Το Galaxy Note 8 είναι αυτή την στιγμή η καλύτερη πρόταση της Samsung στην κατηγορία των κινητών τηλεφώνων. Πρόκειται για ένα κορυφαίο smartphone με τρομερή ισχύ, όμορφο edge-to-edge σχεδιασμό και δυνατότητες που μόνο εκείνο μπορεί να προσφέρει στην αγορά, όπως είναι για παράδειγμα το S-Pen.
Μετά το φιάσκο της προηγούμενης χρονιάς με την παγκόσμια ανάκληση του Galaxy Note 7 λόγω προβληματικής μπαταρίας, η Sammie έκανε ό,τι μπορούσε για να παρουσιάσει στο κοινό μια αξιόπιστη, ποιοτική και πάνω από όλα ασφαλή συσκευή. Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν υπάρξει θέματα με Note 8 κινητά που αναφλέγονται, ούτε βέβαια με τα Galaxy S8 / S8+. Όμως, τις τελευταίες ώρες έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο μια σειρά από αναφορές που σχετίζονται με την μπαταρία του νεότερου Note εκπροσώπου και προκαλούν μόνιμη, μοιραία βλάβη στο τηλέφωνο.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν παράπονα από ενοχλημένους κατόχους Galaxy Note 8 πως οι συσκευές τους δεν φόρτιζαν και δεν άνοιγαν με κανέναν τρόπο από την στιγμή που η μπαταρία έφτανε στο “νεκρό” σημείο του 0%. Τα κινητά ήταν αδύνατο να ενεργοποιηθούν, με αποτέλεσμα να αχρηστεύονται. Όσοι βίωσαν αυτή την… εμπειρία, επικοινώνησαν με την Samsung η οποία αντικατέστησε το ελαττωματικό μοντέλο με ένα άλλο. Ο κατασκευαστής είναι ενήμερος για την σοβαρή προαναφερθείσα δυσλειτουργία και την διερευνά.
Να σημειωθεί πως οι χρήστες των οποίων τα Note 8 έσβησαν μόνιμα μετά την αποφόρτιση της μπαταρίας τους προσπάθησαν να φορτίσουν τα κινητά με διαφορετικά καλώδια ή φορτιστές αλλά όποιος τρόπος και αν δοκιμάστηκε εκείνα δεν συνεργάστηκαν, όπως προαναφέρθηκε. Ας ελπίσουμε πως το θέμα θα αφορά το software των νέων Note ναυαρχίδων διότι σε διαφορετική περίπτωση, αν η κατάσταση κλιμακωθεί, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να ήταν καταστροφικά.
Καμμιά μπαταρία δεν πρέπει να αδειάζει στο 0℅. Αλλά κι αν φορτίσει υπάρχει κίνδυνος μόνιμης βλάβης στο κύκλωμα φόρτισης. Μέσα στη μανία μας να ξεζουμίσουμε και το τελευταίο mAh, ξεχνάμε ότι είναι μια ηλεκτρονική συσκευή με κάποιους περιορισμούς. Άφήστε π.χ να πέσει η ματαρία του μοντέρνου σας αυτοκινήτου κάτω από 10 volt, και θα δείτε ίδια φαινόμενα. Το ότι τα κινητά στο 20℅ μπαίνουν σε power saving mode δεν λέει τίποτα στον σιδεροφάγο καταναλωτή. Εκεί… να το στραγγίξει μέχρι τελευταίας ρανίδας.
Παναγιώτης, πτυχιούχος ηλεκτρονικός με 22 χρόνια πείρας και αγανάκτησης από ταλιμπάν καταναλωτές.
Stupid proof κινητό δεν έχει φτιαχτεί ακόμη
τουλάχιστον δεν πιάνει φωτιά κάτι είναι και αυτό!!!!!!!
μα αν το κάνει ένα samsung,είναι φυσιολογικό…..κι εμείς stupid που δεν έχουμε πτυχία για να το καταλάβουμε!!!
υ.γ. 3 τάμπλετ(2 samsung κι ένα ipad)…..3 κινητά….2 ηλεκτρονικά τσιγάρα…..ξεζουμίστηκαν πολλάκις….ποτέ,μα ποτέ δεν έκαναν μανούρες στην εκκίνηση.
….τα ίδια και σε παλιότερες συσκευές.
είμαστε stupid,πάω για σπουδές.
Η αλήθεια είναι ανάμεσα από τα σχόλια 1 και 2
@ Παναής : Άλλο θέμα το ότι δεν είναι καλό γενικά για τις μπαταρίες να φτάνουν στο 0%, και άλλο το συγκεκριμένο πρόβλημα όπου το κινητό ψοφάει και δεν μπορεί να ξανανοίξει…
Προφανώς και υπάρχει κάποιο ελάττωμα, είτε στο software, είτε στο hardware, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φταίει ο καταναλωτής γι’ αυτό! Εάν έτσι είναι η φυσιολογική λειτουργία του κινητού, τότε θα έπρεπε να έχει σχεδιαστεί να κλείνει μόνο του πριν φτάσει στο 0%…
Η Samsung, όπως και η Apple δηλαδή, έχουν νομίζω αρκετά χρόνια να βγάλουν κάποια πραγματικά απροβλημάτιστη συσκευή… Ζητάνε χιλιάρικα, και τα προβλήματα έρχονται το ένα μετά το άλλο…
Και μόνο που συγκρίνεις την μπαταρία αυτοκινήτου με του κινητού κρίμα τα 22 χρόνια πείρας…. Στο κινητό που δεν έφτιαξε ακόμα υγρά δοκίμασες να βάλεις;;
τωρα τους ηρθε να το πουν , δεν το ειχε παρατηρησει κανεις πιο πριν , απ’οσο ξερω δεν εχει κανενα προβλημα ,παντα θα υπαρχει κατι να πουν
Ανάμεσα στα σχόλια του Παναή και του tarif ήθελα να πω αλλά το σύστημα εμφανίζει όποτε θέλει τα σχόλια!
