Sony PS5: Δεν έπιασε τον στόχο πωλήσεων – Μπαίνει στο τελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής του

H Sony περιμένει να πουλήσει 4 εκατομμύρια λιγότερες κονσόλες PS5 το οικονομικό έτος 2023 που λήγει στις 31 Μαρτίου σε σύγκριση με προηγούμενες προβλέψεις της, σύμφωνα με το Bloomberg.

Αυτή η αναθεώρηση ήρθε στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου. Η Sony μείωσε τις προσδοκίες της σε 21 εκατομμύρια πωλήσεις από 25 εκατομμύρια που περίμενε προηγουμένως.

Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις του PS5 αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο της Sony, αυξάνοντας σε 8,2 εκατομμύρια μονάδες από 6,3 εκατομμύρια το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, το Bloomberg σημειώνει ότι ήταν περίπου ένα εκατομμύριο μονάδες χαμηλότερες από ό,τι είχε προβλέψει προηγουμένως. Ο στόχος πωλήσεων δεν επιτεύχθηκε αν και σε αυτό το τρίμηνο κυκλοφόρησε το Spider-Man 2, μεγάλοι τίτλοι άλλων κατασκευαστών, αλλά και το ανανεωμένο, λεπτότερο PS5.

Το τρίτο τρίμηνο, τα έσοδα της Sony από παιχνίδια αυξήθηκαν κατά 16% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, φθάνοντας στα 1,4 τρισεκατομμύρια γιεν (περίπου 8,7 δισεκατομμύρια ευρώ), αλλά τα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 26 τοις εκατό στα 86,1 δισεκατομμύρια γιεν (περίπου 534 εκατομμύρια ευρώ) λόγω προωθήσεων στο τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.

Όπως αναφέρει η Sony, θα επικεντρωθούν στην κερδοφορία έναντι των πωλήσεων μονάδων καθώς η κονσόλα πλησιάζει τα τέταρτα γενέθλιά της. «Κοιτάζοντας μπροστά, το PS5 θα εισέλθει στο τελευταίο στάδιο του κύκλου ζωής του», δήλωσε η ανώτερη αντιπρόεδρος της Sony, Naomi Matsuoka, σε σχόλια που ανέφερε το Bloomberg. «Ως εκ τούτου, θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ισορροπία μεταξύ κερδοφορίας και πωλήσεων. Για αυτόν τον λόγο, αναμένουμε ότι ο ετήσιος ρυθμός πωλήσεων του υλικού PS5 θα αρχίσει να πέφτει από το επόμενο οικονομικό έτος.» Η Sony πρόσθεσε ότι δεν σκοπεύει να κυκλοφορήσει «νέους σημαντικούς υπάρχοντες τίτλους franchise» το επόμενο οικονομικό έτος.

Επεξεργάστηκε την 15 Φεβρουαρίου 2024 10:43

Σχόλια

  • Μα γιατί άραγε; Αφου κάνει μόνο 460 ευρώ, 4 χρόνια μετά την 1η κυκλοφορία του. Χωρίς να προσφέρει κάτι επαναστατικό όπως το CD που εισήγαγε η 1η γενιά, το DVD της 2ης, το Bluray της 3ης , το ιντερνετικό multiplayer και τη φρενίτιδα του fortnite της 4ης γενιάς. Δεν το υποστήριξε σωστά ή Sony. Έπρεπε να κάνει πιο πολλές προωθητικές ενέργειες σε παιχνίδια για να το σπρώξουν ή να λανσάρει hardware για να του δώσει πιο πολλές λειτουργίες τύπου υπολογιστή.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αντώνης Γιαγδζόγλου

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.