Τα πάνω κάτω έρχονται με τις τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ οι τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα διαμορφώνονται ανάλογα την απόσταση που έχει να διανύσει ο επιβάτης.
Οι αλλαγές θα είναι σαρωτικές και δεν θα αφορούν μόνο τις τιμές αλλά γενικότερα το σύστημα μετακινήσεων στην Αθήνα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» οι αλλαγές αφορούν κυρίως τη σύνδεση του Πειραιά με το δίκτυο του Τραμ, την ένταξη των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων και την εφαρμογή ενός νέου συστήματος τιμολόγησης των εισιτηρίων. Το κόστος μετακίνησης θα αυξάνεται αναλογικά με την απόσταση της διαδρομής του επιβάτη. Αυτό σημαίνει ότι για όσους θέλουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις θα πληρώνουν μεγαλύτερο αντίτιμο εισιτηρίου από κάποιον που θα κάνει μικρότερες αποστάσεις.
Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν οι διαδρομές των δρομολογίων των ΚΤΕΛ, επιφέροντας μείωση των εισιτηρίων από 0,20 έως 1,40 ευρώ, καθώς η τιμή τους θα καθορίζεται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση. Για παράδειγμα, σήμερα κάποιος που διανύει μια απόσταση δέκα σταθμών πληρώνει το ίδιο με εκείνον που πηγαίνει από το Σύνταγμα μέχρι το Μοναστηράκι, κάτι που με το νέο σύστημα θα αλλάξει.
Για την εφαρμογή της αναλογικής τιμολόγησης η Αττική θα χωριστεί σε πέντε ζώνες:
Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά και των κοντινών δήμων
Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει τον Βόρειο Τομέα (Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, και Κηφισιά) αλλά και τον Νότιο Τομέα, (Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα).
Η τρίτη ζώνη περιλαμβάνει τον Ανατολικό και Δυτικό Τομέα.
Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.
Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.
Πηγή
Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα ηλεκτρονικά εισιτήρια
Τετάρτη, 16/01/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Orbex: Αυτός είναι ο μεγαλύτερος 3D-Printed πύραυλος του κόσμου
Παρασκευή, 08/02/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
Μπορεί να θέλει πολύ δρόμο ακόμη για να φθάσει στο επίπεδο της Blue Origin ή της SpaceX, αλλά η βρετανική startup επιχείρηση Orbex νιώθει αρκετά σίγουρη για να προχωρήσει στο δεύτερο στάδιο κατασκευής του βασικού πυραύλου της.
Τα έτη από το 2015 μέχρι και το 2018 ήταν οι τέσσερις πιο θερμές χρονιές στη Γη από το 1880
Πέμπτη, 07/02/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
Αν περάσατε πολύ χρόνο έξω το περασμένο καλοκαίρι και είχατε την εντύπωση ότι δεν ήταν και τόσο ζεστό όπως τα προηγούμενα χρόνια, είχατε δίκιο. Η NASA και η NOAA ανακοίνωσαν ότι οι παγκόσμιες επιφανειακές θερμοκρασίες το 2018 ήταν οι τέταρτες θερμότερες από το 1880. Αυτό σημαίνει ότι το 2018 ήταν το τέταρτο καυτότερο έτος που […]
Nokia TA-1139: Μία απλή αλλά μοντέρνα συσκευή τηλεφώνου από την HMD, με μπαταρία 1020mAh
Πέμπτη, 31/01/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
Η HMD ετοιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό Nokia, μια συσκευή Series 30+. Έχει ωραίο εργονομικό σχήμα, επιπλέον είναι πάρα πολύ ελαφρύ (μόλις 83.6g) και με υπερβολικά μεγάλη μπαταρία 1.020mAh για την κατηγορία του. Με τέτοια μπαταρία έχει τη δυνατότητα να διαρκεί τόσο πολύ που θα ξεχνάτε να το φορτίσετε.
Το Google Maps θα προειδοποιεί για τα σημεία καταγραφής υπερβολικής ταχύτητας
Παρασκευή, 18/01/2019 · Αλέξανδρος Παππάς
Η Google φέρνει επιτέλους μερικές από τις πιο πρακτικές λειτουργίες του Waze στο Google Maps, με την πιο αξιοσημείωτη να είναι οι προειδοποιήσεις για τους κρυμμένους μετρητές ταχύτητας της Τροχαίας.
Επιτέλους ένα σωστό μέτρο!
Να το κάνουν να πληρώνουμε με τραπεζική κάρτα
πολυ σωστα δεν μπορει να πληρωνεις 1,40 για ατιικη βικτωρια δηλαδη ελεος
350 νέα ο οχήματα για Θεσσαλονίκη? Απίστευτο!!!
ωχ…..μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο……..τι έχουν να ακούσουν πάλι τα αυτάκια μας !
Για όσους αναφέρουν ότι είναι σωστό το μέτρο, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής. χρέωση με τις ζώνες ισχύει σε πόλεις της Ευρώπης που έχουν ένα δίκτυο μετρό και τραμ εκατοντάδων χιλιομέτρων με καινούργιους συρμούς και λεωφορεία με συχνότητα ανά 2 ή 3 λεπτά ακόμα και τις βραδινές ώρες και ενημέρωση επιβατών ανά λεπτό για το αν υπάρχει καθυστέρηση..Επίσης υπάρχουν και πόλεις όπως η Βουδαπέστη έχουν λεωφορεία και τραμ ανά 2 ή 3 λεπτά χωρίς να έχουν σύστημα ζωνών..στην Ελλάδα όλο αυτό γίνεται απλά για να αυξηθεί έμμεσα η τιμή του εισιτηρίου στις μακρινές αποστάσεις, να πάρουν κάποιοι μίζες και να παραμυθιάζεται ο κόσμος ότι εκσυγχρονιζόμαστε αλλά να περιμένει κανά μισάωρο να έρθει το λεωφορείο του ακόμα και σε ώρες αιχμής..εδώ χρεώνεις τον πολίτη σου που πληρώνει εισιτήριο και περιμένει 45 λεπτά να έρθει το χιλιοβρώμικο και θεογέματο λεωφορείο..αντιγράφουμε πράγματα από το εξωτερικό, αλλά για να εφαρμοστούν όλα αυτά πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και να εφαρμόζονται οι νόμοι και να υπάρχει σχεδιασμός όταν κάνεις το καθετί, βασικά στοιχεία για να υπάρξει σωστή λειτουργία ενός κράτους.Όχι απλά ότι βλέπουμε στο εξωτερικό να το αντιγράφουμε ή για να το θέσω καλύτερα ότι μας συμφέρει να αντιγράφουμε. Γιατί στο εξωτερικό γίνεται και… Συνέχεια »