Από τη μια πλευρά σίγουρα δεν κάνει καλό να αφήνουμε το κινητό να σβήνει, όπως και δεν πρέπει να το αφήνουμε όλο το βράδυ στην πρίζα ή σε ασύρματο φορτιστή που ανεβάζει και θερμοκρασία και μονο καλό δεν κάνει στην μπαταρία. Όμως κακά τα ψέματα ο μέσος χρήστης με την καθημερινότητα το τρέξιμο κλπ δεν κάθεται να σκέφτεται σε ποιο ποσοστό θα φορτίσει η μπαταρία, ούτε ποτέ πρέπει να τη βγάλει.
Καλό θα ήταν λοιπόν να υπάρχει από την πλευρά των κατασκευαστών κάποια μέριμνα και έχω την εντύπωση ότι μερικές εταιρείες το κάνουν, αν θυμάμαι σωστά στα Windows phone οταν το κινητό φτάσει στο 5% κλείνουν.
Είναι μίας χρήσης για αυτό!
Πέρα από την πλάκα το κινητό κυκλοφορεί αρκετούς μήνες και δεν έχει ακουστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Μεμονωμένες συσκευές με προβλήματα πάντα θα υπάρχουν.
Το macbook air mid 2011 που έχω ποτέ δεν φτάνει η μπαταρία στο 0% και να κλείσει. Κλείνει μόνο του λίγο πριν εξαντληθεί η μπαταρία. Η ταμπλέτα Samsung επίσης στα 15% πετάει μήνυμα και στα 5% μήνυμα και μειώνει τη φωτεινότητα της οθόνης. Η Apple σε ενημέρωνε μια φορά το εξάμηνο τουλάχιστον να φορτιζεις μέχρι το 50% και μετά να βγάζεις το φις. Αυτά γνωρίζω μόνο.
Αφού δεν σκάει πάλι καλά !!!
Μου φαινεται οτι η σαμσουνγ το παει λάου λάου…να καταργησει την σειρα νοτε.Το πενακι κοστιζει μιας κ το κατασκευαζει αλλος, κ γιαυτο εβγαλε κ την σειρα plus+ προσωπικη αποψη παντα ίδωμεν.
Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει αν όλοι οι κάτοχοι του Note 8 αφήσουν την μπαταρία να εξαντληθεί τελείως, γιατί είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι τα φορτίζουν εγκαίρως. Τώρα όσο αναφορά αν έχουν ευθύνη οι κάτοχοι για που συμβαίνει και βέβαια δεν έχουν, αφού πιστεύουν ότι το πανάκριβο κινητό που έχουν αγοράσει θα λειτουργεί όπως και κάθε άλλη συσκευή ανεξαρτήτου τιμής και ποιότητας.
Εχω την εντυπωση οτι το λογισμικο σου κλεινει το κινητο στο 1-2% της μπαταριας. Πρεπει εφοσον κλεισει το κινητο να το ανοιγοκλεινεις πολλες φορες για να φτασει πραγματικα 0%.
Τα παραπανω δεν τα λεω με βεβαιοτητα το παρακατω ομως με 1000% βεβαιοτητα.
@bezilys
Who’s your daddy?
Apple and Sammy!!!
Να βρουν τρόπο να αλλάζει η μπαταρία η να ριξουν πολυ το κόστος αλλαγής της..Αρκετά κράτησε η πλάκα.Δεν θα κάθομαι να ασχολούμε με την μπαταρία.Σε καμιά ναβαρχίδα δεν βγάζει χρόνο η μπαταρία αν χρησιμοποιηθεί επαγγελματικα.
Αφαίρεση μπαταρίας (αποσύνδεση από τη συσκευή για τις μη αποσπώμενες μπαταρίες) και φόρτιση χειροκίνητα με μία (1) μπαταρία μεγέθους AA (LR6, R6) ή AAA (LR03, R03) για 5 δευτερόλεπτα. Ούτε 1 δευτερόλεπτο ούτε 60 δευτερόλεπτα, ο χρόνος εξαρτάται από τα mAh της προς φόρτιση μπαταρίας, από την κατάστασή της και από την πηγή από την οποία θα φορτίσουμε.
Προσοχή στην πολικότητα, το (+) της μπαταρίας 1,5 Volt θα συνδεθεί με το (+) της προς φόρτιση μπαταρίας.
Η μπαταρία 1,5 Volt να ΜΗΝ είναι τύπου MiMH, μόνον αλκαλική ή απλή και κατά προτίμηση ελαφρώς πεσμένη.
Τοποθέτηση της μπαταρίας, προσπάθεια εκκίνησης (μπορεί να χρειασθεί αναμονή πχ 2 λεπτά για να ξεκινήσει η φόρτιση). Εάν δεν ξεκινά η φόρτιση, ξανά αφαίρεση και χειροκίνητη φόρτιση για άλλα 5…10 δευτερόλεπτα.
73 de SV1GAP