νέα συσκευή με οποίο κόστος ( software – hardware ) για τον καταναλωτή, απλά και μόνο για την αγορά και τους επενδυτές … μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι και επιτέλους να έχει νόημα η αλλαγή κινητού κι όχι επειδή βγήκε νέο να τρέξουμε να το αγοράσουμε … είδωμεν
οπότε είναι το επόμενο bootloop??
Μπράβο στην LG Μακάρι να ακολουθήσουν και οι άλλοι κατασκευαστές σε αυτό
Αυτό το “οπότε είναι ανάγκη” φοβάμαι να μην παρερμηνευθεί στην πορεία και αντί να φέρνουν ένα το χρόνο ή στον ενάμιση χρόνο, φέρνουν δύο το χρόνο όπως συνηθίζουν μερικές εταιρείες.