Business

50 χρόνια ΠΛΑΙΣΙΟ: Φωτογραφικό υλικό

Ανατρέχοντας στην μακρόχρονη ιστορία του Πλαισίου, από το παρθενικό κατάστημα 12 τ.μ. στην οδό Στουρνάρη έως τα 23 σημεία πώλησης πανελλαδικά, η εταιρεία έχει διανύσει μια μεγάλη απόσταση, καθώς καθιερώθηκε στην κορυφή του κόσμου της τεχνολογίας, γιγαντώθηκε με την είσοδό της στο Χρηματιστήριο το 1999, ενώ απέκτησε ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, αλλά και στα social media.

Το Πλαίσιο γεννήθηκε το 1969 σε ένα μαγαζάκι 12 τ.μ. στην παράπλευρη του Ε. Μ. Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) οδό Στουρνάρη 24, με είδη Σχεδίου & Χαρτοπωλείου.

Commodore 64, ZX Spectrum και Turbo-X «ποζάρουν» για την πρώτη τους φωτογραφία. Η ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε. εισέρχεται δυναμικά στο χώρο της Πληροφορικής και δημιουργεί ειδικό Computers shop επί της οδού Στουρνάρη 24 το 1985.

To 1986 η εταιρεία προχωρεί σε μία από τις αξεπέραστες πρωτοπορίες της. Συναρμολογεί στα μέτρα του κάθε πελάτη ξεχωριστά, με το σύστημα Built to Order (B.T.O) τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές με το κατοχυρωμένο brand name “TURBO-X”.

To 1999 γεννιέται το plaisio.gr. Ένα από τα πρώτα ολοκληρωμένα Ηλεκτρονικά Καταστήματα της εποχής του.

Το νέο τετραόροφο κατάστημα experience store στην Αγία Παρασκευή ανοίγει το 2018 και ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να “ζει” την εμπειρία των προϊόντων που επιλέγει, δοκιμάζοντας τα.

Σήμερα, το ΠΛΑΙΣΙΟ, διαθέτοντας το μεγαλύτερο κέντρο συναρμολόγησης υπολογιστών στα Βαλκάνια, με ένα νέο retail identity που πρωτοεφάρμοσε στα νέα καταστήματα της Αγίας Παρασκευής και των Χανίων, συνεχίζει δυναμικά, ανανεώνοντας την εικόνα του δικτύου του και περνάει με στρατηγικές κινήσεις σ’ έναν νέο κύκλο ανάπτυξης.

Επεξεργάστηκε την 9 Μαΐου 2019 18:37

Σχόλια

  • Επίσης, θεωρείται και ένα από τα χειρότερα εργασιακά περιβάλλοντα στην Ελλάδα μετά τα Jumbo και τα Mymarket. Μια απλή αναζήτηση στο indeed με τις κριτικές των υπαλλήλων θα πείσει και τον πιο δύσπιστο.

    • Χμμμ, εντάξει. Υπάρχει και αυτή η πλευρά, δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό που υποστηρίζεις είναι αλήθεια ή αν ίσως συνεργάζεσαι με κάποιον ανταγωνιστή τους. Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι σε απασχολεί. Πάντως για τα εργασιακά υπάρχουν τόσα άλλα site και fan page για να ξεσπαθώσεις.

      Εγώ κοιτάω την τεχνολογία και την όρεξη που έχω κάθε φορά που έμπαινα και μπαίνω σε ένα κατάστημα τεχνολογίας είτε είναι του Πλαίσιο, είτε του Public, είτε του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, είτε του MediaMarkt, είτε του Κωτσόβολου, είτε είναι ένα μικρό κατάστημα της γειτονιάς, ακόμα και όταν σερφάρω σε e-shop με tech stuff χαίρομαι. Δεν κοιτάω την "κακούργα κοινωνία".

      • Κώστα εσύ καλά κάνεις από την πλευρά σου. Αλλά καλό είναι να τονίζουμε και την άλλη όψη των πραγμάτων και να μην είμαστε απαθείς καταναλωτές γιατί εμείς (εννοώ συνολικά σαν καταναλωτές) με την στάση μας συντηρούμε κάποιες εταιρίες. Το γνωρίζω και από γνωστούς μου που δούλευαν παλαιότερα, από διάφορα κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης που είχα παλαιότερα συμβουλευτεί για δουλειά και επιβεβαιώνεται και από site αξιολογήσεων υπαλλήλων. Από εκεί και πέρα το αφήνω στην κρίση των αναγνωστών και των καταναλωτών.

        • dimitris, είδα ότι χρησιμοποιώντας το ίδιο email αλλά άλλο ψευδώνυμο - "Giorgos" - έχεις αφήσει αντίστοιχο σχόλιο και σε άρθρο για την Vodafone https://techblog.gr/internet/vodafone-omada-ready-nea-empeiria-exypiretisis/#comment-755341

          Επαναλαμβάνω, "για τα εργασιακά υπάρχουν τόσα άλλα site και fan page για να ξεσπαθώσεις". Οχι εδώ στο Techblog.

          • Ναι ισχύει ότι έγραψα και για την Vodafone. Και εγώ θα μπορούσα να σου πω από την πλευρά μου ότι για τα "ιστορικά στοιχεία μιας εταιρίας" υπάρχουν άλλα site ή η επίσημη σελίδα του πλαισίου από την οποία μπορεί να ενημερωθεί ο καταναλωτής μιας και δεν αφορά τεχνολογικό ζήτημα, αλλά εσύ θέτεις τους όρους για το τι ανεβάζεις στο site σου και τι όχι. Καλό σου απόγευμα.

          • Δημητρη καλα τα λες συμφωνω,αλλα τι να πει δηλαδή ο άνθρωπος?οτι στην εταιρεία οι άνθρωποι βιώνουν δυσκολιες κλπ?αυτο ισως σηκώνει και μήνυση από την εταιρεία!!!οπως καλα λεει ο κυριος βλαχακης και δεν ξερω γτ τοσα αρνητικα λάικς ειναι οτι ειναι τεχνολογικό σάιτ και οχι κατι αλλο.ετσι πιστευω,και δεν το λεω κακοπροαιρετα.

          • jim, τα αρνητικά like εχουν γίνει απο ένα άτομο που επαναλαμβανόμενα γράφει σχόλια με ύβρεις και αναγκάζομαι να του τα σβήνω.

  • Συνδικαλιστές του πληκτρολογίου όλοι σας!Άλλα λέει ο Κώστας άλλα εσείς!Μην μας κουράζετε άλλο.

    • Εγώ απλά είπα ότι σαν καταναλωτές και σαν άνθρωποι πάνω απ΄όλα θα πρέπει να βλέπουμε και την άλλη πλευρά των επιχειρήσεων. Γιατί στην θέση των υπαλλήλων αυτής ή παρόμοιων εταιριών μπορεί να βρεθούμε κάποια στιγμή οι ίδιοι, τα παιδιά μας ή κάποιος συγγενής μας και μετά να αλλάξουμε την χαλαρή και αδιάφορη στάση που βλέπουμε τα πράγματα.

      • dimitri, το Techblog δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για να αναδείξουμε ή να λύσουμε αυτά τα θέματα. Πόσες φορές θα πρέπει να στο γράψω για να το σεβαστείς και να σταματήσεις;

  • Εμένα πάντως ο κύριος με την κίτρινη μπλούζα στη φωτογραφία μου φέρνει τον Κουφοντίνα στο νεώτερο.

  • εχω βρεθει εκει με το πρώτο (και τελευταιο) μου τουρμπο pc (λειτουργουσε ως service)

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.