Διοικητικά πρόστιμα σε Vivodi, OnTelecom, Forthnet, Tellas, Teledome & Cosmoline!

, Διοικητικά πρόστιμα σε Vivodi, OnTelecom, Forthnet, Tellas, Teledome & Cosmoline!Στο πλαίσιο του ελεγκτικού της ρόλου και κατόπιν διενέργειας σχετικών ακροάσεων, η ΕΕΤΤ προέβη στην εξέταση σημαντικού αριθμού καταγγελιών καταναλωτών, οι οποίες αφορούσαν στο χρονικό διάστημα Απριλίου-Ιουλίου 2007 και επικεντρώνονταν σε ζητήματα σχετικά με την Προεπιλογή Φορέα και την Παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (AΠΤΒ).

Ειδικότερα, τα σημαντικότερα προβλήματα που αναδείχθηκαν από τις καταγγελίες σχετίζονταν με αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα, ελλιπή ενημέρωση καταναλωτών για τη διαθεσιμότητα και το χρόνο υλοποίησης υπηρεσιών ΑΠΤΒ και τέλος, αδικαιολόγητες καθυστερήσεις ενεργοποίησης υπηρεσιών καθώς και αποκατάστασης βλαβών. Περαιτέρω, σε μεμονωμένες περιπτώσεις διαπιστώθηκαν προβλήματα αναφορικά με αυθαίρετη ενεργοποίηση φορητότητας αριθμών και αδικαιολόγητα υψηλά τέλη αποσύνδεσης υπηρεσιών. Επιπλέον, αρκετές ήταν οι καταγγελίες για τις οποίες δε διαπιστώθηκε παράβαση από την πλευρά των εταιρειών.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω διαπιστώσεων, η ΕΕΤΤ επέβαλε τα ακόλουθα διοικητικά πρόστιμα:
1) Στην εταιρεία VIVODI διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 170.000 ευρώ.
2) Στην εταιρεία FORTHNET, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 350.000 ευρώ
3) Στην εταιρεία ΤELEDOME, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 350.000 ευρώ
4) Στην εταιρεία ΤΕLLAS, διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 250.000 ευρώ
5) Στην εταιρεία COSMOLINE, διοικητικό πρόστιμο ύψους 100.000 ευρώ
6) Στην εταιρεία ON TELECOM, διοικητικό πρόστιμο ύψους 100.000 ευρώ

O Πρόεδρος της ΕΕΤΤ Καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης δήλωσε σχετικά με τις διαπιστωθείσες παραβάσεις των εταιρειών:«Με βασικό στόχο την προστασία των καταναλωτών από παραβατικές συμπεριφορές και πρακτικές που υποβαθμίζουν την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η ΕΕΤΤ συνεχίζει δυναμικά το έργο της αυστηρής εποπτείας της τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Ιδίως η ευρυζωνική αγορά, η οποία αναπτύσσεται με εξαιρετικά γοργούς ρυθμούς, απαιτεί στενή παρακολούθηση από την πλευρά του Ρυθμιστή για την αντιμετώπιση φαινομένων, που ενδέχεται, εάν δεν καταπολεμηθούν, να καθυστερήσουν τη ευρυζωνική ανάπτυξη της χώρας μας εν γένει.»

Επιπλέον, η ΕΕΤΤ προέβη στην εξέταση νέων καταγγελιών καταναλωτών, σχετικά με την πραγματοποίηση από την τηλεφωνική τους σύνδεση ακούσιων κλήσεων προς διεθνείς προορισμούς, μέσω του Ηλεκτρονικού τους Υπολογιστή, και έλαβε Απόφαση για τη λήψη νέων Προσωρινών Μέτρων, με σκοπό την προστασία των χρηστών διαδικτύου και την αποτελεσματική ενημέρωσή τους σχετικά με τους κινδύνους των κακόβουλων dialers. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΕΤΤ, μεταξύ άλλων, αποφάσισε:

α) Την παράταση για 4 επιπλέον μήνες της περιόδου ισχύος της προσωρινής φραγής της απευθείας κλήσης προς τους διεθνείς προορισμούς (00 674), Solomon Islands (00677), Wallis and Futuna (00 681). Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕΤΤ είχε επιβάλει φραγή στους συγκεκριμένους προορισμούς με Απόφασή της στις 5 Απριλίου 2007, διαπιστώνοντας σημαντική αύξηση των κλήσεων προς αυτούς και πιθανολογώντας την ύπαρξη κινδύνου υπερχρέωσης των καταναλωτών από κακόβουλους dialers.
β) Την παράταση της περιόδου ισχύος της προσωρινής φραγής της απευθείας κλήσης προς το διεθνή προορισμό Kiribati (++00686) και την ταυτόχρονη λήξη της με αυτήν των προαναφερθέντων διεθνών προορισμών. Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕΤΤ είχε επιβάλει φραγή στο συγκεκριμένο προορισμό στις 26 Ιουλίου 2007 πιθανολογώντας από τα στοιχεία κίνησης των παρόχων, την ύπαρξη κινδύνου υπερχρέωσης των καταναλωτών από κακόβουλους dialers.
γ) Την προσωρινή φραγή για 4 μήνες της απευθείας κλήσης από σταθερά τηλέφωνα προς έναν επιπλέον διεθνή προορισμό και συγκεκριμένα προς Guinea Bissau (00245).
δ) Την εξυπηρέτηση της κίνησης προς τους συγκεκριμένους διεθνείς προορισμούς μέσω υπηρεσίας τηλεφωνητή (operator) από τον ΟΤΕ έτσι ώστε να αποφεύγονται ακούσιες κλήσεις μέσω του υπολογιστή.
ε) Την άμεση ενημέρωση της ΕΕΤΤ από τις εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας για ενδεχόμενες καταγγελίες χρηστών σχετικά με ακούσιες κλήσεις προς τους ανωτέρω ή άλλους διεθνείς προορισμούς.
στ) Τη συστηματική και επισταμένη ενημέρωση όλων των χρηστών διαδικτύου από τους παρόχους διαδικτύου, για τους κινδύνους που ελλοχεύουν από κακόβουλους dialers, τόσο σε διεθνείς προορισμούς όσο και σε αριθμούς αυξημένης χρέωσης, καθώς επίσης, και για τρόπους προστασίας με συγκεκριμένες προτάσεις υλικού και λογισμικού.

Υπογραμμίζεται ότι η φραγή των διεθνών προορισμών αποτελεί Προσωρινό Μέτρο και ότι ο κίνδυνος των κακόβουλων dialers σε διεθνείς προορισμούς θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά κυρίως με τη λήψη μέτρων προστασίας από τους ίδιους τους χρήστες.

Δείτε επίσης:
> MTV Boiling Points: Εναλακτικοί Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχoι
> Vivodi: 3 μήνες “ενόχληση” με επιστολές και τηλεφωνήματα… Priceless!
> ΕΕΤΤ: Διοικητικά Πρόστιμα σε Tellas, Vivodi, Teledome, Forthnet, HOL, Telepasport & Vodafone !

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τι προσέχω στα courrier όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες courrier που παρατηρείται τη Black Friday 2022, δείτε αυτό το βίντεο για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών σας.

Internet EETT featured

Δικαιώματα καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε, σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης, τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.