Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα ηλεκτρονικά εισιτήρια

ηλεκτρονικά εισητήρια, Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα ηλεκτρονικά εισιτήρια
Τα πάνω κάτω έρχονται με τις τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ οι τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα διαμορφώνονται ανάλογα την απόσταση που έχει να διανύσει ο επιβάτης.
Οι αλλαγές θα είναι σαρωτικές και δεν θα αφορούν μόνο τις τιμές αλλά γενικότερα το σύστημα μετακινήσεων στην Αθήνα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» οι αλλαγές αφορούν κυρίως τη σύνδεση του Πειραιά με το δίκτυο του Τραμ, την ένταξη των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων και την εφαρμογή ενός νέου συστήματος τιμολόγησης των εισιτηρίων. Το κόστος μετακίνησης θα αυξάνεται αναλογικά με την απόσταση της διαδρομής του επιβάτη. Αυτό σημαίνει ότι για όσους θέλουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις θα πληρώνουν μεγαλύτερο αντίτιμο εισιτηρίου από κάποιον που θα κάνει μικρότερες αποστάσεις.
Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν οι διαδρομές των δρομολογίων των ΚΤΕΛ, επιφέροντας μείωση των εισιτηρίων από 0,20 έως 1,40 ευρώ, καθώς η τιμή τους θα καθορίζεται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση. Για παράδειγμα, σήμερα κάποιος που διανύει μια απόσταση δέκα σταθμών πληρώνει το ίδιο με εκείνον που πηγαίνει από το Σύνταγμα μέχρι το Μοναστηράκι, κάτι που με το νέο σύστημα θα αλλάξει.
Για την εφαρμογή της αναλογικής τιμολόγησης η Αττική θα χωριστεί σε πέντε ζώνες:
Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά και των κοντινών δήμων
Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει τον Βόρειο Τομέα (Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, και Κηφισιά) αλλά και τον Νότιο Τομέα, (Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα).
Η τρίτη ζώνη περιλαμβάνει τον Ανατολικό και Δυτικό Τομέα.
Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.
Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.
Πηγή

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

6 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Fanis Kar

Επιτέλους ένα σωστό μέτρο!

Apostolos

Να το κάνουν να πληρώνουμε με τραπεζική κάρτα

raziel

πολυ σωστα δεν μπορει να πληρωνεις 1,40 για ατιικη βικτωρια δηλαδη ελεος

Βασίλης Σαμαράς

350 νέα ο οχήματα για Θεσσαλονίκη? Απίστευτο!!!

Dim

ωχ…..μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο……..τι έχουν να ακούσουν πάλι τα αυτάκια μας !

jim

Για όσους αναφέρουν ότι είναι σωστό το μέτρο, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής. χρέωση με τις ζώνες ισχύει σε πόλεις της Ευρώπης που έχουν ένα δίκτυο μετρό και τραμ εκατοντάδων χιλιομέτρων με καινούργιους συρμούς και λεωφορεία με συχνότητα ανά 2 ή 3 λεπτά ακόμα και τις βραδινές ώρες και ενημέρωση επιβατών ανά λεπτό για το αν υπάρχει καθυστέρηση..Επίσης υπάρχουν και πόλεις όπως η Βουδαπέστη έχουν λεωφορεία και τραμ ανά 2 ή 3 λεπτά χωρίς να έχουν σύστημα ζωνών..στην Ελλάδα όλο αυτό γίνεται απλά για να αυξηθεί έμμεσα η τιμή του εισιτηρίου στις μακρινές αποστάσεις, να πάρουν κάποιοι μίζες και να παραμυθιάζεται ο κόσμος ότι εκσυγχρονιζόμαστε αλλά να περιμένει κανά μισάωρο να έρθει το λεωφορείο του ακόμα και σε ώρες αιχμής..εδώ χρεώνεις τον πολίτη σου που πληρώνει εισιτήριο και περιμένει 45 λεπτά να έρθει το χιλιοβρώμικο και θεογέματο λεωφορείο..αντιγράφουμε πράγματα από το εξωτερικό, αλλά για να εφαρμοστούν όλα αυτά πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και να εφαρμόζονται οι νόμοι και να υπάρχει σχεδιασμός όταν κάνεις το καθετί, βασικά στοιχεία για να υπάρξει σωστή λειτουργία ενός κράτους.Όχι απλά ότι βλέπουμε στο εξωτερικό να το αντιγράφουμε ή για να το θέσω καλύτερα ότι μας συμφέρει να αντιγράφουμε. Γιατί στο εξωτερικό γίνεται και… Συνέχεια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνολογία IoT Space

Orbex: Αυτός είναι ο μεγαλύτερος 3D-Printed πύραυλος του κόσμου

Μπορεί να θέλει πολύ δρόμο ακόμη για να φθάσει στο επίπεδο της Blue Origin ή της SpaceX, αλλά η βρετανική startup επιχείρηση Orbex νιώθει αρκετά σίγουρη για να προχωρήσει στο δεύτερο στάδιο κατασκευής του βασικού πυραύλου της.

Τεχνολογία NASA

Τα έτη από το 2015 μέχρι και το 2018 ήταν οι τέσσερις πιο θερμές χρονιές στη Γη από το 1880

Αν περάσατε πολύ χρόνο έξω το περασμένο καλοκαίρι και είχατε την εντύπωση ότι δεν ήταν και τόσο ζεστό όπως τα προηγούμενα χρόνια, είχατε δίκιο. Η NASA και η NOAA ανακοίνωσαν ότι οι παγκόσμιες επιφανειακές θερμοκρασίες το 2018 ήταν οι τέταρτες θερμότερες από το 1880. Αυτό σημαίνει ότι το 2018 ήταν το τέταρτο καυτότερο έτος που […]

Τεχνολογία HMD Global Nokia

Nokia TA-1139: Μία απλή αλλά μοντέρνα συσκευή τηλεφώνου από την HMD, με μπαταρία 1020mAh

Η HMD ετοιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό Nokia, μια συσκευή Series 30+. Έχει ωραίο εργονομικό σχήμα, επιπλέον είναι πάρα πολύ ελαφρύ (μόλις 83.6g) και με υπερβολικά μεγάλη μπαταρία 1.020mAh για την κατηγορία του. Με τέτοια μπαταρία έχει τη δυνατότητα να διαρκεί τόσο πολύ που θα ξεχνάτε να το φορτίσετε.

Cars Google Google Maps

Το Google Maps θα προειδοποιεί για τα σημεία καταγραφής υπερβολικής ταχύτητας

Η Google φέρνει επιτέλους μερικές από τις πιο πρακτικές λειτουργίες του Waze στο Google Maps, με την πιο αξιοσημείωτη να είναι οι προειδοποιήσεις για τους κρυμμένους μετρητές ταχύτητας της Τροχαίας.