Δημόσια Διαβούλευση της EETT

, Δημόσια Διαβούλευση της EETTΔημόσια Διαβούλευση διεξάγει η ΕΕΤΤ, η οποία θα διαρκέσει από τις 22/10/2007 μέχρι και τις 7/12/2007 και αφορά στον καθορισμό μετρήσιμων παραμέτρων/δεικτών ποιότητας των παρεχόμενων προς το κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, της διαδικασίας μέτρησης των δεικτών αυτών και της διαδικασίας δημοσιοποίησής τους από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.

Η διαβούλευση αυτή αποσκοπεί στην καταγραφή και αξιοποίηση των απόψεων και των σχολίων των ενδιαφερόμενων φορέων για τη έκδοση από την ΕΕΤΤ σχετικού Κανονισμού αναφορικά με τα ακόλουθα:
• Τους δείκτες ποιότητας υπηρεσιών (σταθερή τηλεφωνία, κινητή τηλεφωνία και ευρυζωνικές υπηρεσίες) που οι πάροχοι οφείλουν να μετρούν
• Το περιεχόμενο και τη μορφή των προς δημοσίευση πληροφοριών
• Τον τρόπο δημοσίευσης των πληροφοριών
• Το χρόνο δημοσίευσης των πληροφοριών
• Την υποχρέωση του παρόχου να ενημερώνει την ΕΕΤΤ για τις προς δημοσίευση πληροφορίες πριν από τη δημοσίευσή τους

Με το συγκεκριμένο έργο η ΕΕΤΤ επιδιώκει να εξασφαλίσει τη βέλτιστη ενημέρωση των καταναλωτών και ειδικότερα, τη δυνατότητα πρόσβασής τους σε πλήρεις, συγκρίσιμες και εύχρηστες πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα των διαθέσιμων από τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να διεξάγουν αξιόπιστη έρευνα αγοράς πριν επιλέξουν την τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία που επιθυμούν και θα μπορούν, συγκρίνοντας τους σαφώς ορισμένους δείκτες ποιότητας ομοειδών υπηρεσιών (όπως για παράδειγμα την ταχύτητα απάντησης σε κλήσεις πελατών, την ταχύτητα αποκατάστασης βλάβης, τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου, την αποδοτικότητα της γραμμής βοήθειας, την ορθότητα των λογαριασμών) να προβαίνουν στις καλύτερες γι αυτούς επιλογές.

Το κείμενο της δημόσιας διαβούλευσης είναι διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ, https://www.eett.gr Κεντρική Σελίδα: Διαβουλεύσεις.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν τις απόψεις τους γραπτώς μέχρι και τις 7/12/2007 και ώρα 15:00 µµ στα γραφεία της ΕΕΤΤ (Λεωφόρος Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι, 7ος όροφος, [Tηλ]: 210 6151000, [Fax]: 210 6105049).

Δείτε επίσης:
> Πρόστιμο 19 εκ. ευρώ στη Vodafone για τις υποκλοπές
> techblogTV: Στην Αθήνα η Σύνοδος της Ομάδας των Ευρωπαίων Ρυθμιστών (ERG)
> Πρόστιμα στο OTE από την EETT

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τι προσέχω στα courrier όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες courrier που παρατηρείται τη Black Friday 2022, δείτε αυτό το βίντεο για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών σας.

Internet EETT featured

Δικαιώματα καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε, σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης, τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.